Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Pidin Idaa laskelmoivana ja kierona ja tunnekylmänä alussa, mutta Nana otti enemmän haltuun sitä roolia ja huomattavasti nopeammassa tahdissa :D
Mielipiteet muuttuu kirjoitti:
Jotenkin näen tuon Roope & Ida-pariskunnan vähän eri valossa nyt.
Roope aika minäkeskeinen ja ajattelee vain omaa napaansa ja omaa hyvinvointiaan.
Ida turhautunut ja kyllästynyt tyttöystävä kun ei saa minä-mieheltä (pojalta) huomiota.
Roope vaikutti aikuisemmalta sarjan alussa mutta nyt huomaa sen lapsellisuuden mm. noissa kommenteissa.
Ida on päättänyt ettei jää polkemaan paikoillaan vaan haluaa uusia kokemuksia. En tuomitse sillä tekisin varmaan samoin tuossa tilanteessa.
Ihan vaan tarkistan että tarkoitatko todella että seurusteltuasi yli kolme vuotta lähtisit pistämään välit poikki tällaiseen ohjelmaan niin että saisit nöyryyttää poikaystävääsi oikein kunnolla ja nolata itsesi kummankin vanhemmista tai muista puhumattakaan. Ihmettelen vaan miksei sitä voi hoitaa sitten kotioloissa jos niin pitää tehdä.
^ Eiköhän se tuonne lähteminen ole ollut molempien osapuolten päätös, ei kai tuonne kukaan toista pakota?
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet muuttuu kirjoitti:
Roope aika minäkeskeinen ja ajattelee vain omaa napaansa ja omaa hyvinvointiaan.
Ida turhautunut ja kyllästynyt tyttöystävä kun ei saa minä-mieheltä (pojalta) huomiota.
Roope vaikutti aikuisemmalta sarjan alussa mutta nyt huomaa sen lapsellisuuden mm. noissa kommenteissa.
Ida on päättänyt ettei jää polkemaan paikoillaan vaan haluaa uusia kokemuksia. En tuomitse sillä tekisin varmaan samoin tuossa tilanteessa.
Ihan vaan tarkistan että tarkoitatko todella että seurusteltuasi yli kolme vuotta lähtisit pistämään välit poikki tällaiseen ohjelmaan niin että saisit nöyryyttää poikaystävääsi oikein kunnolla ja nolata itsesi kummankin vanhemmista tai muista puhumattakaan. Ihmettelen vaan miksei sitä voi hoitaa sitten kotioloissa jos niin pitää tehdä.
Kolmen viikon juottamisen ja tarkoituksenmukaisen harhaanjohtamisen perusteella ei edes katsojien kannata tehdä kovin syvällisiä päätelmiä, olosuhteet ovat kuitenkin aika oudot. Se on pakko sanoa että ihmisen persoonallisuus olosuhteista huolimatta on aika vakio eikä Idan käytös tässä valossa kovin mukavaa kuvaa anna.
Laittakaa pliis vielä kerran niitä linkkejä ennakkojaksoon? Koitin etsiä joka paikasta mutten löydä :( seuraan koko ajan jos joku viitsii laittaa <3
Vierailija kirjoitti:
Satun ja Mikan haastattelu
http://www.ruutu.fi/video/2508802
Juhon ja Elinan haastattelu
http://www.ruutu.fi/video/2508741
Nanan ja Kallen haastattelu
http://www.ruutu.fi/video/2574838
Idan ja Roopen haastattelu
http://www.ruutu.fi/video/2508743
Nooran ja Laurin haastattelu
ihan järkyttävää ja ristiriitaista katottavaa ,kun alusta 17.jaksoon asti nähty.. : O
Mulla on mennyt täysin ohi tämä Kallen "namu vippi"-juttu. Missä jaksossa se on niin spedeillyt?
Miten 29-vuotias mies (Juho) voi oikeasti käyttää tollaista kieltä...
Vierailija kirjoitti:
Heppu kirjoitti:
Elina on baarimikko ja Juho tehtaalla! T:Heidän naapuri.
Hmm, eikös se ollut niin, että aikanaan tapasivat, kun Elina oli baarin kassa, mutta nykyään molemmat paperitehtaalla?
Tuossahan toi Ellu on paikallisen vaarin tiskin takana. :)
T:Naapuri
Mistäs se Roope olikaan kotoisin??? Vaasasta? Asun Seinäjoella ja olen pikkukaupassa töissä. Roope juuri hetki sitten asioi kassalla kaverinsa kanssa.
Teki mieli moikata oikein kunnolla että "No kas! Roopehan se siinä!" Mutta tajusin pitää suuni kiinni :"D
Nolotti kuitenkin koska tuijotin sitä ku halpaa makkaraa.... :D Olin niin yllättynyt ja ensin en meinannut silmiäni uskoa sitten millään että Roopehan se siinä.
Kiva ton Stuben uuden tyttöystävän kattoa telkkarista ku Stube hoitelee Idaa telkkarissa, tai siis kuunnella :D
Vierailija kirjoitti:
Kiva ton Stuben uuden tyttöystävän kattoa telkkarista ku Stube hoitelee Idaa telkkarissa, tai siis kuunnella :D
Tuskin stube oikeesti edes on samassa huoneessa kun Ida ähkii, käsikirjoitettu.
Ei Iita oo sellainen tyttö, kuului käsikirjoitukseen että piti ähkiä. Roope syyttä suotta luuli että Iita se siellä tositoimissa.
Vihdoin tajusin että ketä toi Roope "muistuttaa" - siis sehän puhuu ihan samalla tavalla kuin Stubbi ja kuulostaakin samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin stube oikeesti edes on samassa huoneessa kun Ida ähkii, käsikirjoitettu.
Koko sarja kuvattu Studiossa ja Stube on oikeasti Eija Vilpas
88 kirjoitti:
Mistäs se Roope olikaan kotoisin??? Vaasasta? Asun Seinäjoella ja olen pikkukaupassa töissä. Roope juuri hetki sitten asioi kassalla kaverinsa kanssa.
Teki mieli moikata oikein kunnolla että "No kas! Roopehan se siinä!" Mutta tajusin pitää suuni kiinni :"D
Nolotti kuitenkin koska tuijotin sitä ku halpaa makkaraa.... :D Olin niin yllättynyt ja ensin en meinannut silmiäni uskoa sitten millään että Roopehan se siinä.
Seinäjoelta se on kotoisin, Nurmosta tarkemmin.