Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen nainen sanoo "heippa" ?

Vierailija
22.03.2016 |

Mulla on yksi työkaveri, joka käyttää tuota "heippa" sanaa. Mielestäni jotenkin todella lapsellinen enkä olekaan koskaan kuullut muiden aikuisten käyttävän sitä. Muutekin tämä nainen on vähän yksinkertaisen tuntuinen..Tunnen myötähäpeää hänen puolesta.. Tunnetko sinä ketään aikuista kuka "heipattelee"?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkuli moikkuuuulii, olen 35-vuotias nainen, äiti ja uraohjus. Tänään kun kopsuttelin korkokengissäni töihin, sanoin pomolle Moro ja työkaverille Teuwe, mitä äijä? Lähikaupan kassaneitiä tervehdin sanomalla Moi, ja kotiin tullessani huikkasin ovelta kaikille Heeei, äiti on kotona.

Mitä vittua ap? :D

Niin typerä aloitus, että haen suklaata ärsytykseeni.

Heippa, moikka, ciao bella :p

Vierailija
22/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä hyvästelyrituaaleihin kuuluu n. 30 sekunnin kestoinen kumartuminen keskivartalosta maata kohden n. 45 asteen kulmaan, jonka jälkeen poistumme takaperin kasvot yhä kunnioituksesta mykkänä takavasemmalle. Uudet työntekijät yrittävät aluksi heipatella, kunnes huomaavat kulmien alta nousevat myötähäpeän katseet.

Näin meillä, miten muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi työkaveri, joka käyttää tuota "heippa" sanaa. Mielestäni jotenkin todella lapsellinen enkä olekaan koskaan kuullut muiden aikuisten käyttävän sitä. Muutekin tämä nainen on vähän yksinkertaisen tuntuinen..Tunnen myötähäpeää hänen puolesta.. Tunnetko sinä ketään aikuista kuka "heipattelee"?

Tunnen, itseni. 😈

Moi, moikka, heippa, hei, morjens, moro, terve tai pahimpana kaikista moikkelis koikkelis (varattu lapseni tervehtimiseen) 😊

Myös vanhempani 75 v. käyttää tuota heippaa 😉

t. 50 v.

Vierailija
24/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kiusaksesi pukea huomiseksi vielä pupupaidankin päälle kun nyt pääsiäinenkin on tulossa, Kuomat onkin jo eteisessä odottamassa. HEIPPA, huomenna nähdään!

Vierailija
25/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Vierailija
26/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me viiskymppiset ollaan ikinuoria!

Heippa hei vaan kaikille sinne kotisohville!

Vierailija
27/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ootkohan mun työkaveri kun pistin tänään taas heippa-viestiä 😄..

Vierailija
28/28 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 36-vuotias FM ja erityisasiantuntija voi sanoa kollegoille vaikka "heippatirallallei" tai "moikkulimoi" mutta tuntemattomille yritän olla himpun verran asiallisempi.