Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1201/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo mun mielestä tiina on noista paras..ei silareiden ja tatskojen takia, makuja on monia =D  ,murre hienon kuuloista..pitää kuunnella nariseeko sillä jatkossakin vielä tuo ääni, youtubessa ei ainakaan yhtään

Vierailija
1202/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin pari on seurustellut "noin vuoden" ja nyt sitten oli tarvetta testata suhteen kestävyyttä, voi elämä...enemmän kiinnostaisi, jos 1) parit olisivat olleet muutaman vuoden yhdessä 2) ikä olisi lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä 3) viinanjuonti puolitettaisiin ja keksittäisiin jotain muutakin tekemistä kuin aivoton juominen.

En oikein tiedä ällöttääkö vai naurattaako strippari-Iiro, joka on ihan valtavan tohkeissaan omasta munastaan ja sen esittelystä. Sinkkujen valinnassa kriteereinä näyttävät olleen se, että tatuointeja pitää olla mielellään paljon ja ainakin kerran pitää kiljua kameralle "tänään vittu biletetään, jeeeeeeeeeee".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä on tiinan silarivideo

tässä:

kiitos

Vierailija
1204/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä:

kiitos

ole hyvä

Vierailija
1205/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä myötähäpeä tulee välis ku tätä ohjelmaa kattoo .. Ensinnäkin Mika on ihan selkee kaappihomo ja täysin oksettava tapaus ja se miten se kohtelee satua on hirveää, tosin Satu on aikuinen ihminen ja vastuussa itsestään joten ihmettelen minkä takia se ylipäätään on SikaMikan kans. Idan ja tän uuden tytön Nanan välille tulee varmaankin jtn riitaa nyttekku tää Tuomas kiinnostukin siitä ja jätti Idan. Hyvä asia on silti, että siitä narkkipariskunnasta päästiin eroon. Nyt vaan odotan sitä, et Satu panee tuo Tontsaa tjtn ! Haluun nähä sen Mikan ilmeen, ku asia selviää. Mika olis kyllä pannu varmaa jo kaikkia tuo talos (myös miehiä) jos joku vaan sille raukalle antais. :D

Vierailija
1206/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiannuoria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.

Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.  

Vierailija
1207/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä:

kiitos

no eikai tuo tiina itse tuota videota ole tehnyt niinku joku sanoi? antanut ilmeisesti vain haastattelun tuohon?

Vierailija
1208/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutukseltaanblondi kirjoitti:

liiannuoria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.

Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.  

eipä noista sinkkumiehissäkään juuri kenessäkään ole kehumista, naamat on kun petolinnun perseet vaikka vartalot on ihan ok , pari hyvänäköistä

Vierailija
1209/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Idan ranta-asusta 7. jaksossa. Miettinyt, et mistä sais

Vierailija
1210/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Tiina ei oo edes nätti jota Roope yrittää. Jotenkin wt.. Ja eikö se oo jotain 5-6 vuotta vanhempikin 😂

Tiina tykkää nuoremmista...

Vierailija
1211/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1212/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon lapsi tuo on,vastahan toi oli sen katrien kanssa

Vierailija
1213/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo perheenlisäys ..... rakkaudella eno

Vierailija
1214/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että Lauri ja Laura ovat sitten yhdessä. Mikäli ig kuvan kommenttiin on uskomista. Aikovat ensi kaudella osallistua parina

Vierailija
1215/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä ne teki sen aprillipilan että on kihloissa

Vierailija
1216/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo on lahti ja pori hyvin edustettuina tos sarjas

Vierailija
1217/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope ja Ida. Mulla on kyllä semmonen kutina, että oikeasti ovat vielä yhdessä.

Vierailija
1218/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope ja Ida. Mulla on kyllä semmonen kutina, että oikeasti ovat vielä yhdessä.

Mustakin tuntuu. Näin Roopen muutama päivä sitten, poikajoukossa kulki ja mukana oli myös joku tyttö mutta ei Idaa

Vierailija
1219/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope ja Lauri bogattu eilen yöllä Lahden Tivolista ja hauskaa näytti olevan. :D Olivat tosi humalassa, mutta molemmilla riitti naisseuraa ja jossain vaiheessa Laurin suutelevan jotain naista ihan nenäni edessä. Hyi, siihen jätkään en koskis vaikka maksettais. D: 

Vierailija
1220/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope ja Lauri bogattu eilen yöllä Lahden Tivolista ja hauskaa näytti olevan. :D Olivat tosi humalassa, mutta molemmilla riitti naisseuraa ja jossain vaiheessa Laurin suutelevan jotain naista ihan nenäni edessä. Hyi, siihen jätkään en koskis vaikka maksettais. D: 

Myös sinkut Laura ja Tiina oli siellä (ainakin heidät yhdessä siellä näin), jotain yhteyttä??