Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen sanoo "heippa" ?

Vierailija
22.03.2016 |

Mulla on yksi työkaveri, joka käyttää tuota "heippa" sanaa. Mielestäni jotenkin todella lapsellinen enkä olekaan koskaan kuullut muiden aikuisten käyttävän sitä. Muutekin tämä nainen on vähän yksinkertaisen tuntuinen..Tunnen myötähäpeää hänen puolesta.. Tunnetko sinä ketään aikuista kuka "heipattelee"?

Kommentit (28)

1/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heipattelen ja se on minusta ihan normaali tervehtimistapa. Tottakai "päivää" on parempi virallisissa tilaisuuksissa joissa esim. kätellään, mutta heippa, hei ja moi on minusta ihan normaaleja tervehtimistapoja esim. työkavereille.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä 34v sanon heippa, moikka tai joskus jopa rehvakkaasti morrrroooo. Pitääkin muistaa että kun teitä ikäloppuja kantturoita näkee niin sanoo "hyvästi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli myötähäpeä aloittajan ajatusmaailmasta.

Vierailija
4/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se puhuu pelkkää kirjakieltä ja paskantaa nauloja.

Vierailija
5/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monessa kaupassa myyjänä ja heipan sanoo monikin.  Menee siinä missä moi, hei, terve, moikka, huomenta jne..

Vierailija
6/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Niiden kanssa tuota heippa sanaa tulee viljeltyä ja ehkä se on jäänyt päälle.

Vierailija
7/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, joka joskus sanoo heippa läheisilleen - myös niille kaikista tärkeimmille työkavereille. Joskus sanon jopa moikka. Huh!

Vierailija
8/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin oikein miettiä, että mitä muuta sitä voisi sanoa? Heippa, moikka lähtiessä. Moi, hei,moikka, terve, moro nähdessä. Mun mielestä kaikki samaa sarjaa ja näitä meillä töissä käyttää kaikki, eikä olla edes missään tekemisissä lasten kanssa. :D

Vierailija
9/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän heippaa ja... nyt on paha! Sanon joskus myös "heippa hei"! Olen 42-vuotias turkulainen, muuten normaali.

Vierailija
10/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sanoa heippa, moikka, hei jne.

51v helsinkiläinen.

Vierailija
11/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pk-seudulla aikuiset käyttävät heippa-sanaa ihan normaalisti.

N46

Vierailija
12/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saatan sanoa ihan työpaikallakin tutuille asiakkaille heipat tai moikat. Sellaisille nuoremmille, rennoille, en vanhuksille. t. 36v nainen

Vierailija
13/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sanoa heippa tutummille. Moni pitää minua yksinkertaisena. Äo: ni on 155. Kiitos vimeisestä, Ap.

Vierailija
14/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei / Moi on sillon kun tavataan.

Heippa / Moikka silloin, kun lähdetään pois. Mutta ikinä en käytä moi / hei näissä tilanteissa, enkä tapaamisissa heippaa tai moikkaa. :P

Tietysti virallisimmissa tapaamisissa, esim. av-mammoille käytän NÄKEMIIN tai HYVÄSTI.

Vierailija
15/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippaa käytän minäkin. Miksen käyttäisi?

Vierailija
16/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mikä idioottiämmä. Siis sinä ap.

Vierailija
17/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, sanon joskus heipat töissä ja äsken naapurille moikka. Sanon sitäkin joskus töissä. Olen myös ujo ja yksinkertaiseksi joskus haukuttu.

Vierailija
18/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tosissas

Vierailija
19/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ikäni puolesta aikuinen mies -jos nyt sukupuolellani on tuon taivaallista merkitystä tässä asiassa-  saatan toisnaan "heipatella" Vai pitäsikö sanoa esimerkiksi: Hei, hei?  Moikka? Näkemiin? Hyvästi? Kuule(mis)iin? Tampereella varmaankin voisi sanoa, että se on moro? Hyää päivä/ illan jatkoa ? ....En nyt oikein ymmärrä, että mitä, kuinka "Heippa" olisi jotenkin erityisen lapsellista.  Mitä ehdotatte tilalle? 

Vierailija
20/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, että heipattelullekin on jo ikäraja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme