Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjosin vieraalle sieniä vaikka

Vierailija
02.05.2025 |

hän ei niitä voinut syödä. Ei vain kiinnostanut huomioida yhden ruokavaliota, liikaa työtä. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Iltalehteen.

Vierailija
2/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat idiootilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö 

Vierailija
4/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi syödä niitä? Jos on kiinni siitä, ettei tykkää niin ihan oikein teit. Nirsot ihmiset ovat rasittavia.

Vierailija
5/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi syödä niitä? Jos on kiinni siitä, ettei tykkää niin ihan oikein teit. Nirsot ihmiset ovat rasittavia.

On allerginen, mutta mun mielestä silti pitää syödä mitä minä haluan tarjota! Ap 

Vierailija
6/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vieras sitten teki? Katsoi vierestä kun sinä syöt. Olisi kyllä niin vaivaannuttavaa, että ihan jo sen takia tarjoaisin jotain mitä toinenkin voi syödä.

Vierailija
7/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On allerginen, mutta mun mielestä silti pitää syödä mitä minä haluan tarjota! Ap 

Ei kukaan ole allerginen sienille. Huijaa vaan, että ei jäisi kiinni nirsoilusta. Eli ihan oikein teit!

Vierailija
8/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän kuolee allergiseen reaktioon, saat syytteen.

Vierailija
9/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huono kokki olet, jos sienten poisjättämisessä on liikaa työtä??

Vierailija
10/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkimällä hyväksyt sen että kalaa saattaa tulla

Vierailija
11/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kutsut luoksesi syömään jos et halua tarjota ruokaa mitä voi syödä?

Vierailija
12/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kutsut luoksesi syömään jos et halua tarjota ruokaa mitä voi syödä?

Toiset nyt vain tekee tuota kiusallaan. 

sivusta

Vierailija
13/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tältäkin aloittajalta tekee mieli kysyä, että miksi ihmeessä teet tällaisia ihan järjettömiä aloituksia. Ei tuossa ole mitään asiaa, ei huumoria. Pelkkää typerää mölötystä.

Vierailija
14/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienen.sokeri voi olla allergisoiva jollekin suolistovaivaiselle.

Vierailija
15/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sienen.sokeri voi olla allergisoiva jollekin suolistovaivaiselle.

Ei varsinaisesti allergisoiva (tai en ole ainakaan kuullut tällaisesta), mutta voi aiheuttaa kovat vatsavaivat. Vaiva on ihan vastaava kuin laktoosi-intoleranssi, mutta sen vain aiheuttaa sienisokeri maitosokerin sijaan.

Jos syön sieniä, niin noin kahden tunnin kuluttua alkaa kovat vatsakivut. Onneksi tiedän itse, että ne minulla menevät ohi 4-5 tunnin kärvistelyn jälkeen. Ja kysymys ei todellakaan ole nirsoilusta. Mitä paremman makuinen sieni, sitä pienempi määrä sitä aiheuttaa vatsavaivoja, koska suurempi pitoisuus sienisokeria tuntuu yleensä parempana makuna.

Vierailija
16/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia minä olen erittäin nirso kylässä, enkä edes mene syömään kenen tahansa luokse. Se ei ole kivaa, kun jonkun laiskuudesta joutuu kärsimään seuraavan puoli vuotta, kun joutuu olemaan noin 5 ruoka-aineen dieetillä kunnes kroppa toipuu vääränlaisesta ruoasta.

Vierailija
17/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti paska temppu, jos et kertonut ennen ruokailua, että ruuassa on sieniä. Minulle sienistä seuraa hirvittävä vatsakipu moneksi tunniksi ja vatsa sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan