Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3801/4625 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 kirjoitti:

Mistäs se Roope olikaan kotoisin??? Vaasasta? Asun Seinäjoella ja olen pikkukaupassa töissä. Roope juuri hetki sitten asioi kassalla kaverinsa kanssa.

Teki mieli moikata oikein kunnolla että "No kas! Roopehan se siinä!" Mutta tajusin pitää suuni kiinni :"D

Nolotti kuitenkin koska tuijotin sitä ku halpaa makkaraa.... :D Olin niin yllättynyt ja ensin en meinannut silmiäni uskoa sitten millään että Roopehan se siinä.

Eikö Roope ja Iida oo Seinäjokisia tai Nurmolaisia alunperin

Vierailija
3802/4625 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

88 kirjoitti:

Mistäs se Roope olikaan kotoisin??? Vaasasta? Asun Seinäjoella ja olen pikkukaupassa töissä. Roope juuri hetki sitten asioi kassalla kaverinsa kanssa.

Teki mieli moikata oikein kunnolla että "No kas! Roopehan se siinä!" Mutta tajusin pitää suuni kiinni :"D

Nolotti kuitenkin koska tuijotin sitä ku halpaa makkaraa.... :D Olin niin yllättynyt ja ensin en meinannut silmiäni uskoa sitten millään että Roopehan se siinä.

On. Paljon niitä näkee Seinäjoella, Iidan varsinkin bongaa Karmassa useinkin.

Kuuleman mukaan Tiinakin oli pääsiäisenä Roopen porukoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin Idaa laskelmoivana ja kierona ja tunnekylmänä alussa, mutta Nana otti enemmän haltuun sitä roolia ja huomattavasti nopeammassa tahdissa :D

Noista persoonanominaisuuksista puhuttaessa nimenomaan "ROOLIA"

Vierailija
3804/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida ja Roope ovat kasvoista aivan samannäköiset, Roope vain jotenkin avoimemman ja valoisamman näköinen.

Vierailija
3805/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohta on aamupala, mä nussin sua sit uudestaan"

Ei jumal...

Vierailija
3806/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä käsitin, et Ida ja Stube mietti harrastaneensa seksiä koko reissun aikana yhteensä 4 kertaa, eikä 24h treffien aikana neljästi kuten IL väittää? :D

Vierailija
3807/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nähdään taas sexy Kalle ❤. Toivottavasti on vaihdettu kuivat pikkarit. Vai mitä tytöt?

Vierailija
3808/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään nähdään taas sexy Kalle ❤. Toivottavasti on vaihdettu kuivat pikkarit. Vai mitä tytöt?

On totta kai!

T:Mika

Vierailija
3809/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

88 kirjoitti:

On. Paljon niitä näkee Seinäjoella, Iidan varsinkin bongaa Karmassa useinkin.

Kuuleman mukaan Tiinakin oli pääsiäisenä Roopen porukoilla.

Vai että kuuleman mukaan :D Haha jep.

Vierailija
3810/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina voisi olla Roopen äiti! Tiina on kotoisin niiiiin syvältä maalta lehmätilalta, että jotenkin huvittuneella tavalla ymmärrän Seiska-julkisuuden silikonitisseineen olleen hänelle kova juttu.

Vierailija
3811/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Aki

Vierailija
3812/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumal...

:DDDDDDDDDDD kui nolooooo kuka noin sano

Vierailija
3813/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina voisi olla Roopen äiti! Tiina on kotoisin niiiiin syvältä maalta lehmätilalta, että jotenkin huvittuneella tavalla ymmärrän Seiska-julkisuuden silikonitisseineen olleen hänelle kova juttu.

Luoja miten katkeran sävyistä tekstiä taas. Ootko sä Tiinan kanssa samalta kylältä kotoisin kun noin koville ottaa vai mikä on? :D

Vierailija
3814/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ida vielä tähänkään päivään mennessä tajunnut että tuotanto vei häntä kuin kädetöntä ja teki täyden idiootin ja naurun aiheen. On meinaan tämänkin päivän jaksossa jutut taas niin deep blondi tasoa että hävettää katsoa ja kuunnella. 

Vierailija
3815/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumal...

:DDDDDDDDDDD kui nolooooo kuka noin sano

Kai nyt mies aamupalaa tarvii, että jaksaa taas nussia! Ei kukaan nyt tyhjällä masulla jaksa.

Vierailija
3816/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro on Malmin Prisman kanta-asiakkaita, käy usein tyttöystävänsä kanssa. Jolikin ollut mun kassalla pari kertaa, aikoinaan myös Katrien kanssa (ennen eroa).

Vierailija
3817/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki itelle tulee tosi awkward olo kun katselee Juhon treffejä.... toi on niin awkwardin näköstä ja argh. Kumpikaan ei mun mielestä oikein oo luontevasti toistensa seurassa. Näyttää niin väkinäiseltä tuo kommunikointi... x(

Vierailija
3818/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Juho rähisee että voiko se kissa mennä v*ttuun... sitten toteaa että kissat on kivoja... :D mutta ei tollaset kissat jotka tulee huutaan korvan juureen.

Vierailija
3819/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää kyllä nyt toimi, kun uutta ystävää lähdetään etsimään. En nyt ole ihan varma siitä, haluaisiko toi nainen vain ystävyyttä. Ai niin, en vieläkään muista noiden nimiä. :)

Vierailija
3820/4625 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mää en kyllä jaksa enää mitään saatanan pastaa..mee sääki ny kissa vittuun siitä :D