UPS:n toimituksista tietävät!
Odotan lähetystä tänään UPS:ltä. Aiemmin lähetysseurannassa on ollut tieto, että toimitetaan tänään 24.3. päivän loppuun mennessä perille. Eilen ollut Ruotsissa, tänään skannattu lähetys Suomessa ja on otettu kuljetukseen aamulla. Nyt päivitin lähetysseurannan ja siellä lukee, että on siirretty UPS:n toimipaikkaan, eikä ole enää mitään tietoa siitä, että paketti tulisi tänään perille.
Pääsiäisenä ei kulje paketit. Olisin tarvinnut pakettia ennen pääsiäistä ja jos olisin tiennyt, ettei paketti tänään tulekaan, olisin lähtenyt pääsiäisen viettoon jo eilen. UPS:ltä ei vastata. Tietääkö joku, voiko paketti silti tulla vielä tänään, vaikka on siirretty toimipaikkaan kuljetuksesta??
Kommentit (50)
Onko tältä vuodelta kokemuksia?
Mulle piti tulla toimitus eilen mutta ei tullut. Ei mitään tietoa missä se nyt on.
Paketti siirretään määränpääkaupungin UPS:n toimipaikkaan. olin koko päivän kotona ,ei kuka käynyt. nyt en tiedä ,mistä paketti haetaan
Yleensä paketti menee pääkaupunkiseudulla suoraan läheiseen pakettipisteeseen, joka on K-market. Eivät ikinä koodeista huolimatta toimita sitä ovelle.
Näin yleensä, mutta erittäin usein paketti ei mene edes pakettipisteeseen vaan jää jonnekin Helsinkiin tai Vantaalle ikinä toimitusautoon nousematta.
Näin esim express-paketti, josta lähettäjä saa rahat takaisin. Toivon todella että pyytää niitä.
Sama jatkuu. Toimitusta yritetty seurannan mukaan, koko päivän olen kytännyt kotona. Ei ovikoodia koska asun rivitalossa. Kukaan ei ole soittanut edes saati käynyt ovella.
Soitin asiakaspalveluun, puhelu ohjautui huonosti englantia puhuvalle jonnekkin ulkomaille. Hän lupasi laittaa kuskille kiireisen viestin ja kuski soittaisi minulle. No onpa ylläri kun kukaan ei soita!!
VÄLTTÄKÄÄ USP KULJETUKSIA
SÄÄSTYY MONELTA VAIVALTA
EIVÄT TUO PERILLE MITÄÄN
on sitä kaikennäköisiä kusipäitä
ei syytetä työntekijöitä
vaan kaikki johtajat ylhäält alaspäin
on uus pellejä kaikki koko kööri
UPS ei koskaan tuo pakettia kotiin vaikka olisi maksanut kotiinkuljetuksesta, vaan vievät paketin aina noutopisteeseen. Näin useiden kymmenien nettitilausten perusteella.
UPS ilmoitti tekstiviestillä, että paketti on toimitettu automaattiin, koska en ollut kotona. No olinhan minä oikeasti kotona. Soitin asiakaspalveluun ja virkailija kertoi, että kuljettajat saavat UPSin toimituspolitiikan mukaan toimittaa tietyn osuuden paketeista automaattiin ja lähettää tuon valeviestin. Ihmettelen, että UPS veloittaa kotiintoimituksista maksun, mutta ei toimita niitä kotiin ja tämä on siis asiakaspalvelijan mukaan UPSin toimituspolitiikan mukaista.
Kannattaa tosiaan välttää kyseistä firmaa viimeiseen asti. Tosin Suomen Posti on ihan samaa luokkaa.
Minulle UPS toumitti edellisen lähetyksen ihan kotiin asti, ja oikein soittivat etukäteen varmistaakseen että olen kotona...
...Itse lähetys olikin sitten vääntynyt ja murskautunut, ja paketin kulmasta puuttui n 5x5 sentin pala. Toki tämä oli peitetty teipillä, etten sitä vastaanottaessa huomannut.
Taitaa siis olla parempi, etteivät yritäkään toimittaa mitään perille asti.
UPS ilmoittaa että minua ei ole tänään tavoitettu kotoa. Olen ollut kotona viimeiset 2 viikkoa jalkakipsin kanssa ja varmasti ei ole kukaan käynyt ovella tänään. Toimitettu johonkin toimituspisteeseen, josta vain kadun nimi mainittu. Törkeää palvelua. Suoranaista valehtelua. Nettitilauksiin pitäisi saada tilausvaiheessa tieto, minkä kuljetusfirman kanssa heillä on sopimus, jotta voisi välttää tällaisia huijarikuriirifirmoja ja jättää tilaamatta jos lähetys on UPS:lla.