Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
161/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä se juttu on että mm Roopen ja Laurin instoissa nää kaks suutelee toisiaan? Eikö kukaan ole huomannut vai miksi ei ole puhetta siitä? :D

Vierailija
162/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina ja Juho taitaa olla se tämän kauden normaali pari, jolta ei tarvinne odottaa suurta draamaa. Vaikuttivat ainakin alkuun ihan täyspäisiltä ihmisiltä. Toivottavasti kumpikaan ei hölmöile.

Mun ennustus tälle kaudelle:

Mika, Iida ja Roope pettävät kumppaniaan

PAITSI jos Mika ei saa keneltäkään, yrityksestä ei jää kiinni, lääppiminen onkin jo nähty

Yhdessä jatkavat kauden jälkeen Elina & Juho ja Noora & Lauri

Luulen itse asiassa, että nähdään ennätysnopea jättö ja Satu saa Mikan sekoiluista tarpeekseen jo ekan tai tokan videoviestin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut kenelle tulee Iirosta mieleen Peter Piskuilan :D

Vierailija
164/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä se juttu on että mm Roopen ja Laurin instoissa nää kaks suutelee toisiaan? Eikö kukaan ole huomannut vai miksi ei ole puhetta siitä? :D

ei kukaan ole huomannut kun ei tiedä niiden instanimiä

Vierailija
165/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan oikein käsitä että kuka ajattelee "taidanpa lähtee näin kuumana sinkkuna tonne telkkarii viettelee varattuja".

Mulle jotenkin vieras ajatus että jonkun unelma voi olla vilauttelu tuhansien ihmisten edessä ja seiskalehden kanteen pääsy.

Varmasti syntyy tosi hyvä kuva muille noista ihmisistä tuolla.

Tai ehkä oon vaa liian vanhanaikainen...

Vierailija
166/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä on pantu

Vierailija
167/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina ja Juho taitaa olla se tämän kauden normaali pari, jolta ei tarvinne odottaa suurta draamaa. Vaikuttivat ainakin alkuun ihan täyspäisiltä ihmisiltä. Toivottavasti kumpikaan ei hölmöile.

Mun ennustus tälle kaudelle:

Mika, Iida ja Roope pettävät kumppaniaan

PAITSI jos Mika ei saa keneltäkään, yrityksestä ei jää kiinni, lääppiminen onkin jo nähty

Yhdessä jatkavat kauden jälkeen Elina & Juho ja Noora & Lauri

Luulen itse asiassa, että nähdään ennätysnopea jättö ja Satu saa Mikan sekoiluista tarpeekseen jo ekan tai tokan videoviestin jälkeen.

No ei jatka noora ja lauri

Vierailija
168/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melko varma että tuo Ida lähti tuonne vaan kostaakseen Roopen edelliset petokset. Jotenkin sen oloinen ja puhuikin kostosta. Tuskin on kovaa luottoa suhteeseen ja nyt on hyvä paikka näpäyttää. 

Vierailija
169/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on suosikkini kahden jakson perusteella. Suora ja selväsanainen. Vähän keskenkasvuinenhan se on, mutta kukapa ei kaksikymppisenä.

Ulkonäöllisesti on kyllä heikko tarjonta. Sinkkumiehet olivat noin keskimäärin sinkkunaisia paremman näköisiä, joskaan ei mitään ihmeitä sielläkään.

Satu saisi kaivaa itseluottamuksensa ja sanoa Mikalle että painuu vittuun.

Iida ja Noora taitavat mennä naisten top3:een, että sen puoleen luulisi partnerien osaavan hillitä halunsa.

Vierailija
170/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ton yhden parin instasta puuttuu yhteiset kuvat, oisko tullut ero? sinkku naiset laitto sydämiä jne

Vierailija
171/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ku tuli niitä panoääniä, niin repesin kyllä sille kundin kysymykselle "tulitsä?".

Vierailija
172/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi Satua. Meinasin itkeä ja tiputtaa silmät päästä, kun selvisi, että Mika huijasi sen sinne.

Vierailija
173/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin ton yhden parin instasta puuttuu yhteiset kuvat, oisko tullut ero? sinkku naiset laitto sydämiä jne

Kenen?

Vierailija
174/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks Satu ja Mika lähti tonne, niin jospa Satu tajuais jättää karmean ukkonsa! Se Satu on kaunis urheilullinen nainen, ansaitsee PALJON PAREMPAA KUIN TON MIKAN MITÄ SE NÄKEE SIINÄ APUA!!!!

Roope ja Iida (?) eivät myöskään selvästi sovi yhteen, tai sopii muttei taatusti aio vakiintua yhdessä kuitenkaan. Molemmat varmaan pettää. 

Noora ja Lauri taas vaikuttaa hyvältä parilta..Lauri nyt ei varmana ainakaan petä, en usko että Noorakaan.. varma en kuitenkaan ole.

Sen yhen parin nimiäkään en muista.. luulen että he pysyvät yhdessä!

Vierailija
175/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi Satua. Meinasin itkeä ja tiputtaa silmät päästä, kun selvisi, että Mika huijasi sen sinne.

Miten huijasi?

Vierailija
176/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän se ruudussa niin kertoi.

Vierailija
177/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidasta oikeen huokuu koston himo ja se Roope taas on selvästi ihan innoissaan siitä ku pääsee noiden sinkkunaisten keskellä, aivan taatusti molemmat pettää. Ja aina kun Roope ''rikkoo rajoja'' niin Iida kostaa perässä. Haha, tulee taatusti viihdettä ainakin noiden osalta! Myös Satu menettää aivan varmasti hermonsa Mikaan.. en jotenki usko että jatkavat enää yhdessä, ainakaan jos toi Mikan meno jatkuu tuollaisena ja/tai pahempana jatkossakin. Satu on sen verran tempperamenttisen näkönen että kyllä varmaan palaa päreet vielä ;D

Loput kaksi paria on niitä rauhallisia ja jatkaa yhdessä.. Nooralle varmaan vientiä riittää ja se taas lisää toisaalta kitkaa.. jospa kuitenkin ihastuis johonki sinkkumieheen? ;) Lauri taas on uskollinen kiltti poika, saanu puheestakaan selvää kun oli niin paniikissa.

Vierailija
178/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa niitä pariskuntien instanimimerkkejä jakoon ni voi käydä kattelemassa :D

Vierailija
179/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten Mika kertoi kaikkien edessä huijanneensa Satun sinne?

Vierailija
180/4625 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten Mika kertoi kaikkien edessä huijanneensa Satun sinne?

Siinä kaikkien kanssa istuessa sanoi jotenkin "houkuttelin emännän tänne, sanoin et lähdetään lomalle enkä tiedä tietääkö se vieläkään mitä tässä oikeesti on menossa" tms. Rämäkkä nauru päälle tietenkin. Sanoja en muista tarkkaan mutta tuohon tyyliin.