Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi olla joku ikävä uutinen ulkomaailmasta, jonka takia pari poistuu saarelta.
"pakkaa kamasi ja poistu saarelta" ei oikein kuulosta siltä, että ulkomaailmassa ois mitään tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi olla joku ikävä uutinen ulkomaailmasta, jonka takia pari poistuu saarelta.
"pakkaa kamasi ja poistu saarelta" ei oikein kuulosta siltä, että ulkomaailmassa ois mitään tapahtunut
Hämäystä
Mä luulen että tuotanto on kuullu/nähny kameroiden kautta jotaki sellasta Laurista/Noorasta, joka antaa syyn potkia heidät pihalle. Siis että jompi kumpi on sanonut/tehny jotakin mikä paljastaa sopimusrikkomuksen. Tuskin edes kertovat että mistä on kyse.
Ulkomaailmasta :DD ei tää mikään bb oo
Jahas, kukas tunnustaa? Laurin instassa joltakin kommentti "Vauva.fi kaikki av-mammat sanoo sua piripääks" :D
Tietääkö kukaan näiden parien koko nimiä?
Kaikkien. Ei oo vaikee selvittää ite.
" Mikasta tulee mieleen Jabba the hut "
Kiitos päivän parhaista nauruista !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karri on kyllä semisti kuuma.
Haluan antaa neitsyyteni Karrille
Mulla on ollut yhenillanjuttu Karrin kanssa joskus vuosia sitten ja en kyllä suosittele :D
Ekassa jaksossa esiteltiin parit, niin miksiköhän Ida ja Roope oli ainut pari josta ei kuvattu esittelymatskua Suomen päässä? Muita pareja kuvattiin yhdessä heidän kotona tai ulkoilun parissa, mutta Idaa ja Roopea kuvattiin ainoastaan yksistään Thaimaassa. Pisti silmään :)
Vierailija kirjoitti:
Mika on ihan sen oloinen ''hetero'', joka vakuuttelee kaikille rakastavansa naisia ja naisellisia muotoja, mutta pimeän tullen salassa käy uittamassa kaluaan miesten kurkuissa. Jaksossa viisi hän on mm. ainoa miehistä, joka ei pukeutunut naiseksi; hyvä esimerkki siitä, että epävarmuutta löytyy ja joku homosalaisuus piilee pinnan alla. Minusta juuri sellaiset miehet ovat miehekkäitä, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja pikku leikki naiseksi pukeutuminen tms. ei tunnu missään.TRUST ME ON THIS t. homomies
Tälle voi tosin olla niinkin yksinkertainen selitys, ettei sinkkunaisten vaatteet mahtuneet Mikan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on ihan sen oloinen ''hetero'', joka vakuuttelee kaikille rakastavansa naisia ja naisellisia muotoja, mutta pimeän tullen salassa käy uittamassa kaluaan miesten kurkuissa. Jaksossa viisi hän on mm. ainoa miehistä, joka ei pukeutunut naiseksi; hyvä esimerkki siitä, että epävarmuutta löytyy ja joku homosalaisuus piilee pinnan alla. Minusta juuri sellaiset miehet ovat miehekkäitä, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja pikku leikki naiseksi pukeutuminen tms. ei tunnu missään.TRUST ME ON THIS t. homomies
Tälle voi tosin olla niinkin yksinkertainen selitys, ettei sinkkunaisten vaatteet mahtuneet Mikan päälle.
No kai se olis voinu kietasta lakanasta itselleen mekon jos olisi huumori kestänyt.
Jaahas, kävikö Lauri ilmiantamassa ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karri on kyllä semisti kuuma.
Haluan antaa neitsyyteni Karrille
Mulla on ollut yhenillanjuttu Karrin kanssa joskus vuosia sitten ja en kyllä suosittele :D
l*rtto mikä l*rtto
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kävikö Lauri ilmiantamassa ketjun?
Jäiks sulla levy päälle ton Jaahas-hokeman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on ainakin täysin varmaa, että Lauri ja Noora heitetään pihalle. Äsken tuli TIS mainos, jossa ruudulla luki et "ennennäkemätön käänne: yksi pari poistetaan saarelta" tms...
No onpa teatraalinen tuo "ennennäkemätön käänne" kai se nyt onkin, kun tää kerran on vasta toinen kausi koko soopaa Suomessa heh
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että tuotanto on kuullu/nähny kameroiden kautta jotaki sellasta Laurista/Noorasta, joka antaa syyn potkia heidät pihalle. Siis että jompi kumpi on sanonut/tehny jotakin mikä paljastaa sopimusrikkomuksen. Tuskin edes kertovat että mistä on kyse.
Vetäneet huumeita saarella? Siis Lauri ainakin. Tämä mulle tuli ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Lauri on noin LAIHA? Näyttää meidän 15v kukkakeppi teiniltä. Varsinkin kun oli treffeillä sen vähän pulskemman tytön kanssa niin näytti kauhean laihalta.
En tiedä käyttääkö lauri huumeita mutta moni joka vetää piriä on tollanen.