Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Xy kirjoitti:
Laittakaapa niitä pariskuntien instanimimerkkejä jakoon ni voi käydä kattelemassa :D
Huomasinkin itse, että @tisuomi instatilillä on kuvia osallistujista ja niissä tägit. Tämä siis vinkkinä, jos muitakin kiinnostaa :)
laurin kuvan kautta löytää sinkkunaisten instat
Vierailija kirjoitti:
Miesjuontajalla kivat tissit ;)
Voihan joku manboobseistakin tykätä, mutta oikeesti seksikkäimmät tissit (nännipiha/nännit) on voimistelija Eetulla, kun taas porvoolaisella Joel E:llä on aivan olemattoman pienet, kaikkien rinnuksia en ole tosin vielä nähnyt.
T. Nipple player
Olihan se otettava ruutu+....:D
Kakkosjaksossa kun valitsevat näitä blokattavia ja esittävät kysymyksiä, ehkä vähän yllättävää ja söpöä kun toi Juho kysyy lempibändiä ja lemmikeistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä se juttu on että mm Roopen ja Laurin instoissa nää kaks suutelee toisiaan? Eikö kukaan ole huomannut vai miksi ei ole puhetta siitä? :D
ei kukaan ole huomannut kun ei tiedä niiden instanimiä
No mites ois vaikka hakuun koko nimet...
Millon tulee seuraava jakso? Tulisko jo tänä iltana eli torstaina? Viime vuonnahan muistaakseni tuli viikossa kahtena päivänä peräkkäin.
Taitaa olla Satu alistettu osapuoli tuossa parisuhteessa.. "No mietin että ihan hauska video" mulle olisi mikä tahansa noista videolla näkyvistä Mikan tekosista ollut jo semmonen, että en kuvailisi hauskaksi jos oma parisuhde kyseessä..
Mä oon pannu vuosii sitten ton Elinan silloista avopuolisoo :p
Vierailija kirjoitti:
Millon tulee seuraava jakso? Tulisko jo tänä iltana eli torstaina? Viime vuonnahan muistaakseni tuli viikossa kahtena päivänä peräkkäin.
Ke ja to tulee neloselta klo 21. Ruutuplussassa näkyy aina seuraava jakso siinä vaiheessa kun uusin tulee telkkarista. Eli tänään kakkosjakso telkkarista, kolmas Ruutuplussassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä se juttu on että mm Roopen ja Laurin instoissa nää kaks suutelee toisiaan? Eikö kukaan ole huomannut vai miksi ei ole puhetta siitä? :D
ei kukaan ole huomannut kun ei tiedä niiden instanimiä
Löytyy niiden omilla nimillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Satua. Meinasin itkeä ja tiputtaa silmät päästä, kun selvisi, että Mika huijasi sen sinne.
Miten huijasi?
Selviää tällä videolla http://www.ruutu.fi/video/2539184
Onko nuo melkein kaikki R-vikaisia, vai onko äänityksessä/lähetyksessä vikaa?
Ei siis R-vikaisissa ole mitään huonoa, mutta häiritsee, kun kaikilla R ns. sorahtaa. Tämä sama "häiriö" toistuu tabletilla ja tv:stä katsottuna. Huomaako kukaan muu...?
"Johanna, ei tule siis treffejä Mikan kanssa."
".....joo."
:D
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo melkein kaikki R-vikaisia, vai onko äänityksessä/lähetyksessä vikaa?
Ei siis R-vikaisissa ole mitään huonoa, mutta häiritsee, kun kaikilla R ns. sorahtaa. Tämä sama "häiriö" toistuu tabletilla ja tv:stä katsottuna. Huomaako kukaan muu...?
Minäkin olin yllättynyt, kuinka monella on R-, ja/tai L-vika.
"Mitä tapahtu eilen, mä en ollu siihen syypää." -Mika
Ihmiskunnan huonoin formaatti. Sen lisäksi siitä on tehty suomalainen versio, jossa kasa ärrävikaisia pohojanmaalaisia on heitetty Pattijoen hiekkarannoille riehumaan. Persoonaa noissa pareissa ja sinkuissa yhtä paljon kuin ameebassa. Totesin etten voi katsoa tätä selvinpäin. Ihan kuin katsoisi jotain pervoa ja kiellettyä - toisaalta haluaisin katsoa, toisaalta pakko kääntää katse pois. Apua...
ärsyttävää! itsellä tulee verrattua edelliseen kauteen kaikki.. oon oottanu koko vuoden ja nyt ku tää alko niin oon tosi pettyny. tuntuu et osa pareista "tietää" et kumppani pettää eli osaa odoytaa sitä jo :(
lauri on lauriaholas