Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av:n rasittavat henkilöt: millaisia he mahtavat olla netin ulkopuolisessa elämässä?

Vierailija
22.03.2016 |

Mulla varmaan räjähtäis pää heti jos joutuisin illastamaan mies 29 + 1 kanssa :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia. 

Vierailija
2/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattivalittaja on varmasti hellan ja nyrkin välissä... ei tee aloituksia/vastaa niihin sillon ku mies on kotona eli ammattivalittajalla on kova kuri kotonansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä neitsyt-vouhkaaja, miehet pettää -vouhkaaja, sekä ryö-vouhkaaja, ja bibs-vouhkaaja?

Vierailija
4/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti nähdä kuvan SHEIMAAJASTA, joka on ehdoton suosikkini. Minulla on selkeä käsitys siitä, miltä kyseinen mies näyttää, mutta saatan olla väärässä. :D

Lyhyt mies ei ole vähään aikaan kirjoitellut. 

Vierailija
5/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömiä. Anonyymi netti on ainoa paikka, jossa saavat huomiota ja äänensä kuuluviin.

Vierailija
6/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kenestä kuullutkaan on Mies 29+, vaikka roikkunut palstalla ja pari vuotta.

Ilmeisesti osa on sitten piilotettuja nimimerkkejä.

Vierailija
7/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan röi-hullu ollut tänään röissä?

Vierailija
8/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu on varmasti yhtä karmea kuin täälläkin.

Istuu koneen äärellä ja mies hoitaa kaiken.

Vierailija
9/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija ainakin on täys skitso. Välillä sillä on useampia satojen viestien ketjuja joissa se väittelee itsensä kanssa.

Vierailija
10/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu on varmasti yhtä karmea kuin täälläkin.

Istuu koneen äärellä ja mies hoitaa kaiken.

Oliko tämä sama, joka ei uskaltanut päästää ketään kotiinsa, koska kämppä oli paskan vallassa? Joutui tilaamaan pitsaa kotiin, mutta ei voinut kotiin asti päästää pitsakuskiakaan, koska hävetti.

Vierailija
11/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais nähä ssss livenä :o

Vierailija
12/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miesasiamiehet ovat oitis ilmoittamassa ylläpidolle ketjua asiattomaksi kun alkaa tulla pataan (juuri äsken meni yksi ketju kiinni), kenelleköhän ne kipittävät tosielämässä kantelemaan jos nainen sanoo pahasti?

Vierailija
13/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli istuu tietokoneensa ääressä eikä puhu kenellekään mitään. Ei varsinkaan miesasiaa. Netissä hän muuttuu pulujen kuninkaaksi.

Vierailija
14/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen etteivät ole tosielämässä ollenkaan rasittavia koska eivät osaa aukaista suutaan muualla kuin netin anonyymissä maailmassa. Jonnekihan se viha ja turhautuneisuus pitää purkaa kun ei IRL pysty siihen niin netti on turvallinen paikka räksyttää.

Vierailija
15/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on heikkolahjasuudestaan huolimatta, hemmetin hyvä valehtelija. Sääliks käy ihminen, joka aamusta iltaan, päivästä toiseen istuu koneella ja yrittää ärsyttää ihmisiä.

Vierailija
16/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin vähän lihottaa ssss:ää. :)

Vierailija
17/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja on heikkolahjasuudestaan huolimatta, hemmetin hyvä valehtelija. Sääliks käy ihminen, joka aamusta iltaan, päivästä toiseen istuu koneella ja yrittää ärsyttää ihmisiä.

Esittää heikkolahjaista.

Vierailija
18/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä naurattaa noi trollit :) Teidänkin elämä ois tosi tylsää, jos ette pääsis paheksumaan heitä ja tuntemaan jotain ylemmyyttä.

Vierailija
19/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin vähän lihottaa ssss:ää. :)

Voi, olisi ihana laittaa se pakkopaitaan ja kytkeä tuoliin kiinni niin ettei se pääse liikkumaan, sitten vaan suukapulalla teljetään suu auki ja ruutalla kinkunrasvaa kurkusta alas litrakaupalla <3

Vierailija
20/24 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä tuskin on netin ulkopuolista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi