Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko dieetin kolmas päivä yleensä se vaikein?

Vierailija
23.03.2016 |

Ja alkaako sen jälkeen helpottaa?
Kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kolmantena päivänä dieettiä mietit tuollaista, niin tuskin sinulla on tarvittavaa itsekuria ja tahtoa.

Vierailija
2/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jo kolmantena päivänä dieettiä mietit tuollaista, niin tuskin sinulla on tarvittavaa itsekuria ja tahtoa.

Mietin lähinnä oireita kuten heikotusta, palelua, väsymystä jne.

Ja syön siis ihan oikeaa, laadukasta ruokaa, mutta olen jättänyt hiilarimässyt ja herkut pois sekä laskenut kaloreita noin 1200-1500 välille.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kolmas ja neljäs. Varsinkin jos syö vähemmän hiilaria. Mutta niiden jälkeen olo palautuu normaaliksi, kun vain jatkaa samaa rataa.

Vierailija
4/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syön siis ihan oikeaa, laadukasta ruokaa, mutta olen jättänyt hiilarimässyt ja herkut pois sekä laskenut kaloreita noin 1200-1500 välille.

- ap

Energian saanti vaikuttaa todella alhaiselle. Minkä kokoinen olet? Mies? Nainen? Peruskulutus? Liikuntaa tai muuta kulutusta?

Vierailija
5/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hä?

Itsellä ainakin menee joku kuukausi aika kivasti ja sitten alkaa pikkuhiljaa lipsua dietistä.

Taidat yrittää olla kokonaan syömättä?

Vierailija
6/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No ei mulla mitään palelua tai heikotusta tule, mutta pyrinkin syömään noin 2000kcal.

Vierailija
7/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hä?

Itsellä ainakin menee joku kuukausi aika kivasti ja sitten alkaa pikkuhiljaa lipsua dietistä.

Ei ap nyt välttämättä puhu mistään lipsumisesta. Vaan alkupäivien olosta. Mulla ainakin kolmas ja neljäs päivä saattavat olla vaikeammat jos pudottaa hiilareita. On hieman vetämätön olo, saattaa olla päänsärkyäkin, ajatukset harhailee. Sitten taas palaa normaaliksi.

Vierailija
8/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu dieetistä! Pidin 2vk detox kuurin, niin kyllä nimenomaan kolmas ja neljäs päivä oli vaikeinta! Heikotti ja väsytti. Sit alko rullaamaan

Vierailija
9/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te "vertailette" omia kalorimääriä? Se, jos mikä on jokaiselle täysin henkilökohtainen ja oma. Peruskulutus, liikunta, mahdolliset sairaudet yms yms yms

Vierailija
10/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja dieetti ja laihduttaminen ei ole sama asia :D

Vierailija
11/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Energian saanti vaikuttaa todella alhaiselle. Minkä kokoinen olet? Mies? Nainen? Peruskulutus? Liikuntaa tai muuta kulutusta?

155 cm, ei liikuntaa, ei perussairauksia (kuten kilpirauhasen vajaatoiminta).

Vierailija
12/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kasviksia, proteiinia (liha, kala, munat, heraprot. hätävarana), rasvaa laadukkaista lähteistä, marjoja ja hedelmiä, joitain maitotuotteita. - ap

Vierailija
13/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäin miettimään, että minkä verran mun sitten pitäisi syödä? Eri laskurit kun antaa peruskulutukseksi tämän kokoiselle naiselle noin 1700 kaloria. Ja liikuntaa ei ole nyt kuvioissa vielä. - ap

Vierailija
14/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te "vertailette" omia kalorimääriä? Se, jos mikä on jokaiselle täysin henkilökohtainen ja oma. Peruskulutus, liikunta, mahdolliset sairaudet yms yms yms

No mistä muusta kuin kalorimäästä voisi lainkaan haarukoida syömisten määrää?

Vierailija
15/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäin miettimään, että minkä verran mun sitten pitäisi syödä? Eri laskurit kun antaa peruskulutukseksi tämän kokoiselle naiselle noin 1700 kaloria. Ja liikuntaa ei ole nyt kuvioissa vielä. - ap

Ilmeisesti et ole edes lihava, joten laihtumiselle ei ole edes tarvetta, joten jos haluat vähän kuitenkin jostain syystä rasvaa pois niin syö vaikka 1500kcal.

Vierailija
16/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja dieetti ja laihduttaminen ei ole sama asia :D

Eipä tässä tainnut kukaan niin väittääkkään mutta kaikki olettaa kun puhuu dietistä ja vaikeuksista niin kyse on laihduttamisesta.

Vierailija
17/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kalorimäärä on se 1200-1500 laihdutukseen. Kaikki alle kulutuksen laihduttaa eli jos on liian vaikeet, syö 1500-1600. Silläkin laihtuu, kunhan syö kunnon ruokaa.

Hiilarittomuus laihduttaa, mutta kropalla kestää tottua siihen. Olin kerran kuukauden hiilarittomalla ja enää en sitä tee. Siis en syönyt viljoja...kasviksia ja hedelmiä vähän. Vähintään kaurapuuro aamulla kannattaa syödä vatsan toiminnan ja jaksamisen takia.

Vierailija
18/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole edes lihava, joten laihtumiselle ei ole edes tarvetta, joten jos haluat vähän kuitenkin jostain syystä rasvaa pois niin syö vaikka 1500kcal.

BMI on 28, ja näin lyhyessä se kyllä näkyy ja tuntuu.

Kerroin syöväni 1200-1500 kcal päivässä, onko se nyt sitten sopivasti vai ei? :D Ja tämä menee nyt ihan sivuraiteille...

Vierailija
19/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monien ohjeiden mukaan syömisten ei ptäisi jäädä alle 1500kcal, koska silloin syödään niin vähän että elimistölle tarpeellisten juttujen saaminen ravinnosta alkaa vaarantua.

Vierailija
20/25 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI on 28, ja näin lyhyessä se kyllä näkyy ja tuntuu.

Kerroin syöväni 1200-1500 kcal päivässä, onko se nyt sitten sopivasti vai ei? :D Ja tämä menee nyt ihan sivuraiteille...

Minusta tuo on aika vähän, voisit ehkä lisätä liikunnalla kulutusta, jotta voisit syödä tuon 1500kcla ja laihtua. Jokainen tekee kehonsa kanssa kuten parhaaksi näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän