Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3761/4625 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei ruudusta enää näe vanhoja jaksoja... Pitää niistäki sit maksaa tilaamalla ruutu + menneistä jaksoista.. Ihan älytöntä!!

Vierailija
3762/4625 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mami22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli niin itkeä tuon Satun puolesta... Vaikka en Satua ja Mikaa henk kohtaisesti tunnekaan, niin en voisi koskaan uskoa, että vaivaan näin paljon päätäni tuntemattomien ihmisten vuoksi. Mutta näin on käynyt.

Surettaa ja niin vituttaa, että tuo nainen ei ymmärrä lähteä tuosta suhteesta. Kun kyllähän selvästikin Satu itsekin tietää, että on liian sinisilmäinen ja joutunut tyytymään moneen asiaan, kuten itsekin siinä yhdessä jaksossa noin sanoi.

Mutta tiedän että se irti päästäminen on niin vaikeaa, tuo nainen tarvitsisi jonkun hyvän ystävän, jonka avulla pääsisi tuosta paskapäästä eroon. Toivon todella, että Sadun ystävät/läheiset/sukulaiset tai kuka tahansa, on puhunut tuolle järkeä :( Mutta eihän se pelkkä järjen puhuminen auta, itse täytyy se askel ottaa.

Ja kun Satu puhui jotain pelkäämisestä, eli pelkää Mikaa? Onkohan Mika lyönyt sitä joskus? Voin hyvin kyllä uskoa, että on ja ei varmasti ole jäänyt yhteen kertaan.

Pystyn aika hyvin samaistumaan Satuun, koska näen Sadussa entisen itseni. Olin joskus tuollainen ja seurustelin sairaan miehen kanssa. Mies osasi niin sitoa mut sormensa ympäri, ettei siitä noin vaan lähdetty :/ Itsetunto ja arvostus omaa itseään kohtaan, kunnianhimo ja aivan kaikki, romuttui ja rapistui täysin. Olin pelkkä roska ja sellaiseksi itseni tunsin.

Mika on juuri samantyyppinen ihminen, mitä eksäni oli. Mun iho menee kananlihalle, kun näenkään tuon Mikan :/

Oon samaa mieltä, ettei suhde ole todellakaan terve, mutta menee vähä yli tääkin. Jostain parisuhdeväkivallasta puhuminen on jo tosi vakava syytös ilman mitään konkreettista tietoa asiasta.

Jees, nyt lähti kyllä omat tulkinnat hieman räpylästä.. vilkas mielikuvitus toki hieno piirre, mutta pitäisi järkeäkin käyttää. Se, että joku jossain pätkässä puhuu pelkäämisestä ei tarkoita suoraan että on raa'an parisuhdeväkivallan uhri.

Ei niin, mutta ei ole terve suhde jos siinä joutuu pelkäämään

Puhuiko Satu, että pelkää nimenomaan suhteessa? Vai esim pelkäävänsä että Mika saattaisia pettää?

Riidan aikana pelkää kun Mika huutaa. Näin muistaisin sen menneen.

Mitäs se Mika sanoi viimesimmällä iltanuotiolla, olevansa rauhallinen ja ärräpäitä tulee harvoin? Kumpi tässä nyt mahtaa valehdella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/4625 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu oli tykännyt tontsan uudesta ig-selfiestä, sydäntä lämmitti 😂

Vierailija
3764/4625 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinasta: Etenkin ilman laseja ja hiukset Elina on oikeasti kaunis. Ja ennen kaikkea tosi ihanan oloinen ihminen. En epäile olenkaan etteikkö Iiro olisi aidosti häneen ihastunut. Iiro sanoi joskus, että Elina olisi loistavaa vaimomateriaalia ja juuri sellaisen kuvan hän on antanut (reilu, fiksu, tasapainoinen, rauhallinen mutta kuitenkin heittäytyvä). Olen nainen ja minusta olisi tosi mulava olla Elinan ystävä.

Iiro oli ehkä vilpitön sanoessaan Ellun olevan vaimomateriaalia, mutta itse hän ei kyllä tässä vaiheessa elämää vaimoa hae. En kyllä kauhean vahvoja ihastumisen tunteitakaan huomaa Iiron puolelta. Varmasti heillä silti on mukavaa keskenään ja tulevat hyvin juttuun.

Iiro taitaa kiertää näitä ohjelmia oikein urakalla. En usko, että on kovin hyvää aviomiesmateriaalia kellekään, vaikka osaakin olla herrasmies, keskustella ja kuunnella. Jotenkin liian täynnä itseään. Tai sitten luulen vaan niin.

En ymmärrä Elinan moittijoita. En tykkää ulkonäköön puuttumisista. Pakko sanoa, että musta Elina on tosi nätti, naisellinen ja kauniskroppainen. Viehättävä.

Meinasin oksentaa, kun tajusin, että Iiro oli siinä Suomen hulluimmat bilettäjät-yritelmässä, mitä ei koskaan luojan kiitos tullut telkkarista. 

Vierailija
3765/4625 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen varatun miehen kanssa lähtisit treffeille? Itse valitsisin charmikkaan Juhon.

Juho on varatuista kiinnostavin persoona. Se ylivieskalainen oliko sen nimi Aleksi niin se o sinkkuäijistä paras, tämän vielä matkassa olevan Joelin coolius puheessa on huippuluokkaa.

Vierailija
3766/4625 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle on 89 syntynyt :)

Mitä?! Näyttää vanhemmalta. Kuten Elina ja Juhokin. Juhohan on vasta 29!

Vierailija
3767/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Juho ja Elina noin 35 tai vähä päälle.

Vierailija
3768/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä video on suunnattu Mikan ja Idan vihaajille

Vierailija
3769/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä video on suunnattu Mikan ja Idan vihaajille

Ei kai jonkun ohjelman takia tarvitse ketään nyt vihata. Sinänsä Ida ja Mika hyvä pari että edustavat molempia ääripäitä. Mikalla ei ikänsä puolesta pitäisi olla mitään tekemistä koko ohjelman kanssa eikä Idan pitäisi olla mukana kypsymättömyytensä ja lapsellisuutensa takia.

Satu&Mika parille ohjelma tuskin mitään haittaa tuo, om suhteessa sitten oikeasti jotain tai ei.

Idan kohdalla tilanne onkin vähän ikävämpi. Selkeäsi raukkaparka on elänyt niin syvällä kuplassa ettei ole tajunnut mitä ja miten puhuu, esiintyy ja käytäytyy. Se että antaa itsestään tälläisen kuvan vai aiheuttaa ongelmia aika moneen asiaan vielä ohjelman jälkeenkin.

Vierailija
3770/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu on onnellinen kuten kuvista näkyy.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12088259_842794502500839_…

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/11753679_800654110048212_…

Kunnon kuristusote. 

Jos on yhtään kuin mun eksä niin voi alkaa vielä syyllistää Satua siitä, että miksei voi olla hymyileväinen kuten kunnon vaimokkeen kuuluisi...

Vierailija
3771/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle on 89 syntynyt :)

Mitä?! Näyttää vanhemmalta. Kuten Elina ja Juhokin. Juhohan on vasta 29!

Luulin Juhoa 10 vuotta vanhemmaksi! Ajattelin, että on heillä aika paljon ikäeroa jos Elina on -88 syntynyt. Mutta eihän sitä ikäeroa olekaan kuin pari vuotta... Huh huh. Elinakin kyllä näyttää päälle 30-vuotiaalta.

Vierailija
3772/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mami22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli niin itkeä tuon Satun puolesta... Vaikka en Satua ja Mikaa henk kohtaisesti tunnekaan, niin en voisi koskaan uskoa, että vaivaan näin paljon päätäni tuntemattomien ihmisten vuoksi. Mutta näin on käynyt.

Surettaa ja niin vituttaa, että tuo nainen ei ymmärrä lähteä tuosta suhteesta. Kun kyllähän selvästikin Satu itsekin tietää, että on liian sinisilmäinen ja joutunut tyytymään moneen asiaan, kuten itsekin siinä yhdessä jaksossa noin sanoi.

Mutta tiedän että se irti päästäminen on niin vaikeaa, tuo nainen tarvitsisi jonkun hyvän ystävän, jonka avulla pääsisi tuosta paskapäästä eroon. Toivon todella, että Sadun ystävät/läheiset/sukulaiset tai kuka tahansa, on puhunut tuolle järkeä :( Mutta eihän se pelkkä järjen puhuminen auta, itse täytyy se askel ottaa.

Ja kun Satu puhui jotain pelkäämisestä, eli pelkää Mikaa? Onkohan Mika lyönyt sitä joskus? Voin hyvin kyllä uskoa, että on ja ei varmasti ole jäänyt yhteen kertaan.

Pystyn aika hyvin samaistumaan Satuun, koska näen Sadussa entisen itseni. Olin joskus tuollainen ja seurustelin sairaan miehen kanssa. Mies osasi niin sitoa mut sormensa ympäri, ettei siitä noin vaan lähdetty :/ Itsetunto ja arvostus omaa itseään kohtaan, kunnianhimo ja aivan kaikki, romuttui ja rapistui täysin. Olin pelkkä roska ja sellaiseksi itseni tunsin.

Mika on juuri samantyyppinen ihminen, mitä eksäni oli. Mun iho menee kananlihalle, kun näenkään tuon Mikan :/

Oon samaa mieltä, ettei suhde ole todellakaan terve, mutta menee vähä yli tääkin. Jostain parisuhdeväkivallasta puhuminen on jo tosi vakava syytös ilman mitään konkreettista tietoa asiasta.

Jees, nyt lähti kyllä omat tulkinnat hieman räpylästä.. vilkas mielikuvitus toki hieno piirre, mutta pitäisi järkeäkin käyttää. Se, että joku jossain pätkässä puhuu pelkäämisestä ei tarkoita suoraan että on raa'an parisuhdeväkivallan uhri.

Puhuiko Satu, että pelkää nimenomaan suhteessa? Vai esim pelkäävänsä että Mika saattaisia pettää?

Mitäs se Mika sanoi viimesimmällä iltanuotiolla, olevansa rauhallinen ja ärräpäitä tulee harvoin? Kumpi tässä nyt mahtaa valehdella

Voiko pelkkä huuto olla pelottavaa? Aikuiselle ihmiselle? Ehkä Mika käyttäytyy myös aggressiivisesti, lyö pöytää kuten Aki konsanaan. 

Vierailija
3773/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000585162.html Joo siellähän se herrasmies-Iiro näkyy olevan. Harmi ettei tämä teos nähnyt koskaan päivänvaloa!

Vierailija
3774/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mami22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko pelkkä huuto olla pelottavaa? Aikuiselle ihmiselle? Ehkä Mika käyttäytyy myös aggressiivisesti, lyö pöytää kuten Aki konsanaan. 

Voi olla. Mä olen selvinnyt reilun kolmenkympin ikään päästen naimisiin ja tehnyt pari lasta ilman, että mulle on huudettu ikinä parisuhteessa tai kotona vanhempien toimesta. Ainoat huudot, jotka olen saanut, ovat olleet asiakkailta aspana ollessani. Menen siitä täysin tolaltani ja usein alan itkeä. En ole tottunut siihen, että aikuiset ihmiset huutavat toisilleen. Kyllä se voi pelottaa, jos se ei kuulu omaan elämään. Kaikki eivät riitele huutamalla. /off

Vierailija
3775/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos Mika ei todella "päästele ärräpäitä usein", niin sitten kun ärähtää kunnolla, iso mies, mä voin hyvinkin kuvitella sen olevan pelottavaa.

Vierailija
3776/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mami22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutaminen ei kuulu aikuisen ihmisen käytökseen vaikka olisi kuinka vihainen. Itseasiassa se on jopa henkistä väkivaltaa. Jotkut ihmiset ovat todella pelottavia huutaessaan, siihen saattaa myös liittyä uhka -todellinen tai kuviteltu, sekin riittää- fyysisestä väkivallasta.

Vierailija
3777/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video sisältää paljon Mikaa.

Ei, Mika, leikkaamalla ei olla saatu huonoon valoon varsinaisessa ohjelmassa, tässä kyllä ehkä.

Vierailija
3778/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun Instagrammin perusteella hänestä ja Hannasta tuli kuin tulikin ystäviä. Yhteiskuvia ja kommentointia löytyy. Lähellä asuva "uhka" taisikin olla mahdollisuus. 

Vierailija
3779/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäskö iidan lähtee aikuisviihdealalle, kun tykkää julkisesti naiskennella?

Tarjolla olevaan materiaalin nähden ei taida kannattaa, siihen kun tarvitaan muitakin avuja kuin luonne.

Vierailija
3780/4625 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000585162.html Joo siellähän se herrasmies-Iiro näkyy olevan. Harmi ettei tämä teos nähnyt koskaan päivänvaloa!

Niinpä, sillä siinä kävi sitten näin

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014012317969824_vi.shtml