Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tia Kiuru syyttää äitiyttä lihomisesta

Vierailija
24.03.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016032321317658_vi.shtml

Ei kaikkien tarvitsekaan näyttää miltään fitnesstähdiltä, mutta alkaa jo pikku hiljaa tuntua, että nämä entiset itseään täynnä olleet hoikat "bimbot" vaan käyttävät yhtäkkiä raskautta ja lasta tekosyynä siihen, että saa paisua ja olla ruma. Mikä siinä on ettei vain voi myöntää, että ei jakseta enää pitää huolta ulkonäöstä vaan ollaan laiskistuttu? Turha siihen on sotkea mitään "tulin äidiksi ja vauvani on nyt kaikkein tärkein".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä muiden kilot edes sua kiinnostaa saati että arvostelet muiden kiloja?

Vierailija
2/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o kyllä mäkin myönnän että "ylimäärästä" kiloa tässä lapsen kanssa tullut, mutta mitäs hittoa sitte?:D aina ei vaan jaksa! Eikä pidäkään. Mulle riittää tällähetkellä et oon perus terve ja syön suht normaalisti. Lapsen kanssa ulkona päivittäin ja salille sillon kun huvittaa ja jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v**** älä jaksa...

Vierailija
4/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä muiden kilot edes sua kiinnostaa saati että arvostelet muiden kiloja?

Jos henkilö itse asiasta lehdissä tilittää, niin saahan sitä asiaan kommentoida. Jos ei halua asiasta keskustelua, ei kannata puhua asiasta julkisesti.

Vierailija
5/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun toi Tia Kiuru on kokoajan noiden kilojensa kanssa otsikoissa. Selkeästi epävarma itsestään eikä itsevarma, kuten yrittää antaa ymmärtää. Tosin eihän tuo Tia Kiuru siis mikään lihava kyllä ole nytkään, en edes tiedä millainen on ennen ollut kun ei kiinnosta.

Raskaus ja äitiys eivät kyllä itsessään lihota.. terveellisillä elämäntavoilla sitä pääsee raskauden jälkeen suht. nopeasi takaisin entisiin mittoihin tai jopa sen alle.

Vierailija
6/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia tarkottaa tietysti sitä, että kun on vauvan kanssa kotona, niin ei se oma napa ole enää maailmannapa, ja ei ole enää aikaa tai tarvetta keskittyä oman vartalon jumalointiin. Menee tärkeysjärjestys uusiksi, kun tulee oma pikkuinen maailmaan. Tiialle pojot äitiyden ymmärtämisestä. Omaan kroppaan ehtii keskittyä taas myöhemmin. 

Vierailija
7/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon 80-luvulla, kun ihmiset olivat vielä pääsääntöisesti normaalipainoisia, pidettiin ihan itsestään selvinä tällaisia vanhoja totuuksia, että raskauden hormonimuutokset voivat aiheuttaa lihomista jne. Tämä siis ei ole sama kuin paisuttaa itseään raskaana ollessaan 20-30 kiloa, mutta että voi joutua taistelemaan jonkun 3- max10 kilon kanssa sitten lapsen saatuaan. 

Vierailija
8/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain esikoiseni tammikuussa. Nyt jo kaikki raskauskilot karistettu..lähti todella helposti! Suurin osa kiloista jäi sairaalaan ja loput sitten terveellisellä säännöllisellä ruokavaliolla+ liikunnalla niin paljon kun sektiohaava on antanut periksi. 

Terveisin 170cm/54kg

Ennen raskautta painoin 60kg :D

Vierailija
9/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö itse asiasta lehdissä tilittää, niin saahan sitä asiaan kommentoida. Jos ei halua asiasta keskustelua, ei kannata puhua asiasta julkisesti.

Sä taidat olla niitä ihmisiä jotka lukee vain turhia julkkiksia koskevia läskiuutisia ja saat niistä päivän sisällön. Jos joku on tyhmä kannattako itsekin olla tyhmä?

Vierailija
10/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia Kiuru sitä ja Tia Kiuru tätä... että kun on turha tyyppi, mitä sen on saanut aikaan?! Sama kun Sara Sieppi ja Roope Salminen... ihan turhuuksia, eivät ole mitään ihmeellistä saaneet aikaan.

Hyviä julkkiksia on ihmiset, jotka ansaitsevat oikeasti julkisuutta. Esim vaikkapa Kimi Räikkönen, Eva Wahlström jne.. noita turhia seiskabimboja jaksa kukaan katsoa.

Jos Tia Kiuru olis itsevarma kiloistaan niin ei sillä olis tarvetta kuuluttaa asiaa jatkuvasti jossain seiskassa.. epävarma selkeästi on ja yrittää hakea hyvälksyntää.

Vierailija
11/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä kyseinen tyyppi on ''tunnettu'' enkä edes tiennyt että sillä on kersa. Huoh :'D

Vierailija
12/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta ihmisiä keitä kiinnostaa muiden kilot.. mulle on aivan sama onko ystäväpiirissäni 90-kiloisia vai 50-kiloisia ihmisiä, ei todellakaan kiinnosta, kunhan kilojen kantaja on itse itseensä tyytyväinen. 

Tia Kiuru kieltämättä ärsyttää, selkeästi syyllistää raskautta kiloista ja näinhän se ei ole. Kyse on siitä, ettei ole itse huolehtinut ruokavaliostaam äitiysloman aikana, varmaan vetelee suklaata jokapäivä. Ja siis mulle on ihan sama vaikka vetäisi koko kaupan karkkiosaston joka päivä, mutta samaa mieltä ap:n kanssa siitä että raskaus on surkea tekosyy! Äitiysvuoden aikana saa raskauskilot karistettua ihan pelkällä suhteellisen terveellisellä ruokavaliolla, liikuntaa ei tarvi edes harrastaa jos ei halua.. eli ajanpuutteesta ei ole kysymys. Normaalissa raskaudessa kiloja tulee 6-12kg, loput on yleensä sitten itse aiheutettua tai nesteen kertymistä (nestekilot lähtee todella nopeasti raskauden jälkeen). Joskus kiloja voi tulla itsestään jopa 15kg, mutta yleensä nämä ''itsestään tulevat'' kilot ovat juurikin niitä nesteenkertymisestä aiheutuvia kiloja jotka lähtevät todella nopeasti.

Vierailija
13/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia Kiuru voisi kuvata noita selluliittikuviaan ihan vain omaan käyttöönsä eikä laittaa yleiseen jakeluun. Jos hän haluaa yhä poseerata lehtien kansissa, niin hankkiutukoon timmiin kuntoon. Ei minua ainakaan kiinnosta katsella kuvia itseni kaltaisista selluliittimöykyistä ja tyhjiksi imetyistä tisseistä. Eiköhän jokainen ihminen ymmärrä, että on monenlaisia ihmisiä. Ei Tian tarvitse lehdissä olla esittämässä, että "tällainen on oikea äiti selluliitteine kaikkineen". Ketään ei kiinnosta katsella niitä "oikeita naisia" lehdissä keikistelemässä pikkubikineissä. Toivottavasti tämä Kiuru tajuaisi nyt keskittyä sitten siihen äitiyteen ja lopettaa tuon turhana julkkiksena olemisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä