Työkkärin sivuilla ihan outo ystäväpalvelutyöntekijä-työpaikkailmoitus. Mitä ihme toimintaa tuo on? Nettisivutkin ihan kummalliset :O
Mitä tuohon työnkuvaan oikeasti kuuluu??? www. halaajat . fi
Kokemuksia kellään firmasta?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Menikö se niin että seksin myyminen ei ole rikos, mutta ostaminen on?
''Prostituutio Suomessa on laillista, mutta seksin ostaminen on kiellettyä parituksen tai ihmiskaupan uhreilta.'' - Wikipedia
Työkkärikään ei voi pakottaa työtöntä koskemaan asiakkaaseen, eli halaamaan.
Onko kukaan hakenut vielä töihin tänne? :D
Mitä helvettiä? Siis toistan; mitä helvettiä! Jos kukaan koskaan saa karenssia tuosta kieltäytyessään, on siinä välitön hallintokantelun paikka. Miten tuo edes saa olla työkkärin sivuilla. Ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan toiseen ihmiseen on joskus koskea, miten hieroja, lastenhoitaja tai sairaanhoitaja pystyisi muuten töitä tekemään? Mä luulen että tota paikkaa voidaan ehdottaa just lähihoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan toiseen ihmiseen on joskus koskea, miten hieroja, lastenhoitaja tai sairaanhoitaja pystyisi muuten töitä tekemään? Mä luulen että tota paikkaa voidaan ehdottaa just lähihoitajalle.
Luehan tuolta haalaajien sivujen blogi-osiosta yrityksen omistajan kirjoitus otsikolla "Vetoomus työnhakijoille (ja rekrytointiajatuksia)", niin huomaat, että työkkäri tuskin tähän firmaan lähetteleen osoituksia ;)...
Mitä ihmeen opiskelijoita tätä paikkaa pyörittää: 59,90 e/1,5 h + vähintään 1 juoma halaajalle? Yök
Miksiköhän puljun omistajalta ei voi varata halausaikoja? Kääriikö vain massit itselleen? :O
Kyseinen Hinkkahan on tarjonnut myös lakimiespalveluita. Tosin siinä vaiheessa olematta (vielä) lakimies.
Palveluidemme ehdot ja säännöt -> Not Found. Kuvaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Palveluidemme ehdot ja säännöt -> Not Found. Kuvaavaa.
Törkeää!
http://halaajat.fi ja löytyy myös mollin sivuilta muut henkilökohtaisen palvelun työntekijät.
Vastaus työhakemukseen tuli...
"Varmistamme sitoutumisen työhön koulutuspantilla, koska halaajan ollessa esimerkiksi itsetuhoisen seniorin tai kiusatun lapsen ainoa henkireikä työhön on oikeasti sitouduttava. 75 euron pantti maksetaan aloittaessa ja sen saa takaisin, kun työssäoppiminen/koulutus (n. 6kk) on suoritettu hyväksytysti.
Tämä viesti testaa hieman motivaatiotasi/kykyäsi ymmärtää asioita. Jos haluat mukaan, niin noudata alla olevia ohjeita. Lisäkysymyksiä saa esittää, varsinkin jos ne ovat kynnyskysymyksiä työn aloittamisen kannalta. Jos kuitenkin kysyt jälkikäteen asioita, jotka näkyvät selkeästi suoraan tästä viestistä, viestin liitteistä tai nettisivuiltamme, niin emme välttämättä palkkaa sinua."
Kuka maksaa 75 euron pantin siitä että menee töihin???
Nyt on taas ilmoitus ihan mol-sivuillakin. Muu sosiaalialan ohjaaja/neuvoja.
Blogiosastolta löytyy uutta katkeran sävyistä tilitystä.
:O