Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies huijaa elareissa

Vierailija
23.03.2016 |

Lapsen isä tekee ns normi palkkahommia juuri sen verran että joutuu maksamaan vain minimielarimäärän. Saa suuria summia tekemällä pimeenä töitä. Lapsi ei miestä juurikaan kiinnosta, tapaa kerran parissa kk. Miehen uusi vaimo haukkuu minua ahneeksi akaksi, kun vaadin ex-miestä osallistumaan lapsen elatukseen. Mieluummin käyttäisivät ne rahat esim matkusteluun. Tekisi mieli lopettaa kaikki yhteydenpito ja antaa vain asian olla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lopettaa koko elatusvelvollisuus jos ei isyys kiinnosta. Eihän nainenkaan mitään maksa jos antaa lapsen pois.

Vierailija
2/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä mies veroviranomaisille pimeistä duuneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi lopettaa koko elatusvelvollisuus jos ei isyys kiinnosta. Eihän nainenkaan mitään maksa jos antaa lapsen pois.

Oot vähän vajaa.

Vierailija
4/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei loppujenlopuksi ole rahasta. Olen vain hämmentynyt kuinka vanhempi voi vain niin kylmästi hylätä lapsensa ja lakata välittämästä hänestä. Isä oli lapsen elämässä kuitenkin yli 5 vuotta.

Ap

Vierailija
5/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksaahan. Jos lapsi huostaanotetaan, lapsilisän lisäksi lapsesta maksetaan elatusmaksua. Itse maksoin törttöilevän teinin elatuksesta yli 300 kuussa.

Onneksi poika tokeni aika nopeasti ja huostaanotto purettiin. Ihan yhtä kallista se homma on kuin lapsen asuessa kotonakin.

t. Äiti

Vierailija
6/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei loppujenlopuksi ole rahasta. Olen vain hämmentynyt kuinka vanhempi voi vain niin kylmästi hylätä lapsensa ja lakata välittämästä hänestä. Isä oli lapsen elämässä kuitenkin yli 5 vuotta.

Ap

Kuulostat tosi katkeralta. Ehkä sua vituttaa oikeesti, kun mies hylkäs sut.

Vierailija
7/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, joka hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa.

Hän on lapsesi ainoa isä. Sinä et voi määritellä millaista se isyys on. Lapselle riittää yksi kyllin hyvä vanhempi, joka on läsnä ja kautta aikojen on kasvanut terveitä aikuisia yhden vanhemman perheissä.

Keskity teidän päivittäiseen arkeen ja laita tuollainen heidän puutteellisuuden piikkin. Älä tee isästä numeroa.

Elatukset on määritelty ja niiden kanssa sinun on vaan opittava elämään.

Vierailija
8/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa sinä sitten pidät yhdeyttä? 

Vierailija
9/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostat tosi katkeralta. Ehkä sua vituttaa oikeesti, kun mies hylkäs sut.

Kyllä suakin ahdistaisi, jos lapsesi menettäisi isän elämästään.

Vierailija
10/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa sinä sitten pidät yhdeyttä? 

Lapsen takia. Hän kuitenkin pitää isästään ja mielellään häntä tapaa silloin kun se isälle sopii. Kun poika on vanhempi hän saa itse pitää isäänsä yhteyttä, jos niin haluaa. Vielä kumminkin koen sen olevan minun vastuulla.

Ap

Vierailija
11/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät miehen elatusvelvollisuutta tekosyynä pitää exän lähelläsi. Ihan sama mitä summia mies maksaisi aina löytyisi jotain vinkumista. Nää on niin nähty. Ei voida antaa exälle tilaa ja mahdollisuutta onneen uuden naisen kanssa koska ollaan itse niin katkeria ja yksinäisiä.

Vierailija
12/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät miehen elatusvelvollisuutta tekosyynä pitää exän lähelläsi. Ihan sama mitä summia mies maksaisi aina löytyisi jotain vinkumista. Nää on niin nähty. Ei voida antaa exälle tilaa ja mahdollisuutta onneen uuden naisen kanssa koska ollaan itse niin katkeria ja yksinäisiä.

Taidat olla miehen nyxä.

Vierailija
13/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elarit ovat isoja. Minäkin saan kahdesta lapsesta 500 e elareita plus 200 e lapsilisiä. Kipeä summa. Ei ihme, että miehet valittaa.

Vierailija
14/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne elarit ovat isoja. Minäkin saan kahdesta lapsesta 500 e elareita plus 200 e lapsilisiä. Kipeä summa. Ei ihme, että miehet valittaa.

Taidat olla tuloton ja ex-miehesi varsin hyvätuloinen, kun saat noin noin paljon. Tuntemani yh-äiti saa kolmesta lapsestaan yhteensä 270 €.

Vierailija
15/15 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tuloton ja ex-miehesi varsin hyvätuloinen, kun saat noin noin paljon. Tuntemani yh-äiti saa kolmesta lapsestaan yhteensä 270 €.

Bruttoni on 4300/kk. Eksällä on vain paremmat tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan