Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
sinkkumiehillä ihan ok kropat mutta naamoista moni on rumia
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä tuo Mika on sika ei niinkään tuon lääppiminen vaan se, miten hän puhuu Sadusta. Toki toi sinkkunaisten iholle meneminen väkisin on kuvottavaa, mutta eniten häiritsee toi miten hän on useampaan otteeseen vähätellyt Satua tyyliin "tiedän mitä Sadulle pitää sanoa että tän asian sää selitettyä, huijasin Sadun mukaan tähän ohjelmaan" jne. Kertoo siitä ettei minkäänlaista hienotunteisuutta tai kunnioitusta löydy omaa kumppania kohtaan.
Satu taas vaikuttaa vähän läheisriippuvaiselta, itsekin ehkä järjen tasolla tajuaa että suhde on huono ja Mika kohtelee häntä miten sattuu, mutta ei osaa päästää irti ja sen takia antaa Mikan selitellä tekemisensä parhain päin. Ja tosta alkujaksosta päätellen Mika osaa selitellä niin hyvin, että Satu taisi itse kuvailla olevansa "turhan omistushaluinen" vaikka ihan ulkopuolinenkin näkee, että Satun on syytä olla huolissaan.
Sitä vaan ihmettelen miksi Mika sitten on tuossa suhteessa kun ei näytä Sadusta tai tämän tunteista juuri välittävän. Nauttii vallantunteesta?
No kun katsot Satun Facebook-kuvia niin siellä on matkustettu pitkin maapalloa, helpommin se käy kun on reilusti rahaa käytettävissä ja Mikalla sitä huhujen mukaan riittää. Jospa se riittää yhteiselon jatkamiseksi?
Mika on ihan sen oloinen ''hetero'', joka vakuuttelee kaikille rakastavansa naisia ja naisellisia muotoja, mutta pimeän tullen salassa käy uittamassa kaluaan miesten kurkuissa. Jaksossa viisi hän on mm. ainoa miehistä, joka ei pukeutunut naiseksi; hyvä esimerkki siitä, että epävarmuutta löytyy ja joku homosalaisuus piilee pinnan alla. Minusta juuri sellaiset miehet ovat miehekkäitä, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja pikku leikki naiseksi pukeutuminen tms. ei tunnu missään.TRUST ME ON THIS t. homomies
Vierailija kirjoitti:
Mika on ihan sen oloinen ''hetero'', joka vakuuttelee kaikille rakastavansa naisia ja naisellisia muotoja, mutta pimeän tullen salassa käy uittamassa kaluaan miesten kurkuissa. Jaksossa viisi hän on mm. ainoa miehistä, joka ei pukeutunut naiseksi; hyvä esimerkki siitä, että epävarmuutta löytyy ja joku homosalaisuus piilee pinnan alla. Minusta juuri sellaiset miehet ovat miehekkäitä, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja pikku leikki naiseksi pukeutuminen tms. ei tunnu missään.TRUST ME ON THIS t. homomies
Ja ihan innoissaan suuteli Laurin kans :D
Vierailija kirjoitti:
YÖÄK!
Vierailija kirjoitti:
Näkökulma se on tuokin. Itse taas heteromiehenä ajattelen, että hän teki oikein, kun ei pukeutunut naiseksi. Mun mielestä se kertoo enempi heteroudesta kun ei ala naisten leninkejä kiskomaan niskaan.
Miten tuo Lauri on noin LAIHA? Näyttää meidän 15v kukkakeppi teiniltä. Varsinkin kun oli treffeillä sen vähän pulskemman tytön kanssa niin näytti kauhean laihalta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen miksi Mika sitten on tuossa suhteessa kun ei näytä Sadusta tai tämän tunteista juuri välittävän. Nauttii vallantunteesta?
Koska satu on Mikaan nähden kaunotar. Ei tuollainen munapää-äijä saisi toista nuorta nättiä naista itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Satu taas vaikuttaa vähän läheisriippuvaiselta, itsekin ehkä järjen tasolla tajuaa että suhde on huono ja Mika kohtelee häntä miten sattuu, mutta ei osaa päästää irti ja sen takia antaa Mikan selitellä tekemisensä parhain päin. Ja tosta alkujaksosta päätellen Mika osaa selitellä niin hyvin, että Satu taisi itse kuvailla olevansa "turhan omistushaluinen" vaikka ihan ulkopuolinenkin näkee, että Satun on syytä olla huolissaan.
Tuntui pahalta katsoa tuota Mikan käytöstä. Oli kuin vierestä kattonut omaa suhdetta ex-aviomiehen kanssa. Kahdestaan mies on ok mutta puhuu törkeästi muiden silmien edessä ja alistaa. Onneksi erosin! Sain omanarvontunteeni ja itsekunnioitukseni takaisin. Toivottavasti Satu uskaltaa tehdä saman. Hyviä miehiä ON olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Lauri on noin LAIHA? Näyttää meidän 15v kukkakeppi teiniltä. Varsinkin kun oli treffeillä sen vähän pulskemman tytön kanssa niin näytti kauhean laihalta.
Kauniistippa sä lapsestas puhut. Jos äitini ois sanonu mua kukkakepiksi.... vaikka laiha oiskin niin kukkakeppi on järkyttävää nimittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkökulma se on tuokin. Itse taas heteromiehenä ajattelen, että hän teki oikein, kun ei pukeutunut naiseksi. Mun mielestä se kertoo enempi heteroudesta kun ei ala naisten leninkejä kiskomaan niskaan.
No niin sä ootkin just näitä "heteromiehiä", joista tässä nyt oli puhe :D Mitä suurempia vakuutteluja, sen enemmän salattavaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin sä ootkin just näitä "heteromiehiä", joista tässä nyt oli puhe :D Mitä suurempia vakuutteluja, sen enemmän salattavaa. ;)
Tuli mieleen, että mitä jos Satu on siksi niin kovin vaikean oloinen koko ajan, että tietää totuuden Mikasta? Kun Mika vaikuttaa juurikin pahalta kaappihomolta. Jos Satu pelkää että se tulee ilmi tai jotakin?
Mika käyttäytyy nimittäin juuri niin, kuin suurin osa tuntemistani homoista, jotka olivat vielä tuollaisen käytöksen aikaan visusti kaapissa. He luulevat, että tuollainen käyttäytyminen saa ihmiset sulkemaan homouden mahdollisuuden täysin pois.
No nyt se on ainakin täysin varmaa, että Lauri ja Noora heitetään pihalle. Äsken tuli TIS mainos, jossa ruudulla luki et "ennennäkemätön käänne: yksi pari poistetaan saarelta" tms...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Mikan ulkonäöstä mieleen köyhän miehen Kalle Palander :D
Mulle taas tuli mieleen Mika Pohjonen.
Ja mulle Shrek.
Ja mulle Jabba The Hutt.
Ja mulle Jurpo Pahkasiasta.
Mulle tuli mieleen, että voiskohan kameran peittäminen olla syy ulosheittoon????
Kukaan kattonu uusinta jaksoo? Onko Noora ja Lauri ketkä lentää pihalle?
Ei vielä selkeesti sanottu, mutta lopussa sanottiin, että Lauri, mulla on sulle ikäviä uutisia
Mä katsoin Ruutu+ vasta nyt ekan jakson ja täytyy kyllä sanoa, että noi sinkkunaiset on ihan järkyttäviä. Tuli hirveä myötähäpeä kun ne sinkut dramaattisesti käveli sieltä ja heti ekana oli joku kalpea lihaleimoilla peitetty laihaläski suttuisine meikkineen ja vähän sen jälkeen yhden sinkkunaisen reidet hyllyi aika mukavasti tossa hidastetussa kuvassa. :D Se Johanna oli ainoa nätti mutta muut on just tollasia laihaläski-pissiksiä jotka kuvittelevat ripsienpidennyksineen olevansa kuumiakin pakkauksia.
Sinkkumiesten taso on huomattavasti parempi, siellä on sentään suurimalla osalla kropat tikissä vaikka onhan Tontsa ja Iiro karuja.