Onko Jaajo komea?
Kommentit (19)
Ei. Alkoholistin näköinen punkeronaama ja tyhmä tukka.
Ainakin sillä on kaunis ja älykäs vaimo, joten mitä väliä mitä te hänestä ajattelette.
Hulllut ilmeet ja varmasti hauska mies. Mutta ei ole komea.
Ei!!!! Ehkä jos heittäisi sen mopin päästään hevon helvettiin. Mutta ei sittenkään. Jokin syy sille on, että löi läpi radiossa...
yhtä komea kuin vanha sillipurkki, jossa on vettä ja jonka ruskeankelmeässä nesteessä lilluu tupakantumppeja
Oli vanhassa tukassa, mutta uudet kuvat uudessa tukassa ei säväytä. Vanhentaa liikaa häntä, eikä niin rento.
Ei ehkä perinteisellä tavalla komea, mut mä uskon että on kohtelias, osaa keskustella, ottaa muut huomioon ja on kaikin puolin hyvä tyyppi. Nuo vetoaa naisiin varmasti enemmän kuin ulkonäkö. Se julkisuus-Jaajo on kuitenkin pitkälti rooli.
Ruma moppipää, mutta karismaattinen ja helposti lähestyttävä. Todella hyvä työssään.
Melkein yhtä komea kuin prinssi Charles!
Jaajohan on pitkä ja raamikas mies. Todennäköisesti livenä komea ilmestys, vaikka ei kasvoistaan mikään malli olekaan. Miehellä iso, raamikas olemus, pilke silmäkulmassa ja naiset huomioiva ote on aina plussaa :)
Minullekin tulee mieleen Jaajosta kylähullu, mutta sellaisella hyvällä tavalla. Karismaattinen ja sanavalmis, mutta ruma kuin synti.
Joo ruma on, mutta silti todella karismaattinen. Varmasti on moni nainen häneen langennut. Tässä hyvä esimerkki ihmisestä joka on menestynyt ihan muilla ansioilla kuin ulkonäöllä :) Ja luonne komistaa tätäkin tyyppiä kummasti!
Ei mun pirtaan, ei 😔😥
Jokaisen ei tartte ollakaan. Ois liikaa helisemistä.
Ehkä vähän sellaisen harmittoman kylähullun näköinen, ei kyllä säväytä minua. Mutta tyyppinä varmaan ihan mukava.
🇺🇦🇮🇱