Löysin miehen ja tämän exän muistot, tuli paha olo
Olen juuri muuttanut miehen luo ja olen siivoillut paikkoja. Löysin yhdestä laatikosta pussillisen miehen ja tämän eksän muistoja, kirjeitä ja kuvia ym. En lukenut kirjeitä sen tarkemmin, mutta kyllähän jo nopealla silmäyksellä näkee, mistä on kyse. Alkoi oksettaa ja tunnen itseni niin mustasukkaiseksi. Ei meillä ole ollut mitään vastaavaa kirjeenvaihtoa eikä ole tehty kuvakirjoja pussailukuvista. Tekisi mieli polttaa koko kassi.
Olenko ihan sekaisin, jos minua häiritsee tietoa siitä, että tuo muistopussi on parin metrin päässä sängystä, jossa minä nukun. Kuvista ym. taitaa olla jo lähemmäs seitsemän vuotta, heidän erostaan yli kolme vuotta.
Kommentit (46)
Voi hyvänen aika. Kai nyt ihmisellä saa muistoja ja entistä elettyä elämää olla.
:D Ei käy leikkimässä.. asuu toisella puolella maata. Luulen että se on unohtunut vain tuolta isännältä. enkä ole sen kummemmin sitä tutkinut, kuin että kerran löysin, katsoin sisälle ja laitoin takasin sinne missä olikin.
Tässä on kesällä tarkoitus tehdä kaatiskuorma (asutaan maalla ja edellisenkin asukkaan tavaraa aitassa ym), josko heittää silloin pois.. ei siksi että loota minua häiritsisi, mutta ei noita oikein kierrättää voi :S
Mun mies oli naimisissa puolisen vuotta. Vuosi ennen kuin tavattiin he erosivat ja hänellä ei ollut yhtään kuvaa koneellaan eikä tavaroissaan. Exä lähetti meidän suhteen alussa sähköpostiin kansion aiheena hääkuvat. :D Mies poisti ne heti roskakoriin ja sieltä myös poisti ne heti. Eikä edes avannut kyseistä kansiota. On sanonut että tuo exä oli elämän suurin virhe,hullu sellainen. Itse en halua keskustella miehen existä enkä ikinä heistä mitään kysykkään. Eikä mieskään mitään heistä puhu. Tiedän tuon jonka kanssa oli naimisissa,ei siis kaveri vaan tutun tuttu ja aika sekopää juttujen mukaan koko suku on ja varsinkin tämä exä.
Voi kyynel. Mitäs otit toisen jämän? Voivoi.
Mitä tästä opimme? Älä pengo miehesi tavaroita, vaan anna hänen säilyttää yksityisyytensä ja muistonsa eletystä elämästä.
Itsekin nukun ihan sellaisen yöpöydän vieressä, jonka yksi laatikko on mieheni muistolaatikko. Siellä on varmasti muistoja hänen exästäänkin. Minulle on selvää, että olisi väärin mennä tonkimaan hänen muistolaatikkoaan. En käy myöskään muita papereitaan tai henkilökohtaisia tavaroita läpi, koska mielestäni ihmisellä on oikeus yksityisiin tavaroihin vaikka yhdessä asuttaisiinkin.
Myö käytiin polttamassa yhessä kaikki ex muistot kun ruvettiin seukkaa n 16 v sitten...