Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1221/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope ja Lauri bogattu eilen yöllä Lahden Tivolista ja hauskaa näytti olevan. :D Olivat tosi humalassa, mutta molemmilla riitti naisseuraa ja jossain vaiheessa Laurin suutelevan jotain naista ihan nenäni edessä. Hyi, siihen jätkään en koskis vaikka maksettais. D: 

Mitkä mahtaa olla säännöt ja rajat, jos Ida ja Roope yhdessä ovat? Naiset ja miehet näköjään sallittuja.

Vierailija
1222/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu  ja Tontsa! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ketkä ne teki sen aprillipilan että on kihloissa

Roope ja Ida. Mulla on kyllä semmonen kutina, että oikeasti ovat vielä yhdessä.

Toivottavasti eivät. Johan se Roope pani sitä Tiinaa.

Vierailija
1224/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope ja Lauri bogattu eilen yöllä Lahden Tivolista ja hauskaa näytti olevan. :D Olivat tosi humalassa, mutta molemmilla riitti naisseuraa ja jossain vaiheessa Laurin suutelevan jotain naista ihan nenäni edessä. Hyi, siihen jätkään en koskis vaikka maksettais. D: 

Myös sinkut Laura ja Tiina oli siellä (ainakin heidät yhdessä siellä näin), jotain yhteyttä??

No siinä on kivat uudet tyttöystävät

Vierailija
1225/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. siis onko tässä ohjelmassa homopariskuntiakin vai miksi tuo kaljupää imutteli suurella innolla tuon nuoremman jätkän kanssa  (joka oli mekossa??)? 

Vierailija
1226/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö.. siis onko tässä ohjelmassa homopariskuntiakin vai miksi tuo kaljupää imutteli suurella innolla tuon nuoremman jätkän kanssa  (joka oli mekossa??)? 

Se turkoosimekkoinen kundi tulee vielä kaapista ulos. Täysin homo :D

Vierailija
1227/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippaamista tai ei niin kenen mielestä on hauskaa kun joku hieroo munaa naamaan? hyi...

Vierailija
1228/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koulutukseltaanblondi kirjoitti:

liiannuoria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.

Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.  

eipä noista sinkkumiehissäkään juuri kenessäkään ole kehumista, naamat on kun petolinnun perseet vaikka vartalot on ihan ok , pari hyvänäköistä

Ei tää tuttuni kyllä mistään ulkonäköön liittyvästä mitään puhunut, vaan jostain ihan muusta. 

Vierailija
1229/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liiannuoria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.

Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.  

eipä noista sinkkumiehissäkään juuri kenessäkään ole kehumista, naamat on kun petolinnun perseet vaikka vartalot on ihan ok , pari hyvänäköistä

Ei tää tuttuni kyllä mistään ulkonäköön liittyvästä mitään puhunut, vaan jostain ihan muusta. 

Mikähän oli syynä, et pitivät vitsinä? Luulin itse alussa et Ida olisi se tavoitelluin nainen, kun oli ainakin omasta mielestä paljon nätimpi kuin muut :D

Vierailija
1230/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stube näyttää IHAN Isac Elliotilta.

Vierailija
1231/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liiannuoria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän oli syynä, et pitivät vitsinä? Luulin itse alussa et Ida olisi se tavoitelluin nainen, kun oli ainakin omasta mielestä paljon nätimpi kuin muut :D

En oo tämä aiempi kommentoija mutta voisi kuvitella kommentit poikaystävästä toisen miehen kainalossa on yksi syy. Onhan se aika eeppistä.

Varmaan saarella juttuja on monella tasolla, on kameroille, on silloin kun porukka on kasassa ja sinkuilla varmaan ihan omat jutut.

Vierailija
1232/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva jos olisi myös homopariskuntia mukana, molemilee puolilla myös homosinkkuja

Vierailija
1233/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii se Lauri? Voi kumpa tuliskin! siis ite oon homo ja en oikein pidä noista muista miehistä mut jotain siinä laurissa on joka viehättää mua ;'D oikeestaan sen takia mä sitä ohjelmaa oon vähä sivusilmällä kattonu ku se on siinä mukana.. että voisko tää olla jotain "tutkan piippaamista" tai jotain?

Vierailija
1234/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippaamista tai ei niin kenen mielestä on hauskaa kun joku hieroo munaa naamaan? hyi...

Varsinkin, jos ei ole aivan suihkunraikas. Hrrrr...

Vierailija
1235/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hieroko se vaan rintaa..ei näytetty niin voi olla että vaan liioittelevat.

Vierailija
1236/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii se Lauri? Voi kumpa tuliskin! siis ite oon homo ja en oikein pidä noista muista miehistä mut jotain siinä laurissa on joka viehättää mua ;'D oikeestaan sen takia mä sitä ohjelmaa oon vähä sivusilmällä kattonu ku se on siinä mukana.. että voisko tää olla jotain "tutkan piippaamista" tai jotain?

Ehkä sinulla on tutka kohdillaan ;) Nauratti sen naisen kommentit, että "kai sitä voi seksiksi kutsua". No heh heh. Eiköhän se Lauri mennyt tuonne homoemonsa kanssa ihan vain huomiota saadakseen.

Vierailija
1237/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se kaljupää on vähintään bi-curious :D

Vierailija
1238/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se kaljupää on vähintään bi-curious :D

no vähintään joo :D ei kai nuo niin nirsoja ole, kuhan saa työntyä johonkin oli se sit nainen tai mies :P

Vierailija
1239/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla on tutka kohdillaan ;) Nauratti sen naisen kommentit, että "kai sitä voi seksiksi kutsua". No heh heh. Eiköhän se Lauri mennyt tuonne homoemonsa kanssa ihan vain huomiota saadakseen.

näin ja samalla saivat ilmasen ryyppyloman etelässä, ei ne ihan tyhmiä ole :D Mutta sitä mä en oikeesti tajua miksi se Lauri sano siinä että olivat eroneet... siis jos oisin ollut laurin tilanteessa niin pokkana vaan olisin jatkanut ja nauttinut etelän lämmöstä ja pannu kaikkia jotka ois antanu.. Oliko joku kirjoittanut aiempiin kommentteihin että ne on menneet "yhteen" ja hakevat ens kaudelle pariskuntana? huomionkipeitä ne vaan on ja ilmasen loman peräs :D

Vierailija
1240/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä tutka piippaa ollenkaan Laurin kohdalla. Mielestäni hänestä loistaa jo kauas, ettei mielessä pyöri muuta kuin pillu ja päihteet. Selvästi on niitä tyyppejä, joilla jää päälle se yläasteaikojen kovisimago, joka jostain syystä vetoaa myös niihin naisiin, jotka pyörivät näiden kovisten kanssa samoissa tupakkaringeissä kouluaikoina. Eli seuraa löytyy aina, vaikka olisi parisuhteessa millainen kusipää.