Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Voi Roope, Roope. Sitä saa mitä tilaa.
Lauri ja Roope ottaa molemmat niin raskaasti :D
Laurin reaktiosta tuli olo, että hän oli odottanut syytä suuttua ja aloittaa sen mainitsemansa panokilvan ja saikin siihen "oikeutuksen" nopeammin kuin ajattelikaan.
siis menikö siellä joku eka iltana sänkyyn jonku kans vai näinkö mä väärin eilen? luulin et joku naisista meni, mut ei videolla näytetty pojille? *hämmentynyt*
Tätä on kyllä odotettu mutta olen kanssa vähän pettynyt. Parit on huonompia - kamala läski vanha sikaniska ja sen alistettu nainen ja sitten kolme ihan kakaraparia. Sinkkunaiset yllättävän epäviehättäviä ja sinkkumiehet yllättävän hyvännäköisiä.
siis pakko silti kattoa :D pääsee vaan tosta eka kaudesta eroon.. hyvin nää vetää :)
Siis harrastiko se Noora ja jonkun jampan kanssa seksiä? Tässä kyllä tapahtuu paljon enemmän kuin viime tuotantokaudessa
Kylläpä Roopea ja sitä toista sälliä otti todella päähän tyttöjen tempaukset. Onhan se että heti ekana iltana repäistään. Nukuttu yhdessä ja ties mitä. Jo minä jättäisin.
Miksi Elinan klipissä oli pääosassa Mika?
Säälittää nuo sinkut kun toi ällö porsas hinkkaa itseään niitä vastaan , eikä pakoon pääse
Ja sitten vielä rehvastelee että huijasi Sadun tuonne. Toivottavasti Satu tajuaisi jättää tommosen sian
"Hauska video", voi miten sääliks käy tuo reppana nainen :(
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Roopea ja sitä toista sälliä otti todella päähän tyttöjen tempaukset. Onhan se että heti ekana iltana repäistään. Nukuttu yhdessä ja ties mitä. Jo minä jättäisin.
Joo'o. Aikamoisia ärräpäitä turhasta.
Säälittää tuo Mikan alistettu nainen. Jättäisi tuon sian!
"Mika on semmonen sosiaalinen ja rento kaveri". What the????!!!! No joo ehkä juntti ja vastenmielinen olis parempi.
"Mika ihastuu helposti ihmisiin (hmmm, ei naisiin vaan ihmisiin) helposti". Veikkaan että ihmiset ei ihastu Mikaan kovin helposti.
Kuronen taitaa yrittää saada Sadun jättämään Mikan, kun noin kysymyksillään johdattelee.
Onko toi Satu yksinkertainen vai shokissa?
Satulla näköjään erittäin huono itsetunto, kun puolustelee sika mikaa. Hyh avaa nainen silmäsi!
Säälittää tuo Satu. Aivan kuin olisi tottunut joutumaan selittelemään asioita Mikalle parhaaksi. Tiedä sitten, yrittääkö selitellä itselleen, vai muille.
Joo ihan selvästi yrittää juontaja saada Sadun jättämään Mikan. HYVÄ Sami!!
Hirvittäviä wt lapsia ihan kaikki!