Mieheni perse haisee
Tulin etsimään apua googlesta ja sitä kautta tänne. Ongelma on siis niinkin omituinen,-ja ei, tämä ei ole vitsi eikä provo, mutta mikä avuksi kun mieheni perse haisee ja sohvatyynyillä istuessaan haju jää tyynyihin ja tänään kyllästyin kun 5 kertaa joudun viemään tyynyt ulos tuulettumaan. Tyynyjä ei tarvitse edes haistella, haisee jo koko olohuone muutenkin, hyi helvetti! Mieheni 26 vuotta ja yhdessä ollaan oltu kohta 5 vuotta. Tämä ongelma jatkunut nyt noin parin kuukauden ajan, aikaisemmin ei ole ollut mitään tälläistä. Uusi, hämmentävä ja ärsyttävä tilanne. Mieheni käy parikin kertaa päivässä suihkussa ja harrastaa liikuntaa, joten se ei syynä. Itse hän nauraa vain asialle, mutta minulla tässä on romantiikka kaukana.
Kommentit (93)
Mistä sen kukaan tai toinen tietää, mikä se siellä miehen alapäässä haisee?
Se voi olla muukin kuin vain se suoli.
höhöö kirjoitti:
miehesi on homo siks pepa tuoksuu joulukalenterin kakkos luukulle :)
Ei se ole homo, koska me homot pidämme huolta hygieniastamme. Epäsiisteys on heteromiesten tavaramerkki.
Ota ero. Kuka sitä nyt elää loppuelämänsä haiseva perseisen miehen kanssa? Mitä kaveritkin sanoisivat. Tee muutos nyt, elämä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pessyt pyllyreiän jo vuosia aina ulostuksen jälkeen. Teen sen erittäin huolella, pelkkä paperilla pyyhkiminen ei auta.
Minä sain peräpukamatkin kuriin lämpimällä suihkulla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen kukaan tai toinen tietää, mikä se siellä miehen alapäässä haisee?
Se voi olla muukin kuin vain se suoli.
Kyllä sen haistaa.
Suihkussa käynti ei auta, jollei sitä persettä oikeasti pese.
Tosi moni mies esim "pesee" kätensä ihan vaan huuhtelemalla juoksevan veden alla - - yöks.
Jos kyseinen henkilö käy "usein" "suihkussa", niin helposti näille ääliöille tulee tapa/käsitys, että ollaan muka "peseydytty", kun on juoksutettu vettä sinne tänne. Yöks!
Tuskin tämän aloittajan miehellä, mutta iskias voi lamaannuttaa hermostoa, jolloin suolen täydellinen tyhjentäminen vaikeutuu. Hygieniaan täytyy silloin erityisesti kiinnittää huomiota aina ulostamisen jälkeen. Tietyt ruoka-aineet kannattaa jättää pois käytöstä. Itse kokeillen saa selville, mitkä.
Myös sieni-infektiot aiheuttavat lemuja. Ensiksi apteekkiin, jos itsehoidolla ei apua tule, niin sitten lääkäriin.
Se on alkanut tumputtaa persepajaana soffalla
suihku? tai korvatuplat sun nenään?
Oletko jo tänään haistellut?