Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ just tapahtui?!!?

Vierailija
24.03.2016 |

Oon töissä ja juttelin työasioita miespuolisen työkaverin kanssa. Yhtäkkiä se katsoi mua päästä varpaisiin ja sano "Sua olis kiva panna." Mulla loksahti leuka alas ja tulin tänne mun työhuoneeseen. Se mies on mua kymmenen vuotta nuorempi ja mennyt toissavuonna naimisiin! Nyt mietin pitäiskö mun reagoida jotenkin, kertoa pomolle tms.?? Jotenkin hävettää enkä tiedä miten voin ikinä enää mennä tuonne yleisiin tiloihin..?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono rölli, miksi et pystynyt parempaan?  Aikooko ylläpitö tehdä jotain näille hulluille misvihan lietsojille täällä? 

Vierailija
2/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo on mies niin se kysyy saako tulla jonon perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka unelmointia av-mamma 💛

Vierailija
4/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on mies mutta en usko että se heittää tuollasta. Mulle on sinänsä ihan sama uskooko tätä joku vai ei. Kaipaan kuitenkin neuvoja. Menenkö puhumaan pomolle vai kelle? En mä halua tuollaista kohtelua töissä. ap

Vierailija
5/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, asiaan!

No panikose???

Vierailija
6/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se toimii. Jannua otti päähän sun ylempi asema/tai jokin muu työhön ja sinuun liittyvä asia, niin päätti laittaa sut kerralla ruotuun. Nyt tästä lähtien sulla tulee mieleen sen lähellä vaan tuo kommentti, joten et viitsi sitä enää ohjeistaa työasioissa ja tunnet olosi epävarmaksi sen seurassa. Tuollaisilla kommenteilla ei ole tarkoitus kehua (vaikka kohde niin haluaisikin kuvitella), vaan alistaa. Ja jos kohde ottaa kommentin kehuna ja on valmis johonkin muuhunkin kuin työasioihin, niin jannu on siitäkin vaan tyytyväinen.

Itse tekisin näin: menisin tyypin luokse ja sanoisin että "hei, koin sun kommentin hyvin epäasiallisena työpaikalle. Mulla ei ole oikein muuta mahdollisuutta kuin ilmoittaa esimiehelle." Saisi tyyppi vähän hikoilla. Ja sitten myös ilmoittaisin esimiehelle. Jatkossa käyttäytyisin ihan normaalisti tyypin seurassa ja varoisin visusti näyttämästä että sen kommentilla olisi mitään vaikutusta.  

Vierailija
7/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia unelmoisin häirinnästä?! Ehkä tuo on jonkun fantasia muttei mun. Ap

Vierailija
8/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerron pomolle? Hitto minkä takia MUA hävettää? ? Pumppu jyskyttää enkä pysty mihinkään. Ap

Vierailija
9/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulle käynyt melkein samoin. Käsittämätöntä kyllä mua hävetti ja pelkäsin loukanneeni ahdistelijan tunteita... Järjetöntä, eikö? En ilmoittanut eteenpäin.

Sittemmin oon yrittänyt oppia että munkin tunteet on arvokkaita ja että saan sanoa suoraan jos jokin ei ollut musta kivaa tai hauska vitsi.

Vierailija
10/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juttelemassa pomon kanssa ja nyt tuntuu olo kevyemmältä. Hän oli melkoisen yllättynyt, sanoin että niin minäkin. Toisaalta ristiriitaiset fiilikset kun kyseessä muuten niin mukava työkaveri. Että saa varmaan varoituksen... Kaikkeen sitä joutuu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi