Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Jos Lauri ja Noora kerta lentävät pihalle sen takia etteivät edes ole pari, niin miksi viime kaudella Simoa ja Jassua ei heitetty pihalle? Eiväthän hekään olleet enää pari saarelle mentäessä :D
Miten niin eivät olleet pari? Ainakin tunteet olivat vielä pinnassa toisin kuin Laurilla ja Nooralla, jotka eivät ihan oikeasti tunnu olevan kiinnostuneita toistensa tekemisistä.
En voi ymmärtää miten ne sinkkunaiset johonkin Lauriin ihastuivat. No makuja on monia, mutta luulis ettei nyt sänkyyn asti menis roolinsa takia. Vaikutti kyllä se Lauri olevan jossain aineissa.
Karri on sinkuista kuumin mun mielestä.
Hei mitä ihmettä? Laitoin eilen "juonipaljastuksia" rot13:ta kautta, ja nyt se viesti on poistettu. Miksi?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Lauri ja Noora kerta lentävät pihalle sen takia etteivät edes ole pari, niin miksi viime kaudella Simoa ja Jassua ei heitetty pihalle? Eiväthän hekään olleet enää pari saarelle mentäessä :D
Miten niin eivät olleet pari? Ainakin tunteet olivat vielä pinnassa toisin kuin Laurilla ja Nooralla, jotka eivät ihan oikeasti tunnu olevan kiinnostuneita toistensa tekemisistä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000896460.html
"Mutta olitteko eronneet jo kuvausten alkaessa?
– En saa sanoa tähän mitään, mutta kyllä kai me periaatteessa oltiin yhdessä, Jasmina sanoo." Muuttivat myös erilleen juuri ennen TI-kuvauksien alkamista.
Peni, tuo suomessa toimivien nimien top-listan kärjessä oleva kaunis miehen - jopa - miehinen - nimi. Peni, olisipa minulla oma Peni, salilla käyvä ja suonikas ja pitkä Peni...uuh.. tämä vasta temptoivaa onkin!
Tulee Laurista jotenkin ihan mieleen sellainen joku lahtelainen pikkukriminiaali, elämäm koululainen, kadun kasvatti yms josta lahtelaiset räppärit laulavat kun kun kertovat omasta nuoruudestaan. Olemuksesta paistaa kyllä heti läpi aineiden käyttö ja siihen päälle vielä kunnon taisteluarvet olkapäissä (ihan ku ois joku luodinreikä ollut ainakin yksi). Naisesta ei vielä niin pahasti näyt päällepäin heti, muuta kuin että on vain äärettömän laiha ja luiseva.
En kyllä ihmettelis vaikka lähetettäis kotiin aineiden tai jonkun salatun terveysseikan vuoksi. Jos se Jaakko esimerkiksi on tiennyt jotain enemmän ja mennyt paljastamaan tuotantotiimille??
Saavatko nuo sinkut jotain extrakorvausta, jos pääsevät panolle jonkun varatun kanssa? Kuulostaa vähän huoraamiselta.
Ekassa jaksossa jo ihmettelin "miten tuo narkkari on sinne päässyt". Tämä oli heitto, en tunne narkkareita mutta se tuli ihan ensimmäisenä mieleen. Ja että miten se nainen on sellaiseen sekaantunut, vaikutti stratosfäärisesti paljon järkevämmältä kuitenkin alkuklipseissä. Miehen katse hakee, pää vinossa silmät hakee ja näyttää poissaolevalta kun sitä kuvataan keskustelutilanteissa. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Saavatko nuo sinkut jotain extrakorvausta, jos pääsevät panolle jonkun varatun kanssa? Kuulostaa vähän huoraamiselta.
No pakko saada vaikka se oliskin aika kyseenalaista... Mun mielestä jo Sika-Mikan alentavien juttujen kuuntelemisen kohteeksi joutumisesta pitäisi saada jotain bonusta puhumattakaan siitä jos suostuu johonkin fyysiseen pelkästään hyvän viihteen tekemisen vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakko saada vaikka se oliskin aika kyseenalaista... Mun mielestä jo Sika-Mikan alentavien juttujen kuuntelemisen kohteeksi joutumisesta pitäisi saada jotain bonusta puhumattakaan siitä jos suostuu johonkin fyysiseen pelkästään hyvän viihteen tekemisen vuoksi!
Niin, Mikan viettelemiseen ei paljoa kyllä tarvita, kun olisi näköjään valmiina ihan kenen kanssa vaan pukille.
Vierailija kirjoitti:
Ketkäs ne siellä
http://aijaa.com/YgcBLg
tää on NIIIN vanha jo et mite kukaan jaksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ketkäs ne siellä
http://aijaa.com/YgcBLg
Vanha tai ei lainaan kuitenkin.
Tätä minäkin olen miettinyt, että miten saadaan ne sinkut innostumaan? Epäilen myös jotain palkintosydeemiä
Vierailija kirjoitti:
Tulee Laurista jotenkin ihan mieleen sellainen joku lahtelainen pikkukriminiaali, elämäm koululainen, kadun kasvatti yms josta lahtelaiset räppärit laulavat kun kun kertovat omasta nuoruudestaan. Olemuksesta paistaa kyllä heti läpi aineiden käyttö ja siihen päälle vielä kunnon taisteluarvet olkapäissä (ihan ku ois joku luodinreikä ollut ainakin yksi). Naisesta ei vielä niin pahasti näyt päällepäin heti, muuta kuin että on vain äärettömän laiha ja luiseva.
En kyllä ihmettelis vaikka lähetettäis kotiin aineiden tai jonkun salatun terveysseikan vuoksi. Jos se Jaakko esimerkiksi on tiennyt jotain enemmän ja mennyt paljastamaan tuotantotiimille??
Minullakin on tuollainen "luodinreikä", aka luomen poistamisesta jäänyt arpi. Muuten olen aikalailla saman käsityksen saanut tästä parista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen miettinyt, että miten saadaan ne sinkut innostumaan? Epäilen myös jotain palkintosydeemiä
Jep, sama kävi mielessä kun tulevassa jaksossa Laura aika nolosti itteensä tyrkyttämällä yrittää vietellä Lauria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tuollainen "luodinreikä", aka luomen poistamisesta jäänyt arpi. Muuten olen aikalailla saman käsityksen saanut tästä parista.
Luodinreikä, hahha ei hitto.
Laurin käsi on leikattu.
Mitenkä tulikin heti tästä Lahden ampumisuutisesta joku narkki mieleen:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001150461.html
Mun silmissä tuo Mika on sika ei niinkään tuon lääppiminen vaan se, miten hän puhuu Sadusta. Toki toi sinkkunaisten iholle meneminen väkisin on kuvottavaa, mutta eniten häiritsee toi miten hän on useampaan otteeseen vähätellyt Satua tyyliin "tiedän mitä Sadulle pitää sanoa että tän asian sää selitettyä, huijasin Sadun mukaan tähän ohjelmaan" jne. Kertoo siitä ettei minkäänlaista hienotunteisuutta tai kunnioitusta löydy omaa kumppania kohtaan.
Satu taas vaikuttaa vähän läheisriippuvaiselta, itsekin ehkä järjen tasolla tajuaa että suhde on huono ja Mika kohtelee häntä miten sattuu, mutta ei osaa päästää irti ja sen takia antaa Mikan selitellä tekemisensä parhain päin. Ja tosta alkujaksosta päätellen Mika osaa selitellä niin hyvin, että Satu taisi itse kuvailla olevansa "turhan omistushaluinen" vaikka ihan ulkopuolinenkin näkee, että Satun on syytä olla huolissaan.
Sitä vaan ihmettelen miksi Mika sitten on tuossa suhteessa kun ei näytä Sadusta tai tämän tunteista juuri välittävän. Nauttii vallantunteesta?
Muistuttaako Roope jonkun muunkin mielestä Aku Hirviniemeä? Tulee vaan jotenkin niin Aku mieleen: ääni kuulostaa samankaltaiselta, kasvoissa on jotain samaa ja ylipäätään olemuksessa jotain yhtäläisyyksiä. Luulin että joku muukin olisi ajatellut samoin, mutten löytänyt mitään mainintaa ainakaan tästä keskustelusta.