Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marinoidut kanansuikaleet!!!

dzfhfhhfhdfh
22.03.2016 |

Kokeilkaas joskus pestä marinaadit veke ja kattoo minkälaista se liha on, johan loppuu marinaadillisten ostaminen. Ne laittaa kaikki jämä paska lihat sinne marinaadiin piiloon...

Joutu ostaa ku ei ollu muuta ja pesee marinaadit veke ni hyi vitt!!!!!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai ne on niitä halvimpia. Mitä sä muuten ehdotat että niille roippeille tehtäisiin?

Vierailija
2/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa se "jämälihakaan" myrkyllistä on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinadi, ei marinaadi.

Vierailija
4/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syötävää se liha on, mutta se litku on syömäkelvotonta. Naturellina ostan.

Vierailija
5/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinoimaton maksaa enemmän kuin marinoitu. Kertoo asiasta kaiken oleellisen.

Vierailija
6/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei edes maksa.

Maustamattomien suikaleiden paketissa on joo hieman vähemmän lihaa (hinta sama), mutta nimenomaan se halvempi hinta tulee siitä marinadin painosta.

Vierailija
7/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko uutena tietona aplle tuli tämä?

Vierailija
8/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ei kai kukaan niitä syö! Nehän on käsittelyhihnan huuhteluvaiheen jämät. Teurastamot ei heitä mitään hukkaan.

Vierailija
9/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei edes maksa.

Maustamattomien suikaleiden paketissa on joo hieman vähemmän lihaa (hinta sama), mutta nimenomaan se halvempi hinta tulee siitä marinadin painosta.

Tai tähän nyt vielä tarkennan, että noin esimerkiksi Kariniemen fileesuikaleissa.

Esimerkiksi Atrian broilerin fileesuikaleet naturel 300g maksaa täällä Prismassa 3,49e JA täysin saman verran maksaa esim. Atrian Pehmeän Pippurinen fileesuikaleet 300g.

Vierailija
10/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalinnäköistä fileesuikaletta. Paistisuikale on jämäpaloja.

Vierailija
11/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein, kun nuo ovat tarjouksessa, ja haluaisin jotain muuta kuin marinoitua broikkua, olen pessyt marinadin pois. Mitä valittamista tuossa on? En ymmärrä. Ihan hyvää kanaa se on. Samoin myös marinadissa.

Onko tää joku teekkarijäynä?

Vierailija
12/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalinnäköistä fileesuikaletta. Paistisuikale on jämäpaloja.

Jep, älkää sekoittako filee- ja paistisuikaleita keskenään.

Mutta sitä en silti ymmärrä, miksi Suomessa marinadilihat on niin suosittuja. Opetelkaa itse maustamaan – paljon parempaa saa.

Vierailija
13/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se liha siinä marinaadipaketissa olla kuitenkin kalliimpaa loppujen lopuksi.

Vierailija
14/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein, kun nuo ovat tarjouksessa, ja haluaisin jotain muuta kuin marinoitua broikkua, olen pessyt marinadin pois. Mitä valittamista tuossa on? En ymmärrä. Ihan hyvää kanaa se on. Samoin myös marinadissa.

Jaa? Ainakin K-kaupoissa nuo kananpojan fileesuikaleet ovat usein tarjouksessa ja se tarjous on mielestäni aina koskenut sekä marinoimattomia että marinoituja. Ehkä joskus on voinut olla vain marinoiduissa se tarjous, mutta noin yleensä ainakin.

Vierailija
15/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä Atrialla 1992 ja siihen loppui lihansyöntini. Tietäisittepä mitä kaikkea paskaa teille "lihana" syötetään ja miten heikko on hygienian taso. Suomalaisen ruuan puhtauteen en ole sen koommin uskonut.

Vierailija
16/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Ainakin K-kaupoissa nuo kananpojan fileesuikaleet ovat usein tarjouksessa ja se tarjous on mielestäni aina koskenut sekä marinoimattomia että marinoituja. Ehkä joskus on voinut olla vain marinoiduissa se tarjous, mutta noin yleensä ainakin.

Lidlistä viimeksi ostin hunajamarinoituja.

Vierailija
17/17 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kesätöissä Atrialla 1992 ja siihen loppui lihansyöntini. Tietäisittepä mitä kaikkea paskaa teille "lihana" syötetään ja miten heikko on hygienian taso. Suomalaisen ruuan puhtauteen en ole sen koommin uskonut.

Itse olen ollut kalapuolella töissä. Siltikin syön kalaa ja lihaa ihan huoletonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä