Uskaltaako android puhelimiä enää käyttää?:(
Luin äsken jostakin haavoittuvuudesta ja että kuulemma paha tietoturva-aukko näissä. Vitun hienoo.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miten maksulliset numerot saa estettyä etteivät soittele?
Operaattorilta. Ainakin elisan/saunalahden liittymissä voi palvelunumeroeston asettaa sielä omilla nettisivuilla.
Ja niitä stagefright detectoreja on siellä useampia, ota se Zimperiumin (tai jotain sp) tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vulnerable, päivitä.
Ota ennen päivitystä kopiot tärkeistä.
Ja itse käytän pankkiappsia.
Ja vulnerable = 3 x.
Miten ne päivitykset saa? Olen yrittänyt samsungin sivuilta etsiä, mutta en vaan löydä.
Mun puhelimeen (Honor 6) ei oo vielä uusinta Android Marsmallowia tullut :/ Vasta testataan, ärsyttävää.
stagefright detector asentaa sun puhelimeesi haittaohjelman. Kannattaa pysyä erossa noista tuntemattomista ohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
stagefright detector asentaa sun puhelimeesi haittaohjelman. Kannattaa pysyä erossa noista tuntemattomista ohjelmista.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelimeen (Honor 6) ei oo vielä uusinta Android Marsmallowia tullut :/ Vasta testataan, ärsyttävää.
Onko se sitten stagefright-haavoittuva? Oma Honor 4x ei ollut KitKatilla eikä nyt Lollipopilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten stagefright-haavoittuva? Oma Honor 4x ei ollut KitKatilla eikä nyt Lollipopilla.
Kyllä oli, Vurnerable:ia näytti, Lollipop käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet tarkastanut sieltä asetuksista, ettei ole päivityksiä tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet tarkastanut sieltä asetuksista, ettei ole päivityksiä tarjolla?
Juu tottakai, eikä uusia päivityksiä oo.
Jos tulee vulnerable, päivitä.
Ota ennen päivitystä kopiot tärkeistä.
Ja itse käytän pankkiappsia.
Ja vulnerable = 3 x.