Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän voisi johtua tosi pitkään jatkunut paineen tunne poskionteloissa ja samanaikainen päänsärky? Ei ole ollut flunssaa tms.

Vierailija
23.03.2016 |

Jatkunut jo useamman kuukauden, välillä päivittäin ja välillä muutaman kerran viikossa. Olen nyt neljä päivää käyttänyt nenäsumutetta, ja olo on helpottunut ihan tosi paljon! Jos tuntuu että alkaa päänsärky niin olen tuota suihkauttanut ja särky on mennyt ohi. Mutta kun tuotahan ei saisi käyttää kovinkaaan kauaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sinulla poskionteloiden limakalvot turvoksissa? Minulla on tuota aika ajoin, oireet on samat mitä poskiontelotulehduksessa. Katupöly saa tuon helposti aikaiseksi. Itse käytän reseptillä saatavaa kortisonisumutetta ympäri vuoden, se auttaa.

Vierailija
2/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia etenkin talvisin/muuten kuivaan aikaan tosi paha paineentunne poskionteloissa sekä päänsärkyä yms. kunnes eräs lääkäri tiesi kertoa sen johtuvan limakalvojen/poskionteloiden kuivuudesta.

Lääkkeeksi suihkuttelin humidosea (löytyy ihan käsikauppapuolelta ja voi käyttää tarpeen mukaan vaikka jatkuvasti) ja olo helpotti muutamassa päivässä. Ei kannata ostaa niitä halvempia rinnakkaisvalmisteita, eivät ole yhtä hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös poskiontelotulehdus. Mulla se oireilee juuri noin eli painetta ja päänsärkyä. Ei muita oireita.

Vierailija
4/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuosia etenkin talvisin/muuten kuivaan aikaan tosi paha paineentunne poskionteloissa sekä päänsärkyä yms. kunnes eräs lääkäri tiesi kertoa sen johtuvan limakalvojen/poskionteloiden kuivuudesta.

Lääkkeeksi suihkuttelin humidosea (löytyy ihan käsikauppapuolelta ja voi käyttää tarpeen mukaan vaikka jatkuvasti) ja olo helpotti muutamassa päivässä. Ei kannata ostaa niitä halvempia rinnakkaisvalmisteita, eivät ole yhtä hyviä.

No saattaisi kyllä johtua tuosta, kiitos vinkistä :) 

Vierailija
5/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan sinulla poskionteloiden limakalvot turvoksissa? Minulla on tuota aika ajoin, oireet on samat mitä poskiontelotulehduksessa. Katupöly saa tuon helposti aikaiseksi. Itse käytän reseptillä saatavaa kortisonisumutetta ympäri vuoden, se auttaa.

Mulle on määrätty kortisonisumute allergiaoireisiin. Se vaan valitettavasti usein kuivattaa limakalvoja lisää ja pahentaa oireita. Mutta kun käyttää kostutussuihkeen kanssa rinnakkain, niin pysyy tilanne balanssissa. :)

Terkuin, se humidosea suositellut

Vierailija
6/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinulla ei ole ollut flunssaa, oisko voinut kehittyä vaikka allergian seurauksena? Siitepölyallergiaa on kait ilmassa jo.

Vierailija
7/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinulla ei ole ollut flunssaa, oisko voinut kehittyä vaikka allergian seurauksena? Siitepölyallergiaa on kait ilmassa jo.

Siis siitepölyä on ilmassa ja jotkut saaneet allergiaoireita...

Aivot ei toimi kun on univelkaa muksujen kanssa valvomisesta. :)

Vierailija
8/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla poskiontelotulehdus tai jos jos käytät jotakin lääkettä,voit olla allerginen tai lääkkeen sivuvaikutus, ystävällä oli pitkään päänsärkyä ja poskionteloissa häikkää ja joutui sairaalahoitoon ja kun lääkitys vaihdettiin toiseen kaikki vaivat katosi muutamassa päivässä.

Vierailija
9/9 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt mä keksin sen: Mene lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä