Aikuinen nainen sanoo "heippa" ?
Mulla on yksi työkaveri, joka käyttää tuota "heippa" sanaa. Mielestäni jotenkin todella lapsellinen enkä olekaan koskaan kuullut muiden aikuisten käyttävän sitä. Muutekin tämä nainen on vähän yksinkertaisen tuntuinen..Tunnen myötähäpeää hänen puolesta.. Tunnetko sinä ketään aikuista kuka "heipattelee"?
Kommentit (28)
Meillä töissä hyvästelyrituaaleihin kuuluu n. 30 sekunnin kestoinen kumartuminen keskivartalosta maata kohden n. 45 asteen kulmaan, jonka jälkeen poistumme takaperin kasvot yhä kunnioituksesta mykkänä takavasemmalle. Uudet työntekijät yrittävät aluksi heipatella, kunnes huomaavat kulmien alta nousevat myötähäpeän katseet.
Näin meillä, miten muualla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi työkaveri, joka käyttää tuota "heippa" sanaa. Mielestäni jotenkin todella lapsellinen enkä olekaan koskaan kuullut muiden aikuisten käyttävän sitä. Muutekin tämä nainen on vähän yksinkertaisen tuntuinen..Tunnen myötähäpeää hänen puolesta.. Tunnetko sinä ketään aikuista kuka "heipattelee"?
Tunnen, itseni. 😈
Moi, moikka, heippa, hei, morjens, moro, terve tai pahimpana kaikista moikkelis koikkelis (varattu lapseni tervehtimiseen) 😊
Myös vanhempani 75 v. käyttää tuota heippaa 😉
t. 50 v.
Taidan kiusaksesi pukea huomiseksi vielä pupupaidankin päälle kun nyt pääsiäinenkin on tulossa, Kuomat onkin jo eteisessä odottamassa. HEIPPA, huomenna nähdään!
No me viiskymppiset ollaan ikinuoria!
Heippa hei vaan kaikille sinne kotisohville!
Heh, ootkohan mun työkaveri kun pistin tänään taas heippa-viestiä 😄..
Tämä 36-vuotias FM ja erityisasiantuntija voi sanoa kollegoille vaikka "heippatirallallei" tai "moikkulimoi" mutta tuntemattomille yritän olla himpun verran asiallisempi.
Moikkuli moikkuuuulii, olen 35-vuotias nainen, äiti ja uraohjus. Tänään kun kopsuttelin korkokengissäni töihin, sanoin pomolle Moro ja työkaverille Teuwe, mitä äijä? Lähikaupan kassaneitiä tervehdin sanomalla Moi, ja kotiin tullessani huikkasin ovelta kaikille Heeei, äiti on kotona.
Mitä vittua ap? :D
Niin typerä aloitus, että haen suklaata ärsytykseeni.
Heippa, moikka, ciao bella :p