Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
1241/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihyi miten vastenmielinen tyyppi, mutta olipa osuva analyysi Laurista. Voin kuvitella miten siittää vielä mukuloita useammalle naiselle, miten pettää ja jättää yh:ksi kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
1242/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koulutukseltaanblondi kirjoitti:

liiannuoria kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittiko ketään muuta seiskajaksossa Idan avautuminen siitä, että hänestä tuntuu ettei Roope ole kanssaan tosissaan ja hukkaa hänen aikaansa. "Siis mä oon kumminki jo KAKSKYMMENTÄ!". Joo, on kyllä niin vanha jo että ihan kiire tulee... 😂

Idasta huomaa, että hyvin monta elämän oppituntia on vielä käymättä. Esimerkiksi Stobea vai mitä Stöbeähän ei kiinnosta Ida yhtään, ja sen hiukan kokeneempi nainen huomaisi. No, oppirahoja.

Idaa katsoessa ja kuunnellessa vahvistuu että ikäraja pitäisi olla ainakin 23. Parikymppinen tuollaisessa ympäristössä on vaan ihan kakara.

Tunnen yhden noist sinkkumiehistä ja sanoi että oikeasti pitivät Idaa ihan vitsinä alusta alkaen.  

eipä noista sinkkumiehissäkään juuri kenessäkään ole kehumista, naamat on kun petolinnun perseet vaikka vartalot on ihan ok , pari hyvänäköistä

Ei tää tuttuni kyllä mistään ulkonäköön liittyvästä mitään puhunut, vaan jostain ihan muusta. 

Mikähän oli syynä, et pitivät vitsinä? Luulin itse alussa et Ida olisi se tavoitelluin nainen, kun oli ainakin omasta mielestä paljon nätimpi kuin muut :D

En oo tämä aiempi kommentoija mutta voisi kuvitella kommentit poikaystävästä toisen miehen kainalossa on yksi syy. Onhan se aika eeppistä.

Varmaan saarella juttuja on monella tasolla, on kameroille, on silloin kun porukka on kasassa ja sinkuilla varmaan ihan omat jutut.

Idan Roope komentit olivat niin mauttomia että epäilin koko juttua ennalta sovituksi tekijäiden taholta. Eihän kukaan nyt oikeasti voi olla niin tyhmä että selittää toiselle miehelle että poikaystävä on lapsellinen, eikä edes mies vaan poikanen ja paskanen nauru päälle kun vielä tietää että kaikki kuvataan ja kaikki kuuluu. 

Aivan varmasti sinkkumiehet tälläiseen kiinnitävät huomiota ja voi olla että nähdään hylkimisreaktioita jos on vaihtoehtoja. Toisaalta sinkuthan ovat tiettyssä roolissa tiettyä tarkoitusta varten siellä,  mutta vitsinä pitämistä en yhtään ihmettele.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on kyllä ihan nätti nainen. Ihmetyttää kovasti, miks on tuon neiti aapelin kanssa... Ja mukamas vielä mustasukkainen siitä????

Vierailija
1244/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu on kyllä ihan nätti nainen. Ihmetyttää kovasti, miks on tuon neiti aapelin kanssa... Ja mukamas vielä mustasukkainen siitä????

Mielestäni Satu on kaunein neljästä "pariskuntanaisesta" ja pesee kyllä nuo sinkutkin! Alkaisipa vaan arvostamaan itseään ja löytäisi parempaa seuraa... 

Vierailija
1245/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo sinkku-Laura ei ota Lauria kovin tosissaan, ovat kuitenkin tavanneet jokseenkin kuvottavissa merkeissä; ryhmäseksiä! Itse en ainakaan alkaisi tapailemaan miestä, johon olisin tutustunut noissa merkeissä, vielä kun naisilla menee tunteisiin, niin mitäs sitten, kun kiimaisen kolmen kuukauden jälkeen mies alkaa taas haaveilemaan kimpasta, koska "suostuit siihen sillonkin". 

Vierailija
1246/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu on varmaan alistettu siihen rooliin, ettei näe itseään kauniina. Toivon todella, että hän herää ja löytää tasoisensa miehen. Mika varmasti eläisi loppuelämänsä sinkkuna, Satulla kyllä vientiä riittäisi, jos saisi jotain itseluottamusta.

Vierailija
1247/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkisarja, jääkö huumeista noin pitkäksi aikaa tuollainen sammaltava puhe ja lasittunut katse vai vetikö se lauri siellä ollessaan huumeita...oliko se oikeasti se syy häätämiselle ja tuo "ero" keksittiin tuotannon toimesta?

Vierailija
1248/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narkkisarja, jääkö huumeista noin pitkäksi aikaa tuollainen sammaltava puhe ja lasittunut katse vai vetikö se lauri siellä ollessaan huumeita...oliko se oikeasti se syy häätämiselle ja tuo "ero" keksittiin tuotannon toimesta?

Samaa mietin koska eihän tuotanto voi kun pakon edessä myöntää että joku hörhö on päässyt mukaan. Turvallisuus ym. asiat huomioon ottaen se olisi TOSI ISO MOKA.

Muutenkin tulee fiilis että hakijoita ei ole ihan kauheasti ollutl

Vierailija
1249/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. siis onko tässä ohjelmassa homopariskuntiakin vai miksi tuo kaljupää imutteli suurella innolla tuon nuoremman jätkän kanssa  (joka oli mekossa??)? 

Se turkoosimekkoinen kundi tulee vielä kaapista ulos. Täysin homo :D

Nii se Lauri? Voi kumpa tuliskin! siis ite oon homo ja en oikein pidä noista muista miehistä mut jotain siinä laurissa on joka viehättää mua ;'D oikeestaan sen takia mä sitä ohjelmaa oon vähä sivusilmällä kattonu ku se on siinä mukana.. että voisko tää olla jotain "tutkan piippaamista" tai jotain?

Ehkä sinulla on tutka kohdillaan ;) Nauratti sen naisen kommentit, että "kai sitä voi seksiksi kutsua". No heh heh. Eiköhän se Lauri mennyt tuonne homoemonsa kanssa ihan vain huomiota saadakseen.

Mulla ei kyllä tutka piippaa ollenkaan Laurin kohdalla. Mielestäni hänestä loistaa jo kauas, ettei mielessä pyöri muuta kuin pillu ja päihteet. Selvästi on niitä tyyppejä, joilla jää päälle se yläasteaikojen kovisimago, joka jostain syystä vetoaa myös niihin naisiin, jotka pyörivät näiden kovisten kanssa samoissa tupakkaringeissä kouluaikoina. Eli seuraa löytyy aina, vaikka olisi parisuhteessa millainen kusipää.

Moni homoutensa kieltävä on todellinen häntäheikki, ettei vain luultaisi heteroksi. Lauri kohdalla tutka hälyttää, näin vain on. Toki on olemassa näitä pillu ja päihteet -tyyppejä, mutta Lauri on lähinnä kulissipillu ja päihteet -tyyppiä.

Vierailija
1250/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. siis onko tässä ohjelmassa homopariskuntiakin vai miksi tuo kaljupää imutteli suurella innolla tuon nuoremman jätkän kanssa  (joka oli mekossa??)? 

Se turkoosimekkoinen kundi tulee vielä kaapista ulos. Täysin homo :D

Nii se Lauri? Voi kumpa tuliskin! siis ite oon homo ja en oikein pidä noista muista miehistä mut jotain siinä laurissa on joka viehättää mua ;'D oikeestaan sen takia mä sitä ohjelmaa oon vähä sivusilmällä kattonu ku se on siinä mukana.. että voisko tää olla jotain "tutkan piippaamista" tai jotain?

Ehkä sinulla on tutka kohdillaan ;) Nauratti sen naisen kommentit, että "kai sitä voi seksiksi kutsua". No heh heh. Eiköhän se Lauri mennyt tuonne homoemonsa kanssa ihan vain huomiota saadakseen.

Mulla ei kyllä tutka piippaa ollenkaan Laurin kohdalla. Mielestäni hänestä loistaa jo kauas, ettei mielessä pyöri muuta kuin pillu ja päihteet. Selvästi on niitä tyyppejä, joilla jää päälle se yläasteaikojen kovisimago, joka jostain syystä vetoaa myös niihin naisiin, jotka pyörivät näiden kovisten kanssa samoissa tupakkaringeissä kouluaikoina. Eli seuraa löytyy aina, vaikka olisi parisuhteessa millainen kusipää.

Moni homoutensa kieltävä on todellinen häntäheikki, ettei vain luultaisi heteroksi. Lauri kohdalla tutka hälyttää, näin vain on. Toki on olemassa näitä pillu ja päihteet -tyyppejä, mutta Lauri on lähinnä kulissipillu ja päihteet -tyyppiä.

... ettei luultaisi homoksi.

Vierailija
1251/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ollut vähän kivaa. https://instagram.com/p/BEBaHyltC0w/

Vierailija
1252/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi kaikki siis samalla saarella vai eri saarilla? En oo saanut selvää kun puhutaan miesten saaresta ja naisten saaresta niin miten on?

Vierailija
1253/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muuta häiritsee että varsinkin treffeillä keskustellessa kaikkien lauseet loppuvat "tai sillain"? Varsinkin Iidan ja Tuomaksen treffeillä jokaikinen lause loppui sanoihin "tai silleen". Nyt Roope toistelee "niinku" sanaa lähes koko ajan. Varmasti treffeillä sinkkujen varsinkin käsketään kysyä tiettyjä asioita koska keskustelu ei tunnu luistavan luontevasti. Todella rasittavaa kuunneltavaa.

Vierailija
1254/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että ainakin Instagramin perusteella Lauri ja Roope ovat löytäneet toisistaan tosi rakkauden ja ovat vielä ystäviä!

Vierailija
1255/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä on tiinan silarivideo

tässä:

kiitos

ole hyvä

Hankkikaa huone.

Vierailija
1256/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikalle näyttää kelpaavan mikä vaan millä on mekko päällä, kunhan pääsee jotain nylkyttään :D 

Aaarghhh!

Ja se ääni ja ärrävika yhdistettynä ulkonäköön...

Satusta tulee mieleen teiniaikojen hyvä kaverini, ihan kivan näköinen ja hoikka nainen, mutta niin hiiri; estoinen/jännittynyt/ujo, huono itsetunto yms... ja sitten sortunut tollaseen Sikaan :/

Vierailija
1257/4625 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope näyttää ihan peikolta noissa instagramin kuvissa. :D

Vierailija
1258/4625 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi toivottavasti se Roope ei nyt myös sorru huumeisiin ja ala pyörii liikaa sen Laurin kanssa... Pelkään että on joutunut huonoon seuraan :(

Vierailija
1259/4625 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että ainakin Instagramin perusteella Lauri ja Roope ovat löytäneet toisistaan tosi rakkauden ja ovat vielä ystäviä!

Ehkä uusi kaveri Roope saa Laurin vähän rauhoittumaan niistä sen entisistä kaveripiireistä....?

Vierailija
1260/4625 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi toivottavasti se Roope ei nyt myös sorru huumeisiin ja ala pyörii liikaa sen Laurin kanssa... Pelkään että on joutunut huonoon seuraan :(

Toivottavasti niin että Lauri rauhoittuu ja aikuistuu vähän sporttisen Roopen seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi