Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piereskely?

Vierailija
23.03.2016 |

Miter toi piereskely? Onko joskus päässyt kesken panojen orkkujen asemasta? Repesittekö ja hommat jäi siihen vai jatkoitteko pienen pertin hajuissa seksiä vähät välittämättä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kunnanlääkäri neuvoi muinoin, että pierua ei saa piättää eikä liikaa lähättää. Lähättäminen on ihan eri asia kuin läähättäminen. Lähätäiä, lähättää on vanha karjalainen sana kiirehtimiselle. Eli ei ole hyvä kulkea ilman kupliessa suolistossa, vaan se pitää päästää ulos. Turha kiirekään ei ole hyväksi, hitaamminkin ehtii.

Kokemusta paukun pääsemisestä sopimattomalla hetkellä eli petipuuhissa ei ole osunut kohdalleni, vaikka aikamoinen paukkurauta olenkin, kun sille päälle satun.

Vierailija
2/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa antaa miehen nuolla, koska entä jos pieraisen? Minun tuurilla näin kävisi kuitenkin, vaikka ei aluksi edes pierettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tästä paljon sanontoja, kuten

"Joka pierusa pijätteä, sillä on muutakin vilippiä."

"Pierua ei piä piättää eikä lykkää. Sen täytyy (antaa) tulla silloin, kun se tykkää."

Vierailija
4/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan meitä Janin kanssa pieni paukuttelu roiskeiden kera lisää kiihotusta vain, on ihkua kun kullin pois vedon yhteydessä spermani lentää marimekon lakanoille.

Vierailija
5/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka kirjoitti:

Ei haittaa ollenkaan meitä Janin kanssa pieni paukuttelu roiskeiden kera lisää kiihotusta vain, on ihkua kun kullin pois vedon yhteydessä spermani lentää marimekon lakanoille.

Onko nakin päässä myös suklaata yllätyksenä?

Vierailija
6/6 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 69:ssä yksi nainen kerran tuhautti, mä vaan sanoin, ihanaa, raitista ilmaa :)