Onko kaikki miehet näin yksinkertaisia?t.ammattivalittaja
Kuin mun mieheni. Hän nimittäin luulee että seksillä voi hoitaa kaikki murheet ja lisäksi jatkuvalla anteeksipyytelyllä.
Kommentit (26)
no mun mies ainakin tietää että mä en tarvii kuin suklaata(Fazerin sinistä) ja seksiä niin kaikki on hyvin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuin mun mieheni. Hän nimittäin luulee että seksillä voi hoitaa kaikki murheet ja lisäksi jatkuvalla anteeksipyytelyllä.
Itse asiassa miehesi on tosi fiksu (tai osaa esittää sellaista), jos hän sentään pyytelee anteeksi.
Yleensä miehet vaan vonkaa seksiä ja miehen mielestä kaikki on hyvin, kun hän saa seksiä. Muiden tarpeet, onko niitä olemassa?
Ehei, kyllä tyypillinen mies on ihan tyytyväinen kun saa pillua ja lopun ajan kotona voikin katsoa tv:tä ja nostaa jalat pöydälle. Mitäs lapsista ja muusta, akkojen hommaa.
🇺🇦🇮🇱
Mistähän päin tänään tuulee? Onko mies paskakasa vai rakastettava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se miehesi oikeilla jäljillä. Siitä on hyvä alkaa.
Mutta ethän sinä sitä ymmärrä.No mitä hän pyytelee anteeksi kun minunhan se pitäisi pyytää? ei mun mieheni nyt niin virheellinen ole.ap
Eilen oli paskakasa.
No ei hän mikään kympin mies ole nytkään mutta et tajunnut pointtia. Minä aloitin riitelyn, niin silloinhan minun pitäisi pyytää anteeksi, eikö? en nyt vaan jaksa edes pyytää anteeksi, se ei johda mihinkään.ap
Et kertonut mussään välissä että sinä olet aloittanut riitelyn.
Viisas ihminen ymmärtää pyytää ja antaa anteeksi.Joo minä olen aloittanut riitelyn. Ei mun mieheni ikinä riitelyä aloita, hän on aivan liian lepposa sellaiseen. Hän jos ääntään vähän joskus korottaa, niin heti kohta pyytelee kovasti anteeksi. Se miksi riitelen on syy siinä että kaikki asiat lakaistaan meillä ns maton alle. Ei puhuta rahattomuudesta, ei siitä miten tilanetta saisi parannettua, ei oteta mun ehdotuksia huomioon, mies on myös toisinaan hyvin kontroloiva ja monet asiat pitäisi keskustella ja niihin yhdessä koittaa keksiä ratkaisu.ap
Mitä olet ehdottanut? Niitä samojako, mitä täällä tarjoat: eutanasia, avioero, muutto Helsinkiin, yrittäjyys, yrittäjyyden lopettaminen?
-