Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1181/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Vierailija
1182/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Huomasin saman ja nauratti. Ida vaikuttaa lapselliselta ja todella yksinkertaiselta ihmiseltä, itsekin sanoi ettei jaksa liikaa miettiä asioita kun taas Roope haluaisi enemmän jutella.

Itsellä tuli mieleen kun Noora lähti ja Ida alkoi itkemään, selvästi pettyneenä valehteluun, että ovatkohan Noora ja Ida enemmän tukeneet tuolla toisiaan? Ja jos Ida on katsonut että no, käyttäytyyhän Noorakin noin niin minäkin sitten.

Tämä on nyt jo kaukaa haettua mutta tuli mieleen sellainenkin, että jos Noora on peräti tsempannut Idaa että hei nyt pidetään hauskaa ja saanut Idan rohkaistumaan Tuomaksen suhteen :D Niin pettyneeltä näytti iltanuotiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman ja nauratti. Ida vaikuttaa lapselliselta ja todella yksinkertaiselta ihmiseltä, itsekin sanoi ettei jaksa liikaa miettiä asioita kun taas Roope haluaisi enemmän jutella.

Itsellä tuli mieleen kun Noora lähti ja Ida alkoi itkemään, selvästi pettyneenä valehteluun, että ovatkohan Noora ja Ida enemmän tukeneet tuolla toisiaan? Ja jos Ida on katsonut että no, käyttäytyyhän Noorakin noin niin minäkin sitten.

Tämä on nyt jo kaukaa haettua mutta tuli mieleen sellainenkin, että jos Noora on peräti tsempannut Idaa että hei nyt pidetään hauskaa ja saanut Idan rohkaistumaan Tuomaksen suhteen :D Niin pettyneeltä näytti iltanuotiolla.

Jep. TODELLA kaukaa haettua.

Vierailija
1184/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Vierailija
1185/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen pettymyksen johtuvan lähinnä siitä, että Noora on ikänsä puolesta ollut Idalle läheisempi kuin Satu ja Elina, jotka ovat +- kymmenen vuotta Idaa vanhempia.

Vierailija
1186/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jakso oli kyllä viihteellisin tähän mennessä, Kalle toi huomattavaa eloa taloon ja Sikaa katsellessa pääsi kunnolla nauramaan! Koin tosin sekavaa myötähäpeää ja sääliäkin.. Eveliinankin kehonkielikin huokui ahdistuneisuutta kun Mika yritti lähestyä.

Miksi Mikan piti joka välissä vetää tyttöjä halaukseen?? Näytti niin järkyttävältä :D

Vierailija
1187/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on alkanut säälittää...

Vierailija
1188/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa Mikaa haukkua - Mika on oikein fiksu nuorimies!

T. Äiti

Vierailija
1189/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.

Vierailija
1190/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaako stöbe "vaihtaa" nanan idaan,

näyttäs siltä ett nanan kans kävelystä  ida mustis ,samoin eve treffivalinnoissa kade ku ei päässytkään etenkään kallen kans treiffeille 

stöben perusilme ,suupielet alaspäin

tuonne molemmin puolin sinkkuihin valittu pelimiehiä ja pelinaisia..edellisen kauden sinkut tais olla aika paljon kiltimpiä

Vierailija
1191/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika oli 7-jaksos vähän hiljaista poikaa kun Kalle tuli taloon.

Vierailija
1192/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää mika kukkona tunkiolla

Vierailija
1193/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Tiina ei oo edes nätti jota Roope yrittää. Jotenkin wt.. Ja eikö se oo jotain 5-6 vuotta vanhempikin 😂

Vierailija
1194/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihainen keravalta kirjoitti:

Toivottavasti jengi tajuaa nyt, miten sairaita ja pahoja ovat monogaamiset heterosuhteet. Älkää ikinä suostuko niihin itse älkääkä IKINÄ viestikö lapsillenne, että ne ovat suositeltava vaihtoehto.

Eipä tuo polygaaminen meno sinkkusaarillakaan kovin onnelliselta ja tasapainoiselta näytä.

Jep, esimerkiksi sukupuolitautitartuntojen tilastopiikeistä voi tunnistaa, missä tietty porukka tykkää bilettää.

Vierailija
1195/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Tiina ei oo edes nätti jota Roope yrittää. Jotenkin wt.. Ja eikö se oo jotain 5-6 vuotta vanhempikin 😂

Näteintä siinä on ne silikonitissit joista se on tehny youtube-videonki ja ärsyttävintä sen nariseva ääni

Vierailija
1196/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"prous pifoo hous"

Joo... :D Jäi vähän epäselväks mitä se sillä yritti sanoa, että oliko "hout" omat kumppanit vai sinkkunaiset, tyyliin "muistat sit hengata meiän kans enemmän ku noitten tyhmien sinkkunaisten *ihanaKalle*".

Vierailija
1197/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on tiinan silarivideo

Vierailija
1198/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen pettymyksen johtuvan lähinnä siitä, että Noora on ikänsä puolesta ollut Idalle läheisempi kuin Satu ja Elina, jotka ovat +- kymmenen vuotta Idaa vanhempia.

Ohis mutta ihmiset ei selkeästi ymmärrä mitä tarkoittaa +/-. Satu ja Elina ei ole +/- Iidaa vanhempia, jos Satu olisi 20, Iida 30 ja Elina 40 voisi noin sanoa.

Vierailija
1199/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä on tiinan silarivideo

tässä:

Vierailija
1200/4625 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan kans, että Noora yllyttänyt Iidaa pitämään hauskaa, mutta ehkä jättänyt kertomatta että itsellä ei ole enää mitään menetettävää...