Piereskely?
Miter toi piereskely? Onko joskus päässyt kesken panojen orkkujen asemasta? Repesittekö ja hommat jäi siihen vai jatkoitteko pienen pertin hajuissa seksiä vähät välittämättä?
Kommentit (6)
Mua pelottaa antaa miehen nuolla, koska entä jos pieraisen? Minun tuurilla näin kävisi kuitenkin, vaikka ei aluksi edes pierettäisi.
Onhan tästä paljon sanontoja, kuten
"Joka pierusa pijätteä, sillä on muutakin vilippiä."
"Pierua ei piä piättää eikä lykkää. Sen täytyy (antaa) tulla silloin, kun se tykkää."
Ei haittaa ollenkaan meitä Janin kanssa pieni paukuttelu roiskeiden kera lisää kiihotusta vain, on ihkua kun kullin pois vedon yhteydessä spermani lentää marimekon lakanoille.
Pekka kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan meitä Janin kanssa pieni paukuttelu roiskeiden kera lisää kiihotusta vain, on ihkua kun kullin pois vedon yhteydessä spermani lentää marimekon lakanoille.
Onko nakin päässä myös suklaata yllätyksenä?
Kyllä 69:ssä yksi nainen kerran tuhautti, mä vaan sanoin, ihanaa, raitista ilmaa :)
Entinen kunnanlääkäri neuvoi muinoin, että pierua ei saa piättää eikä liikaa lähättää. Lähättäminen on ihan eri asia kuin läähättäminen. Lähätäiä, lähättää on vanha karjalainen sana kiirehtimiselle. Eli ei ole hyvä kulkea ilman kupliessa suolistossa, vaan se pitää päästää ulos. Turha kiirekään ei ole hyväksi, hitaamminkin ehtii.
Kokemusta paukun pääsemisestä sopimattomalla hetkellä eli petipuuhissa ei ole osunut kohdalleni, vaikka aikamoinen paukkurauta olenkin, kun sille päälle satun.