Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa, kun kaikki ihmiset, ruuhkat ja meteli käyvät tajuttomasti hermoon

Aspa
23.03.2016 |

Pelkään, että kohta huudan töissäkin, että painukaa kaikki v***uun ! :/
Selän takia sain saikkua neljä päivää, kun lihakset jumittaa, mutta eniten käy kaikki "hyörinä" päähän :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-vitamiini?

Vierailija
2/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut tarpeeksi? Ääniyliherkkyys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä stressiä. Ylikuormitusta. Sosiaaliset tilanteet voivat toisinaan olla aika rasittavia, melu taas on selkeä kuormittaja.

Vierailija
4/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet erityisherkkä. Ehkä nyt fyysisten vaivojen takia erityisherkkyytesi on päässyt valloilleen. Erityisherkkyydestä saa netistä tietoa ja aiheesta on kirjoitettu hyvä kirja.

Itse olen erityisherkkä ja välillä minun on saatava olla yksin, en jaksa katsella miestä, en lemmikkejäni, en kavereita. 1-2 päivän yksinolemisen jälkeen jaksan taas olla "normaalin" sosiaalinen.

Vierailija
5/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä stressiä. Ylikuormitusta. Sosiaaliset tilanteet voivat toisinaan olla aika rasittavia, melu taas on selkeä kuormittaja.

Stressin takia ei saa saikkua. Lomakin vasta seuraavan kerran heinäkuussa!

Vierailija
6/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olet erityisherkkä. Ehkä nyt fyysisten vaivojen takia erityisherkkyytesi on päässyt valloilleen. Erityisherkkyydestä saa netistä tietoa ja aiheesta on kirjoitettu hyvä kirja.

Itse olen erityisherkkä ja välillä minun on saatava olla yksin, en jaksa katsella miestä, en lemmikkejäni, en kavereita. 1-2 päivän yksinolemisen jälkeen jaksan taas olla "normaalin" sosiaalinen.

No just tuolta minustakin aika ajoin tuntuu...sitten tuntee syyllisyyttä.