Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketkä ne teki sen aprillipilan että on kihloissa
Roope ja Ida. Mulla on kyllä semmonen kutina, että oikeasti ovat vielä yhdessä.
Toivottavasti eivät. Johan se Roope pani sitä Tiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ja Lauri bogattu eilen yöllä Lahden Tivolista ja hauskaa näytti olevan. :D Olivat tosi humalassa, mutta molemmilla riitti naisseuraa ja jossain vaiheessa Laurin suutelevan jotain naista ihan nenäni edessä. Hyi, siihen jätkään en koskis vaikka maksettais. D:
Myös sinkut Laura ja Tiina oli siellä (ainakin heidät yhdessä siellä näin), jotain yhteyttä??
No siinä on kivat uudet tyttöystävät
Öö.. siis onko tässä ohjelmassa homopariskuntiakin vai miksi tuo kaljupää imutteli suurella innolla tuon nuoremman jätkän kanssa (joka oli mekossa??)?
Vierailija kirjoitti:
Öö.. siis onko tässä ohjelmassa homopariskuntiakin vai miksi tuo kaljupää imutteli suurella innolla tuon nuoremman jätkän kanssa (joka oli mekossa??)?
Se turkoosimekkoinen kundi tulee vielä kaapista ulos. Täysin homo :D
Strippaamista tai ei niin kenen mielestä on hauskaa kun joku hieroo munaa naamaan? hyi...
Vierailija kirjoitti:
koulutukseltaanblondi kirjoitti:
liiannuoria kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂
Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.
Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.
Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.
eipä noista sinkkumiehissäkään juuri kenessäkään ole kehumista, naamat on kun petolinnun perseet vaikka vartalot on ihan ok , pari hyvänäköistä
Ei tää tuttuni kyllä mistään ulkonäköön liittyvästä mitään puhunut, vaan jostain ihan muusta.
heps kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liiannuoria kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂
Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.
Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.
Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.
eipä noista sinkkumiehissäkään juuri kenessäkään ole kehumista, naamat on kun petolinnun perseet vaikka vartalot on ihan ok , pari hyvänäköistä
Ei tää tuttuni kyllä mistään ulkonäköön liittyvästä mitään puhunut, vaan jostain ihan muusta.
Mikähän oli syynä, et pitivät vitsinä? Luulin itse alussa et Ida olisi se tavoitelluin nainen, kun oli ainakin omasta mielestä paljon nätimpi kuin muut :D
Stube näyttää IHAN Isac Elliotilta.
Vierailija kirjoitti:
heps kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liiannuoria kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän oli syynä, et pitivät vitsinä? Luulin itse alussa et Ida olisi se tavoitelluin nainen, kun oli ainakin omasta mielestä paljon nätimpi kuin muut :D
En oo tämä aiempi kommentoija mutta voisi kuvitella kommentit poikaystävästä toisen miehen kainalossa on yksi syy. Onhan se aika eeppistä.
Varmaan saarella juttuja on monella tasolla, on kameroille, on silloin kun porukka on kasassa ja sinkuilla varmaan ihan omat jutut.
olisi kiva jos olisi myös homopariskuntia mukana, molemilee puolilla myös homosinkkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii se Lauri? Voi kumpa tuliskin! siis ite oon homo ja en oikein pidä noista muista miehistä mut jotain siinä laurissa on joka viehättää mua ;'D oikeestaan sen takia mä sitä ohjelmaa oon vähä sivusilmällä kattonu ku se on siinä mukana.. että voisko tää olla jotain "tutkan piippaamista" tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Strippaamista tai ei niin kenen mielestä on hauskaa kun joku hieroo munaa naamaan? hyi...
Varsinkin, jos ei ole aivan suihkunraikas. Hrrrr...
Vai hieroko se vaan rintaa..ei näytetty niin voi olla että vaan liioittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii se Lauri? Voi kumpa tuliskin! siis ite oon homo ja en oikein pidä noista muista miehistä mut jotain siinä laurissa on joka viehättää mua ;'D oikeestaan sen takia mä sitä ohjelmaa oon vähä sivusilmällä kattonu ku se on siinä mukana.. että voisko tää olla jotain "tutkan piippaamista" tai jotain?
Ehkä sinulla on tutka kohdillaan ;) Nauratti sen naisen kommentit, että "kai sitä voi seksiksi kutsua". No heh heh. Eiköhän se Lauri mennyt tuonne homoemonsa kanssa ihan vain huomiota saadakseen.
Niin ja se kaljupää on vähintään bi-curious :D
Vierailija kirjoitti:
Niin ja se kaljupää on vähintään bi-curious :D
no vähintään joo :D ei kai nuo niin nirsoja ole, kuhan saa työntyä johonkin oli se sit nainen tai mies :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulla on tutka kohdillaan ;) Nauratti sen naisen kommentit, että "kai sitä voi seksiksi kutsua". No heh heh. Eiköhän se Lauri mennyt tuonne homoemonsa kanssa ihan vain huomiota saadakseen.
näin ja samalla saivat ilmasen ryyppyloman etelässä, ei ne ihan tyhmiä ole :D Mutta sitä mä en oikeesti tajua miksi se Lauri sano siinä että olivat eroneet... siis jos oisin ollut laurin tilanteessa niin pokkana vaan olisin jatkanut ja nauttinut etelän lämmöstä ja pannu kaikkia jotka ois antanu.. Oliko joku kirjoittanut aiempiin kommentteihin että ne on menneet "yhteen" ja hakevat ens kaudelle pariskuntana? huomionkipeitä ne vaan on ja ilmasen loman peräs :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä tutka piippaa ollenkaan Laurin kohdalla. Mielestäni hänestä loistaa jo kauas, ettei mielessä pyöri muuta kuin pillu ja päihteet. Selvästi on niitä tyyppejä, joilla jää päälle se yläasteaikojen kovisimago, joka jostain syystä vetoaa myös niihin naisiin, jotka pyörivät näiden kovisten kanssa samoissa tupakkaringeissä kouluaikoina. Eli seuraa löytyy aina, vaikka olisi parisuhteessa millainen kusipää.
Mitkä mahtaa olla säännöt ja rajat, jos Ida ja Roope yhdessä ovat? Naiset ja miehet näköjään sallittuja.