Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli sanoa sille Mikalle, kun niin valitti nuotioseremoniassa Sadun käytöksestä, että lääppiminen on näköjään ok, mut toisen kanssa viihtyminen ja hengaaminen ei sitten ole.
Oikein Mikalle!Teresalla järki päässä, kun lähti kotiin. Pisteet nousi.
Satu taitaa olla ihastunut. Näkee naamasta.
Sehän riippuu ihan siitä minkälaiset rajat on sovittu. Jos vaikka halailu ja puristelu on sallittu, mutta pussailu ja vieressä nukkuminen ei. En minäkään tosta Mikasta tykkää, mutta ihmettelen tätä sen haukkumista.
Miksei esimerkiksi Nanasta ole samanlaista juttua? Joo Kalle on väistellyt mikkiä ja kameraa, joten vahvoja epäilyksiä on, mutta Nanasta on reilusti todisteita joka jaksossa. Sit vielä ihmettelee Kallen puheita. Ja kaikki naiset oli heti mukana kuorossa. Miksei kukaan sanonu suoraan, että voisko sun jatkuvalla muhinoinnilla olla jotain tekemistä asian kanssa?
Ihan aiheesta on Mikaa arvosteltu. Samoin Iidaa, Nanaa ja Jeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli sanoa sille Mikalle, kun niin valitti nuotioseremoniassa Sadun käytöksestä, että lääppiminen on näköjään ok, mut toisen kanssa viihtyminen ja hengaaminen ei sitten ole.
Sehän riippuu ihan siitä minkälaiset rajat on sovittu. Jos vaikka halailu ja puristelu on sallittu, mutta pussailu ja vieressä nukkuminen ei. En minäkään tosta Mikasta tykkää, mutta ihmettelen tätä sen haukkumista.
Miksei esimerkiksi Nanasta ole samanlaista juttua? Joo Kalle on väistellyt mikkiä ja kameraa, joten vahvoja epäilyksiä on, mutta Nanasta on reilusti todisteita joka jaksossa. Sit vielä ihmettelee Kallen puheita. Ja kaikki naiset oli heti mukana kuorossa. Miksei kukaan sanonu suoraan, että voisko sun jatkuvalla muhinoinnilla olla jotain tekemistä asian kanssa?
Vittu sinäkin tuut tänne puhumaan noista rajoista:)
Missähän Nana on töissä...?
Kuvittelen sen kaupan kassalla: "Nää ois niinku 10,50 tai sillee, kuittia tai sillee?" 😇
Vierailija kirjoitti:
Olen niin pettynyt tohon Jeriin + muihin sinkkumiehiin kun menevät lavertelemaan kameran eteen maton pesusta ym. Tavallaan käräyttävät mukavan Nannan tahallaan. Kauheita juoruakkoja nuo sinkkumiehet.
Vertaa sinkkutyttöjen saarella, kukaan ei juorua Kallen tekemisistä yksityiskohtaisesti, eritoten sinkkutyttö Jessi, jonka kanssa Kallella oli sutinaa, pitää fiksusti suunsa kiinni, vaikka ilmiselvästi on tullut tehtyä tuhmuuksia kameroiden tavoittamattomissa.
Oon ajatellu ihan samaa, sinkku-muijat pitää suunsa kiinni kun pyydetään (tai ainakin tämä yksi muija), kamerat peitetään jottei ainakaan oo todistettavasti nähtävää, joka on epäreilua, raukkamaista ja epärehellistä! (mun mielestä kameroiden peittely pitäs kieltää) ja sinkku muijat ei kerro kaikkea, johtuuko siitä että "pelkäävät" itse leimautuvansa koska naisiltahan sekstailu ei ole sallittua tai saa lumpun/lutkan maineen, mutta miehiltä on, joten Jerit ym. voivat kehuskella ja liioitella, juoruta hymyissä suin makunsa mukaan ja ovat ainakin omasta mielestään tosi machoja!
Vierailija kirjoitti:
Miksi katson tätä ? Joka tapauksessa Suomessakin 2000-luvun alussa esitetty amerikkalainen versio oli paljon pahempi. Muistan siitä, että lopulta yhdessä taisi pysyä vain kaikkein järkevin pari, jotka kohtelivat tosiaan hyvin, mutta nainen kärsi aikaisemman suhteensa aiheuttamista traumoista ja siksi epäili uutta miestään. Vaikka ohjelma tuleekin kello 21.00, ihmettelen silti, miksi ohjelma ei ole k-16, sisältää seksuaalista sisältöä. Mielestäni tuo pätee jokaiseen jaksoon.
Ikärajoista löytyy tieto atästä http://ikarajat.fi/, siellä voi myös pyytää haluamansa ohjelman ikärajan uudelleen arvioimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka jaksossa!??? onkohan mulla menny jotain ohi, jos ne on ollu muistaaksen jaksosta 7 alkaen mukana, enkä mä kyllä ainakaan muista ku 2 jossa jotain?? toimintaa ollu, vai...
Mä arvostelen kovemmin sanoin Mikaa, kun Kallea ja Nanaa ihan vaan koska Mikan ja Sadun suhde on huolestuttava ja sitä tekee pahaa katsoa. Kalle ja Nana on molemmat sekoilleet ja molemmat myös syyttävät toista ja pitävät puoliaan vaikka kuinka itsekin pettäisivät. Ida tuntuu todella tunnekylmältä, mutta Roope (joka petti myös) ei anna sen pompotella itseään eikä ole mikään viaton pulmunen itsekään. Ida toki haukkuu Roopea, mutta yleisesti puhuvat puolisoistaan ihan nätisti - paitsi tietysti tekojen myötä. Kukaan muu ei ole kertonut intiimejä juttuja puolisostaan. Satu myöntää pelkäävänsä Mikaa ja Mika kontrolloi kaikkea suhteessa, vähättelee Satua, on saanut Sadun uskomaan että hän on mustasukkainen ihminen kun ei tykkää siitä kun Mika lääppii, kun Mikahan on vaan sosiaalinen. Muut pahiten sekoilevat ovat aika teinisuhteessa, mutta Satu ja Mika jo aikuisia ja Satu haluaisi lapsia mutta on hylkäämässä toivetta Mikan takia, jota ei edes kiinnosta Sadun toiveet asiasta.
Jos Satu ei olisi noin alistettu tossa suhteessa, ei Mikan sekoilut saisi näin paljon huomiota.
Mika on vaan niin kuvottava itserakas lääppijä ettei mitää rajaa
Parasta tällä palstalla on ollut vertaukset: Nana = Sanna-Raipe Helminen ja Jeri = Kimmo Kinnusen pikkuveli :,D Aika osuvia...
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sen kaupan kassalla: "Nää ois niinku 10,50 tai sillee, kuittia tai sillee?" 😇
Ei noista kukaan tainut olla töissä paitsi Mika. Ja hän tienaakin sen 70k euroa vuodessa eli kaikkien muidenkin edestä. Oikea kunnon alfa siis ja ryhmänsä johtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sen kaupan kassalla: "Nää ois niinku 10,50 tai sillee, kuittia tai sillee?" 😇Ei noista kukaan tainut olla töissä paitsi Mika. Ja hän tienaakin sen 70k euroa vuodessa eli kaikkien muidenkin edestä. Oikea kunnon alfa siis ja ryhmänsä johtaja
Mika on aivan liian naismainen ollakseen mikään alfa:)
Jakso 15 olisi kestänyt muuten 35min, mutta Nanan kertomus lusikassa nukkumisesta Karrin kanssa toi jaksoon lisää minuutteja, vaikka kyseisen maininnan olisi muut ihmiset antaneet sekunneissa... tai sillee, niinku, tiäks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sen kaupan kassalla: "Nää ois niinku 10,50 tai sillee, kuittia tai sillee?" 😇Ei noista kukaan tainut olla töissä paitsi Mika. Ja hän tienaakin sen 70k euroa vuodessa eli kaikkien muidenkin edestä. Oikea kunnon alfa siis ja ryhmänsä johtaja
Hmm, Satu on maalari/pintakäsittelijä tms? Juho ja Elina jossain tehtaassa hommissa? Nuoremmat varmaan opiskelee?
Millä alalla Mika on?
Jos mies olisi yhtä epävarma kuin Nana niin ei varmasti saisi tyttöystävää tai mitään muutakaan mutta kun on nainen niin kaikki kyllä järjestyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari juttua sotii tätä alfa ajattelua vastaan. Ensinnäkin, kaikki naaraat haluavat olla alfan kanssa. Tässä casessa tästä ei ole havaintoa, mielummin on ollut nähtävissä pientä hylkimistä. Toisekseen, nisäkkäistäsä laumaa johtaa naaras, jos ryhmässä on vain uroksia niin kuin tässä tapauksessa niin,,, hitto,yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin pettynyt tohon Jeriin + muihin sinkkumiehiin kun menevät lavertelemaan kameran eteen maton pesusta ym. Tavallaan käräyttävät mukavan Nannan tahallaan. Kauheita juoruakkoja nuo sinkkumiehet.
Vertaa sinkkutyttöjen saarella, kukaan ei juorua Kallen tekemisistä yksityiskohtaisesti, eritoten sinkkutyttö Jessi, jonka kanssa Kallella oli sutinaa, pitää fiksusti suunsa kiinni, vaikka ilmiselvästi on tullut tehtyä tuhmuuksia kameroiden tavoittamattomissa.
Oon ajatellu ihan samaa, sinkku-muijat pitää suunsa kiinni kun pyydetään (tai ainakin tämä yksi muija), kamerat peitetään jottei ainakaan oo todistettavasti nähtävää, joka on epäreilua, raukkamaista ja epärehellistä! (mun mielestä kameroiden peittely pitäs kieltää) ja sinkku muijat ei kerro kaikkea, johtuuko siitä että "pelkäävät" itse leimautuvansa koska naisiltahan sekstailu ei ole sallittua tai saa lumpun/lutkan maineen, mutta miehiltä on, joten Jerit ym. voivat kehuskella ja liioitella, juoruta hymyissä suin makunsa mukaan ja ovat ainakin omasta mielestään tosi machoja!
Jep, se Jeri on niin raukkamainen ja lapsellinen. Kertoilee (lue: leuhkii) kameran edessä intiimejä asioita.
Jos olisin Nana ja kuullut Jerin leveilevän jollain alapään nuoleskelulla, olisin aikas pettynyt ja vihanen siihen äijään enkä haluaisi olla enää missään tekemisissä.
Saa nähdä onko jatkossa Nanan ja Jerin välit enää niin lämpimät. Minä katkaisisin välit Jeriin tämän harrastaman lapsellisen juoruilun takia.
Missä maailmassa tuo Nana elää? Jos ne Kallen sekoilut on olleet jotain baari lääppimisiä, niin niissä on lievähkö ero siihen, että Nana on itse hieman tyhjännyt toisen miehen kasseja ja päästänyt tämän vielä lipomaan piparia. Myös parisuhteestaan kiinni pitävä ihminen varmaan katuisi noita tapahtumia pidempään, kuin sen pienen hetken rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, koska miesten ja naisten seksuaalista käyttäytymistä arvioidaan edelleen nykypäivänäkin eri asteikoilla on vaikea kuvitella, että kukaan sinkkunaisista leuhkisi kameran edessä ottaneensa moloa poskeen, vaikka näin tosiasiassa olisi tapahtunut. Mieheltä kun tapahtuu vastaava toimitus naiselle niin jo heti tapahtuneesta ollaan toitottamassa ympäriinsä. Reilua?
Tästä sukupuolten välisestä erosta johtuen on todellakin epäreilua, että kameroita peitellään ja mikkejä jätetään naulaan. Parisuhteessa olevaa miestä kameroiden puuttuminen suojelee, mutta naista ei, koska juoruavat miehet.
Huomasitteko Juhon ilmeen kun Mika oli katsonut Satun videon? Mika sanoi, että alkaa huolestuttaa Satun touhuilut, koska Mikahan ei ole tehnyt mitään tuhmaa. Juhon silmät oikein levähti auki. :D
Toivottavasti Mika on katsonut jaksoja nyt telkasta ja huomaa, että kyllä siellä tuli puristeltua ja lääpittyä ihan urakalla.
Huvittaa, että kovat on tulot, mutta alue jolla asuvat, on kaupungin pahamaineisimpia...
miks Idalla on aina noita rumia peplumpaitoja