Niina Kuhta menetti paikkansa Dubain-lennon business-luokassa näin Finnair vastaa
No nyt on kunnon YHYYYY!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011636132.html
Varmaan Niinan maailma romahti, kun joutui haisevien tavisten joukkoon? Yäkkiä!
Kommentit (72)
Onneksi Jussi-mies oli henkisenä tukena tuona vaikeana aikana.
Turhaakin turhempaa ulinaa Kuhdalta. Pitikö vaan saada naama lehteen vai onko vain muuten tyhmä?
Aiheen vierestä, mutta kuka on Niina Kuhta? Ilmeisesti joku hyvinkin (ainakin omasta mielestään) arvovaltainen henkilö, kun tällaisesta asiasta pitää metakka nostaa. Olisi tyytyväinen, jos lento sattui lähetmään ajallaan.
Eipä joutunutkaan Niina tavisten joukkoon, kun Jussi-mies ostikin uuden lipun bisnekseen!
Ihmetyttää vaan, että miten niitä uusia lippuja oli saatavilla, jos kone oli jo ylibuukattu?
Ihan ymmärrettävä syy Finnairilla ja sai rahat/pisteet takaisin, joten ihme ulinaa taas.
Finnair on oikesti surkein lentoyhtiö. Pahempi kuin mitkään low cost -yhtiöt, siis ihan tosissaan.
Asun Keski-Euroopassa ja lennän säännöllisesti, ja Finnairilla on huonointa palvelua kaikin puolin. Kaikki kusee siellä. En ikimaailmass aköyttäisi Finnairia, jos mun ei tarvitsisi käydä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Aiheen vierestä, mutta kuka on Niina Kuhta? Ilmeisesti joku hyvinkin (ainakin omasta mielestään) arvovaltainen henkilö, kun tällaisesta asiasta pitää metakka nostaa. Olisi tyytyväinen, jos lento sattui lähetmään ajallaan.
Joku vihree kai.
Eiköhän tuo lehtijuttu ole ihan kettuilua Niina Kuhdalle.
Mulla meni jo sekaisin, että mistäs lennosta tässä oli nyt kyse?
Ja oliko kyse bisnes- vai premium economy-luokasta ja mikäs ero näillä on vai onko sama asia?
Kuinka näin voi käydä???? APUA!!! KÄÄK!
Toinen leikkaus takana ja taas pulla ja suklaa maistuu.
Minusta voisi keskittyä itse asiaan Kuhdan haukkumisen sijaan, hyvä että näistä puhutaan. Törkeää toimintaa Finnairilta ja vieläpä jatkuvaa, en kyllä Finskillä lennäkään jos muita järkeviä vaihtoehtoja on.
Voimia Niina! Kyllä se aurinko paistaa Dubain taivaalle ja suuret mielipahat unohtuu. Varmaan joku ip-lehti uutisoi lomastasi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisi keskittyä itse asiaan Kuhdan haukkumisen sijaan, hyvä että näistä puhutaan. Törkeää toimintaa Finnairilta ja vieläpä jatkuvaa, en kyllä Finskillä lennäkään jos muita järkeviä vaihtoehtoja on.
Mitä törkeää tuossa on? Lippuehdoissa sanotaan, että kone voidaan lentää eri konetyypillä ja tässä tapauksessa bisnespenkkejä oli vähemmän, joten nämä wannebebisnesluokkalaiset heitettiin sieltä pois.
Ihan normaalia arkipäivää lentoyhtiöissä, että välillä joudutaan vaihtamaan konetyyppiä kesken kaiken. Parempi se kuin peruminen, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Turhaakin turhempaa ulinaa Kuhdalta. Pitikö vaan saada naama lehteen vai onko vain muuten tyhmä?
Ei ole turhaa ulinaa. Suomalaiset lampaat suostuu joka asiaan eikä koskaan vaadi mitään palvelua. Finnairilla on nyt ollut liikaa koko ajan jotain häikkää.
Finnairilla matkustaessa joutuu nykyisin kokemaan kaikenlaisia yllättäviä ongelmia......kuten tämä ylibuukkaus.
Niina sentään pääsi lennolle, ja lento lähti ilmeisesti ajoissa! Se on jo saavutus!