Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sanoo muutakuin on siin vittu nuijaa porukkaa mennä tonne parinsa kanssa ja sit veivataan antaako muija pesää vai lohkeeko sinkku muijalta ja sit iltanuotiolla yks pässi huudattaa näit nuijia et eikö ollu rankaa katsottavaa ja sit vinkumaan et voi vittu en olis uskonu mitä on menny tekee vaikka ennen tänne tuloa vedettiin ja sovittiin missä rajat on.vittuako siellä marisee muijat vihko levälleen ja äijät partahalki.
Onko sulla kenties paha olla?
Toi on kyllä tyhmää että Sikaa ei yritetä, noiden sinkkujen työtähän olis saada noi pettämään! Nyt ne vaan juoksee karkuun nylkyttäjää. Pankaa nyt kaikki sitä vaikka pussi päässä niin Satu näkee totuuden...
Tontsa on mukavanoloinen tyyppi, lempinimi vaan on typerimmistä päästä :D miksi joku Toni tms pitää pidentää Tontsaksi..
Itse olisin varmaan ihan kusessa kamerahaastatteluissa mutten silti änkyttäis KOKOAJAN niinku ja silleen, huoh! Epäilin R ja I olevan feikkipari sen takia kun R:n haastattelut oli sellasta änkytystä ja niinkuttelua ja toi Nana sano viime jaksossa yhdessä haastattelussa varmaan 30 kertaa noi sanat!
Karrilla ienhymy, hrr...
Kalleko komistus :D
Evestä tulee mieleen salkkareiden Isabella, halvempi kopio vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ku tuolla ois joku sinkkunainen joka oikeasti ihan tosissaan viettelisi Mikaa. Pettäisi heti. Nyt tuo on ihan väärin päin, varattu mika yrittää epätoivoisesti vongata viettelijä naisilta. Kuvottavaa miten kohtelee satua ja puhuu hänestä, voi tontsa tai ihan kuka vaan, Pelastakaa tuo alistettu nainen! :'(
Ja sinä tunnet Mikan miten? television välityksellä? Muut saavat kyllä panna ja muuta mutta silti valitat Mikasta kuin se olisi sinulle joku pakkomielle, oletko tosissaan noin kostunut hänestä ja hänen rahoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Tontsa on mukavanoloinen tyyppi, lempinimi vaan on typerimmistä päästä :D miksi joku Toni tms pitää pidentää Tontsaksi..
Tontsan oikea nimi on kai Tony. Ehkä Tontsa on sopivampi nimi "vantaalaiselle perusputkarille"? (Itse siis kuvaillut itseään noin)
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä tyhmää että Sikaa ei yritetä, noiden sinkkujen työtähän olis saada noi pettämään! Nyt ne vaan juoksee karkuun nylkyttäjää. Pankaa nyt kaikki sitä vaikka pussi päässä niin Satu näkee totuuden...
Itse olisin varmaan ihan kusessa kamerahaastatteluissa mutten silti änkyttäis KOKOAJAN niinku ja silleen, huoh! Epäilin R ja I olevan feikkipari sen takia kun R:n haastattelut oli sellasta änkytystä ja niinkuttelua ja toi Nana sano viime jaksossa yhdessä haastattelussa varmaan 30 kertaa noi sanat!
Karrilla ienhymy, hrr...
Kalleko komistus :D
Evestä tulee mieleen salkkareiden Isabella, halvempi kopio vaan.
Haha pakko sanoo et repesin tuon nylkyttäjä sanan kohdalla. Niin osuva. Nylkyttäjä-Sika...
Kyllä Satu on itse alistuva, miellyttämishaluinen ja passiivinen. Nopeasti kategorisoituna.
Mika totesikin, että hän ideoi kaiken. Olisihan tuossa toki omat hyvätkin puolensa, mutta itse pidän aktiivisista ja päällepäsmäri naisista kuten av-mammoista. Rasittaa kaikki aloitekyvyttömyys niin kotona kuin töissäkin.
Satua miellyttää Mikan määrätietoinen luonne.
Vain alistunut ihminen hieroo toisia "kuningattaren päivänä" kuten Satu teki Tontsalle.
Näitä tyt..ei kun naisia näkee paljon jotka odottavat tumput suorina toisten ohjeita ja määräyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ku tuolla ois joku sinkkunainen joka oikeasti ihan tosissaan viettelisi Mikaa. Pettäisi heti. Nyt tuo on ihan väärin päin, varattu mika yrittää epätoivoisesti vongata viettelijä naisilta. Kuvottavaa miten kohtelee satua ja puhuu hänestä, voi tontsa tai ihan kuka vaan, Pelastakaa tuo alistettu nainen! :'(
Ja sinä tunnet Mikan miten? television välityksellä? Muut saavat kyllä panna ja muuta mutta silti valitat Mikasta kuin se olisi sinulle joku pakkomielle, oletko tosissaan noin kostunut hänestä ja hänen rahoistaan?
No tää nyt oli mun eka kommentti koko ketjuun, en sanoisi pakkomielteeksi. Naurettavaahan nuo muidenkin panemiset on mutta esim idalla ja roopella tuntuu olevan vielä itsetuntoa ja ylpeyttä. Satu vaikuttaa niin nujerretulta ja nimenomaan kauan aikaa kärsineeltä että pistää tuo Mikan touhu vihaksi. Minulla on kotona mies joka ei vedä ihraisen vartalon päälle valkoisia capreja ja vielä valkoista paitaa, hän myös tienaa ja osallistuu silti kotitöihin. Ei lääpi jokaista vastaantulevaa naista saati pilkkaa ja vähättele minua. Yöh! Millaisella kasvatuksella tuollaisia sikoja saa aikaan???
Toisaalta, jos Mika menisi panemaan jotakuta tuolla, Satu saattaisi järkytyksestä huolimatta ihan hyvin antaa anteeksi tähän asti nähdyn perusteella. Eli itse en toivoisi et Mika menee niin pikälle kenenkään kanssa...
Tontsa on kyllä aivan ihana. Täysin erilainen mitä miesmakuni noin yleensä, mutta on jotenkin niin kivan oloinen tyyppi + tykkään kropasta, että olen ihan sulaa vahaa ruudun edessä aina kun Tontsa on äänessä :D
Vierailija kirjoitti:
Tontsa on kyllä aivan ihana. Täysin erilainen mitä miesmakuni noin yleensä, mutta on jotenkin niin kivan oloinen tyyppi + tykkään kropasta, että olen ihan sulaa vahaa ruudun edessä aina kun Tontsa on äänessä :D
Jaa Tontsa vai? Vaikuttaa ihan perussuomalaiselta naistennaurattaja mieheltä joka saattaa aluksi vaikuttaa ihanalta mut luulen kyllä kun paremmin tutustuu sisältä kuoriutuu semmonen "ei puhu, eikä pussaa " mies eli sillain ku sanoin eli perussuomalainen juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa Tontsa vai? Vaikuttaa ihan perussuomalaiselta naistennaurattaja mieheltä joka saattaa aluksi vaikuttaa ihanalta mut luulen kyllä kun paremmin tutustuu sisältä kuoriutuu semmonen "ei puhu, eikä pussaa " mies eli sillain ku sanoin eli perussuomalainen juntti.
Noi on just pelottavia. Semmosia miehiä on paljon Suomessa.
Siis miks Eve tippui?! Miksei ne lähettänyt vaikka Ainoa kotiin, koko tyttöä ei näy ohjelmassa muuta kuin rivissä seisomassa. Kukaan ei ota treffeille. Nyt meni niin mielenkiintoinen kuvio Kallen kanssa mönkään. Ois saletisti pettänyt Even kanssa!
Yksi todella positiivinen puoli Mikassa on: hän ei halua lisääntyä! :D
Ei tarvita yhtään mini-mikaa seuraavan sukupolven naisten (ja miesten) kimppuun.
Sanooko joku Tony-nimen yyllä?? Jos Tontsa on Tony, niin miksei vain sanota Toni...
Tontsa on jostain XL5-ajoista asti ollu niin naurettava nimi.
Joo, en kanssa ymmärrä että on vuosi seurusteltu ja siinä ajassa jo keretty pettämään :D
Toivon, että satu herää viimeistään nyt tv-jaksojen aikana siihen todellisuuteen. Mitä mahtaa ajatella Roope, kun näkee tänä illan jakson.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita yhtään mini-mikaa seuraavan sukupolven naisten (ja miesten) kimppuun.
Mammat nimittelee Sika-Mikaksi ja puhuvat yhdestä henkilöstä paljon pahaa. Meno on kuin ala-asteella!
Ilmeisesti täällä tarvitsee aina joukolla nimitellä jotain henkilöä ja nostaa itseään ylemmäs sillä tavalla? Viime kaudella se oli Aki ja tällä kaudella Mika ja jos Mikaa ei olisi niin kyllä sieltä aina joku nimiteltävä löytyisi..
Vai haetteko keskenänne jonkinlaista hyväksyntää toisistanne parjatessanne henkilöä jota ette koskaan ole edes tavanneet?
http://www.lily.fi/blogit/mua-lemmitko-viela-kustaa/temptation-island-j…
Tällähän sais jo ihan kaatokännin aikaseks ensimmäisen puolentunnin aikana. Varsinkin jos Nanaa näytetään paljon! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat nimittelee Sika-Mikaksi ja puhuvat yhdestä henkilöstä paljon pahaa. Meno on kuin ala-asteella!
Ilmeisesti täällä tarvitsee aina joukolla nimitellä jotain henkilöä ja nostaa itseään ylemmäs sillä tavalla? Viime kaudella se oli Aki ja tällä kaudella Mika ja jos Mikaa ei olisi niin kyllä sieltä aina joku nimiteltävä löytyisi..
Vai haetteko keskenänne jonkinlaista hyväksyntää toisistanne parjatessanne henkilöä jota ette koskaan ole edes tavanneet?
Painu Mika nyt vittuun täältä.
Mikaa jos ei naisilta ja näköjään miehiltäkään lohkee ni vonkaa kuroselta.