Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö vyötärösi jos laitat sen eteen A4-paperiarkin pystyyn?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

54: En todellakaan jaksa ottaa kantaa kaikkeen siihen p*skaan mitä kommenttisi sisältää. On kuitenkin puututtava tähän:

Pluskokoisiin vaatteisiin lasketaan siksi muotimaailmassa usein jopa vaatekoot 38 ja 40. Nämä ovat kuitenkin olleet normaalielämässä vielä normaalikokoja.

Ne määritellään pluskokoisiksi, sillä ne ovat päivänselvästi pluskokoja. Ei toki läskidenialistien mielestä.

Mun viestissä ei ollut mitään "paskaa" kuten sanot, vaan kaikki oli faktaa.

Joka valmistajan vaatteista peruskaupoista löytyy vähintään koot 34-42, useimmilta myös 32 ja 44.  Ne ovat siis normaalikoot ns. C-mallistossa.

Tämän tietää aivan jokainen ihminen. Paitsi sinä, joten oletan, että todellakin yrität vain provota tai sitten sinulla on dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö.

Vierailija
62/74 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss, miksi sinusta koko 38 on selkeästi plussakoko? Vai tarkoititko että muotimaailmassa selkeästi pluskoko?

Koska jos tarkoitit että ihan tavallinen kaduntallaaja on plusakokoinen jos vaatteet ovat kokoa 38, niin huh huh. Kaverini on ollut sairaalahoidossa anoreksian takia monta kertaa, ja hänellä on yleensä koon 36 vaatteita. (Toki jossain malleissa 34 koska vanity sizing, mutta silti). Hän on 172 cm pitkä, eli ei mikään jättiläinen vielä.

Onko tämä läskidenialismi sinusta mennyt niin pitkälle että ihmisiä otetaan sairaalahoitoon vaikka ovat yhden koon päässä siitä pisteestä että tarvitsevat erikseen omia läskikokoja?

Tarkoitan reaalmaailmaa. Se on iso koko, ei kai sitä voi muulla tavalla perustella?

Koossa 36 sairaalahoitoon anoreksian takia? Juuh... Käsittääkseni sairaalassa ovat bmin 12-13 omaavat eikä normaalikokoiset.

Voi, jos kertoisit hänellekin että hän on ihan normaslikokoinen niin kaikki olisi paremmin. Kuukautisia hänellä ei ole ollut vuosiin ja sairaalassa hän nyt sitten feikkaa ja tuhlaa verorahoja, joten informaatiolla on kiire.

Sairaalahoidolle raja oli ainakin tuolloin bmi 15. Mutta se on ilmeisesti vielä ihan normaalia sinusta.

Mitä yrität kertoa? En ymmärrä. Bmillä 15 on mahdotonta olla kokoa 36, joten jos sairaalaraja on tuo, niin miten ystäväsi on sairaalassa?!

Sitten kaverini on vain valehdellut vaatekokonsa. Olimme ostoksilla ja hän koetti ylleen koon 34 kauluspaitaa, ja hartiat kinnasivat niin että oli otettava toinen koko. Tällöin hän kertoi käyttävänsä koon 36 vaatteita tämäntyyppisten juttujen takia. Tai siis valehteli, koska sinä tiedät että se on mahdotonta.

Tietysti hän voi olla kokoa 36 ja varmasti olikin, mutta se ei täytä sairaalakriteeriä bmi 15. (Uskon tosin bmi-rajan olevan paljon tuota alhaisempi, mutta meidän ei tarvitse vääntää siitä).

Oletko koskaan kuullut luustosta ja siitä, että se on eri ihmisillä rakentunut eri tavoin? Oletko koskaan nähnyt erikokoisia luurankoja vaikkapa museoissa? Jollakulla on leveät hartiat, toisella lantio, kolmannella vyötärönseutu on leveäluinen. Yhdellä on pitkät raajat, toisella lyhyemmät. Heläyttääkö mitään kelloa? Eikö? Niin arvelinkin. Laihduta tyttö, laihduta toki luusi pienemmiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ihminen voi olla vaikka kuinka hoikka, mutta luustonsa vuoksi joutua käyttämään vaikka vaatekokoa 38. Tämä on aivan helvetin yksinkertainen asia ymmärtää suurimmalle osalle.

Yhdellä kaverillani esimerkiksi on hoikat reidet, mutta leveä lantio. Lantioluiden kaventamiseen tarvittaisiin kirurgiaa. On puppua kuvitella, että kaikki voivat saavuttaa aasialaisen vartalon vain laihduttamalla. Aasiassa on vielä keskimäärin tervettä olla 160/40 luuston rakenteen vuoksi. Mulle taas tuo paino ei olisi terveellinen.

64/74 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Pystytkö ollenkaan ymmärtämään kuinka ilmaisusi "trollinaivot" vie pohjan kaikelta mitä kirjoitan?! Tajuatko kuinka turhauttavaa tuo on?! Jos sinulle on vaikeaa ymmärtää näkemyksiäni, voit vain kuvitella kuinka paljon paljon vaikeampaa minulle on ymmärtää teitä. Minua ei ole aivopesty, teidät on.

Ymmärrän, ja olen hyvin tyytyväinen jos se tosiaan toteutuu, sillä laho talo kannattaa purkaa sen ollessa vaaraksi siellä vieraileville hupsuille. Täällä liikkuu paljon nuoria, 12-16-vuotiaita tyttöjä jotka ovat todella herkkiä ottamaan vaikutteita aikuisten puheista vaikka sitä eivät myönnäkään ja haluavat vastata ihanteita, nyt on vuosia jo tehty työtä monelta eri taholta, jotta tämä sairaalloisen laihuuden ihaileminen loppuisi ja tilalle asettuisivat _terveet_ kauneusihanteet ja sinun kaltaisesi ihmiset yrittävät joko tietämättömyyttään, tyhmyyttään tai sairautensa vuoksi tuhota sen kaiken työn, onneksi siinä onnistumatta.

Ja minulle ei ole vaikeaa ymmärtää sinun näkemyksiäsi, sillä en edes halua ymmärtää niitä, ne ovat sairaita. Piste.

65/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Pystytkö ollenkaan ymmärtämään kuinka ilmaisusi "trollinaivot" vie pohjan kaikelta mitä kirjoitan?! Tajuatko kuinka turhauttavaa tuo on?! Jos sinulle on vaikeaa ymmärtää näkemyksiäni, voit vain kuvitella kuinka paljon paljon vaikeampaa minulle on ymmärtää teitä. Minua ei ole aivopesty, teidät on.

Ymmärrän, ja olen hyvin tyytyväinen jos se tosiaan toteutuu, sillä laho talo kannattaa purkaa sen ollessa vaaraksi siellä vieraileville hupsuille. Täällä liikkuu paljon nuoria, 12-16-vuotiaita tyttöjä jotka ovat todella herkkiä ottamaan vaikutteita aikuisten puheista vaikka sitä eivät myönnäkään ja haluavat vastata ihanteita, nyt on vuosia jo tehty työtä monelta eri taholta, jotta tämä sairaalloisen laihuuden ihaileminen loppuisi ja tilalle asettuisivat _terveet_ kauneusihanteet ja sinun kaltaisesi ihmiset yrittävät joko tietämättömyyttään, tyhmyyttään tai sairautensa vuoksi tuhota sen kaiken työn, onneksi siinä onnistumatta.

Ja minulle ei ole vaikeaa ymmärtää sinun näkemyksiäsi, sillä en edes halua ymmärtää niitä, ne ovat sairaita. Piste.

No, sinun iloksesi voin todeta, että laihuuden ihannoiminen ei onneksi ole poistumassa meidän elinaikana. Nuorille ylistämäänne lievää ylipainoa paljon parempi ja ennen kaikkea LUONNOLLISEMPI vartaloihanne on laihuus. Todellakin PISTE ---> .

Olet väärässä, se on jo poistumassa, aivan kuten ylikireiden korsettien käyttö, jalkojen vänkyrälle solmiminen ja S-muotoisen, ryhdittömän naisvartalon ihannoiminenkin katosivat, myös sairaalloisen laihuuden hehkuttaminen häviää. Olen pahoillani asiattomuudestani, mutta minun täytyy lisätä, että siinä vaiheessa kun näin tapahtuu, sinä todennäköisesti olet jo kuollut ravinnonpuutteeseen ja ne muhkeareitiset naiset, joiden ulkonäköä sinä haukuit, voivat yhä hyvin. Sillä normaali paino tai lievä ylipaino eivät tuo mukanaan lisäsairauksia ja -ongelmia, toisin kuin riuduttamalla hankittu laihuus.

66/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

ssss kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

ssss kirjoitti:

No, sinun iloksesi voin todeta, että laihuuden ihannoiminen ei onneksi ole poistumassa meidän elinaikana. Nuorille ylistämäänne lievää ylipainoa paljon parempi ja ennen kaikkea LUONNOLLISEMPI vartaloihanne on laihuus. Todellakin PISTE ---> .

Olet väärässä, se on jo poistumassa, aivan kuten ylikireiden korsettien käyttö, jalkojen vänkyrälle solmiminen ja S-muotoisen, ryhdittömän naisvartalon ihannoiminenkin katosivat, myös sairaalloisen laihuuden hehkuttaminen häviää. Olen pahoillani asiattomuudestani, mutta minun täytyy lisätä, että siinä vaiheessa kun näin tapahtuu, sinä todennäköisesti olet jo kuollut ravinnonpuutteeseen ja ne muhkeareitiset naiset, joiden ulkonäköä sinä haukuit, voivat yhä hyvin. Sillä normaali paino tai lievä ylipaino eivät tuo mukanaan lisäsairauksia ja -ongelmia, toisin kuin riuduttamalla hankittu laihuus.

Sairaalloinen laihuus saa kadota, mutta laihuus, se on ja pysyy yltäkylläisyyden ajan harvinaisimpana vartalomuotona ja näin ollen ihanteena.

Olisin tyytyväinen, jos noin kävisi. Mieluummin kuolen nuorena ja kaunisvartaloisena kuin elän vanhaksi oksettavien läskien kanssa. 💃🏻

Tuollaiset vastaukset saavat minut uskomaan vahvasti että olet trolli, mutta ei se mitään, kaikki eivät niin usko, joten sanotaan nyt vaikka näin: laihuus, jota sinä pidät kauniina, tulee katoamaan ja saamaan päällensä lopullisesti leiman "epäterveellistä". Lisäksi sekoitat nyt tahallasi kuten aina lihavan ja normaalipainoisen/lievästi ylipainoisten.

Vierailija
67/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olen suoravartaloinen, hoikka nainen, aika pitkä (175) ja ylimääräistä ei tosiaan ole. Luut tulevat merkittävästi paperin ulkopuolelle. Alipainoisenakin olin aika kolhon näköinen, koska luusto on raskas, ikään kuin iso kehikko josta puuttui sisältä kaikki. Vyötärö ei kaventunut, minusta tuli sellainen litteä, eli leveyssuunnassa iso, mutta navasta selkään melkein näkyi läpi (kaverini ilmaisu). Mitä suosittelet, ssss, että pääsisin tuohon paperikokoon?

Vierailija
68/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on vastanneet että luut on liian leveät vyötärönseudulla(?) mutta ei vyötärön kapeimmassa kohdassa ole muita luita kuin selkäranka, joten esimerkiksi korsetilla on mahdollisuus saada ns ampiaisvyötärö. Tässä kuvahaasteessakin tarkoitus on kai se että vyötärön kapein kohta jää paperin taakse piiloon, ei välttämättä koko vyötärön seutu.

Mutta naurettavaa yhtä kaikki, tavoiteltavampaa olisi että jokainen olisi tyytyväinen omaan peilikuvaansa ja viihtyisi kropassaan, mahtui se sitten A4:n tai kirjahyllyn taakse.

Vierailija
69/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy ja paljon! :D vyötärönympärykseni on 64 cm.

Vierailija
70/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi läpäisty, ei näy vyötäröä.  Mutta olenkin sitä epäonnista vartalonmallia, että keskivartaloon ei kerry koskaan rasvaa, kaikki tulee raajoihin. 

Vierailija
71/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss, miksi sinusta koko 38 on selkeästi plussakoko? Vai tarkoititko että muotimaailmassa selkeästi pluskoko?

Koska jos tarkoitit että ihan tavallinen kaduntallaaja on plusakokoinen jos vaatteet ovat kokoa 38, niin huh huh. Kaverini on ollut sairaalahoidossa anoreksian takia monta kertaa, ja hänellä on yleensä koon 36 vaatteita. (Toki jossain malleissa 34 koska vanity sizing, mutta silti). Hän on 172 cm pitkä, eli ei mikään jättiläinen vielä.

Onko tämä läskidenialismi sinusta mennyt niin pitkälle että ihmisiä otetaan sairaalahoitoon vaikka ovat yhden koon päässä siitä pisteestä että tarvitsevat erikseen omia läskikokoja?

Tarkoitan reaalmaailmaa. Se on iso koko, ei kai sitä voi muulla tavalla perustella?

Koossa 36 sairaalahoitoon anoreksian takia? Juuh... Käsittääkseni sairaalassa ovat bmin 12-13 omaavat eikä normaalikokoiset.

Voi, jos kertoisit hänellekin että hän on ihan normaslikokoinen niin kaikki olisi paremmin. Kuukautisia hänellä ei ole ollut vuosiin ja sairaalassa hän nyt sitten feikkaa ja tuhlaa verorahoja, joten informaatiolla on kiire.

Sairaalahoidolle raja oli ainakin tuolloin bmi 15. Mutta se on ilmeisesti vielä ihan normaalia sinusta.

Mitä yrität kertoa? En ymmärrä. Bmillä 15 on mahdotonta olla kokoa 36, joten jos sairaalaraja on tuo, niin miten ystäväsi on sairaalassa?!

Sitten kaverini on vain valehdellut vaatekokonsa. Olimme ostoksilla ja hän koetti ylleen koon 34 kauluspaitaa, ja hartiat kinnasivat niin että oli otettava toinen koko. Tällöin hän kertoi käyttävänsä koon 36 vaatteita tämäntyyppisten juttujen takia. Tai siis valehteli, koska sinä tiedät että se on mahdotonta.

Tietysti hän voi olla kokoa 36 ja varmasti olikin, mutta se ei täytä sairaalakriteeriä bmi 15. (Uskon tosin bmi-rajan olevan paljon tuota alhaisempi, mutta meidän ei tarvitse vääntää siitä).

Oletko koskaan kuullut luustosta ja siitä, että se on eri ihmisillä rakentunut eri tavoin? Oletko koskaan nähnyt erikokoisia luurankoja vaikkapa museoissa? Jollakulla on leveät hartiat, toisella lantio, kolmannella vyötärönseutu on leveäluinen. Yhdellä on pitkät raajat, toisella lyhyemmät. Heläyttääkö mitään kelloa? Eikö? Niin arvelinkin. Laihduta tyttö, laihduta toki luusi pienemmiksi!

Eli siis koko 36 = bmi 15, silloinhan koon 34 on oltava bmi 14-13?Tajuat varmaan itsekin, että tuossa ei ole mitään järkeä. Jos asia olisi noin, kokoja 34&36 ei olisi kaupoissa, sillä ihmisiä, jotka ovat bmissä 15-13, on länsimaissa vain muutama. + Luusto ei vaikuta painoon tai vaatekokoon. Läski luuston päällä vaikuttaa siihen.

Ei kai kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä?

No okei, kun kerran luuston pienentäminen laihduttamalla onnistuu, niin entäpä jos vaikka laihduttaisit pituudestasi pois vaikkapa 15 cm näin ensialkuun?

Vierailija
72/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tikku saa olla jos ei näy. Tai lapsi.

Vierailija
73/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luusto ei vaikuta vaatekokoon" Ai että luuranko on jokaisella ihmisellä tismalleen samankokoinen ja -mallinen? :D

Vierailija
74/74 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi