Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena lapselle annettu "lähiönimi" ei sovi enää perheen kuvioihin

Vierailija
23.03.2016 |

Onko kenellekään käynyt niin, että nuorena lapselle on tullut annettua nimi, joka oli ehkä silloin persoonallinen ja kiva, mutta joka nykyisin herättää itsessäkin lähinnä ihmetystä. Itsellä se tilanne, että aikaisemmasta parisuhteesta yksi lapsi. Sitten uusi mies ja lapsilla aivan erilaiset nimet. Tietysti lasta rakastaa eikä nimi vaikuta mihinkään, mutta nimi ei lainkaan rimmaa yhteen nuorempien lasten nimien kanssa tai muutenkaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti miten pinnallisia ihmisiä. Itsehän ne lastesi nimet valitsit. Mikset laittanut yhteensopivia nimiä? Ketä varten kasaat kulisseja ja mietit tuollaista?

Vierailija
2/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti provo, ei kukaan ole noin lapsellinen.

Vierailija
4/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihmetellyt tuota, että sisarusten nimien pitäisi jotenkin rimmata? Jos nyt lapsen tai hänen kavereiden kannalta katsoo, niin en välttämättä olisi itse halunnut että nimeni on hirveän samanlainen kuin sisaruksillani, enkä myöskään kavereistani koskaan miettinyt, että miksiköhän tuolla on niin erinlainen nimi kuin siskollaan. 

Vierailija
5/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi

Vierailija
6/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointin, jos ensimmäinen lapsi on Yeasminya ja seuraavat Erno ja Toivo. Mutta kuten sanottu, itse olet jokaisen nimen valinnut.

Mikä edes on lähiönimi?

Vierailija
7/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole lapsen syy, jos äiti on lähtöjään WT, mutta yrittää esittää nykyisin hienompaa.

Vierailija
8/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Vaikea tilanne. Ei kai siinä auta muu kuin antaa lapsi pois, jos sillä kerran on huono nimi. Kysele vaikka Facebookin kautta löytyiskö pikku Angelique Rochellelle jostain uutta kotia.

Vierailija
9/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voitin lotossa, ja Kontulan-aikana lapsille annetut nimet Nico-Petteri ja Jessica-Janica kieltämättä kuulostavat pahalta täällä Katajanokalla.

Vierailija
10/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano, että olet vaihtanut omankin etunimesi, kun se ei rimmaa miehen nimeen...

Vierailija
11/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään käynyt niin, että nuorena lapselle on tullut annettua nimi, joka oli ehkä silloin persoonallinen ja kiva, mutta joka nykyisin herättää itsessäkin lähinnä ihmetystä. Itsellä se tilanne, että aikaisemmasta parisuhteesta yksi lapsi. Sitten uusi mies ja lapsilla aivan erilaiset nimet. Tietysti lasta rakastaa eikä nimi vaikuta mihinkään, mutta nimi ei lainkaan rimmaa yhteen nuorempien lasten nimien kanssa tai muutenkaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen.

Tunnut olevan aikamoinen sika ja ääliö naiseksi. Mutta provohan tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi