Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä lahjaksi 30-vuotiaalle kolmen äidille?

Vierailija
24.03.2016 |

En tiedä mitä he tarvitsisivat kotiin. Joku leffalippu tai harrastusjuttu tai lahjakortti tuntuu vaan vittuilulta, kun ei sitä kumminkaan pääse käyttään pitkään aikaan (lapset pieniä ja nuorin vastasyntynyt). Auttakaa?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta 30v ja porsinut jo 3 kertaa?? No huhhuh. Onko tää jossain Pohjanmaalla?

Minä olen vasta 25 ja porsin kohta neljännen kerran.

Miksi?

No koska emakko tulee kiimaan viikon kuluessa vieroituksesta, jolloin se tiineytetään uudelleen.

Vierailija
22/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-kymppinen ja kolmen äiti lienee sen verran yksioikoinen, että varmaankin ilahtuisi pölynimurista.

Mutta vielä enemmän siitä, jos joku toinen tekisi sen imuroinnin ja siivouksen ja hän pääsisi vaikka kampaajalle lahjakortin turvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3-kymppinen ja kolmen äiti lienee sen verran yksioikoinen, että varmaankin ilahtuisi pölynimurista.

Mutta vielä enemmän siitä, jos joku toinen tekisi sen imuroinnin ja siivouksen ja hän pääsisi vaikka kampaajalle lahjakortin turvin.

Vähän myöhemmälle keväälle/alkukesälle joku elämysjuttu, jonne kutsut mukaasi tämän äidin lapsineen. Kaikki eivät ilahdu siitä, että pitäisi jättää vauva hoitoon. Mieti jotain, jota voisitte tehdä yhdessä ja sitten toteutat sen tietenkin auttamalla päivän mittaan paljon lasten kanssa ja miettimällä tarkkaan päivän kulun niin että kaikilla on kivaa.

Vierailija
24/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäisellä ja perheellisellä ole imuri ym perusjutut jo..

Vierailija
25/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain yhteistä kivaa koko perheelle, vastasyntynyttä ei yleensä ihan heti halua antaa hoitoon.

Vierailija
26/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on äiti, ei ole enää nainen ja kaveri, vaan kaikki liittyy vain lapsiin? Minullakin on lapsia, ja eniten tykkään saada itselleni lahjoja, mitkä ei liity lapsiin, vaan ovat minulle. Monessa kaupungissa jalkahoitajan, hierojan ym saa kotikäynnille.

Kuka edes miettii ostavansa miehelle 30v lahjaksi jotain käsipyyhkeitä? Ei kukaan, mutta naisen elämässä ei muuta olekaan kun koti ja lapset.. Mä haluan sisustaa kotini pyyhkeitä myöten itse valitsemillani asioilla.

Lahjakortti, vaikka s-ryhmän niin voi käyttää sokoksella, emotionissa tai ostaa ruokaa prismasta. Ehkä se käy myös ketjun kosmetologille/kampaajalle

Vierailija
27/27 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin hemmotteluun. Etsi sellainen paikka jossa on vuosi aikaa käyttää lahjakortti. Näin varmasti ehtii sen myös käyttää. Koska kyllä sen muksun jossain välissä seuraavan vuoden aikana voi jättää isälleen hoitoon jotta voi olla kaksi tuntia poissa. Itseäni ärsyttää nämä lahjat, koko perheelle kivaa. Miksi näitä aina ehdotetaan naisille eikä miehille? En itse ainakaan elä symbioosissa lasteni kanssa. Ja haluan että minua muistetaan naisena ei äitinä. Lapset saavat kuitenkin omina synttäreinä omat lahjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän