Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö se eräs "jäätelön kaltainen nimi"-gyne vaikuttaa kättärillä?

Vierailija
22.03.2016 |

Onko enemmän naistentautien vai raskausajan ja synnytysten kanssa tekemisissä, jos on edelleen kättärillä töissä?

Poistoon menee tämäkin aloitus kyseisen lääkärin oikealla nimellä. Nimikirjaimet ovat E.T.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa 😀

Löysin minäkin tämän lääkärin

Vierailija
22/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku, mitä kauheuksia hänen kanssaan on tapahtunut?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töykeä, kovakourainen ja erittäin epä-empaattinen. Jostain olen lukenut hoitovirheen peittelystäkin. Olisikohan ollut peräti tällä palstalla ollut juttua jonkun epäonnisesta kolposkopiasta, jonka tämä lääkäri teki.

Vierailija
24/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt tuolla mrs. tuutilla. Itse sain ihan ok palvelua, toki hänen persoonansa vaikutti sellaiselta että moni ei tykkää. On sellainen räiskyvä, ronski ja hyvin suorapuheinen. Itse olen aika samanlainen joten mulle käy oikein hyvin, mutta voin kuvitella että on monen mielestä tyly ja pelottava tyyppi.

Vierailija
25/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töykeä, kovakourainen ja erittäin epä-empaattinen. Jostain olen lukenut hoitovirheen peittelystäkin. Olisikohan ollut peräti tällä palstalla ollut juttua jonkun epäonnisesta kolposkopiasta, jonka tämä lääkäri teki.

Aika helposti löytyy googlaamalla tän lekurin tekosia. Omalla kohdalla juuri tämä että erittäin epäempaattinen, kovakourainen, töykeä, vaikutti siltä että on jollain tapaa kateellinen kaikille kaikesta ja haluaa tämän kostaa potilailleen. Haukkui myös toisen lääkärin Kättäriltä joka oli minua muutama viikko aikaisemmin hoitanut.

Kaikista eniten ärsytti se asenne mutta syy miksi en enää mene hänelle on se että tuntui että halusi vain ja ainoastaan satuttaa minua, pahoinpidelry olo jäi. Mm.paineli ja heilutteli sikiötä niin kovakouraisesti että vatsani oli myöhemmin mustelmilla, kaiveli alakertaa tarpeettoman kovakouraisesti, ultra-anturiakin veteli puolelta toiselle kuin satuttaakseen ja yhtäkkiä repäisi housuni alas kuin olisi halunnut rikkoa ne.

Vierailija
27/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt tuolla mrs. tuutilla. Itse sain ihan ok palvelua, toki hänen persoonansa vaikutti sellaiselta että moni ei tykkää. On sellainen räiskyvä, ronski ja hyvin suorapuheinen. Itse olen aika samanlainen joten mulle käy oikein hyvin, mutta voin kuvitella että on monen mielestä tyly ja pelottava tyyppi.

Sulla kävi varmasti vaan hyvä tuuri. Minä en ole herkkä vaan suorapuheinen ja ronski myös tarvittaessa. Kyllä tää tyyppi oli kaikkea muuta kuin asianmukainen ja "vaan räiskyvä tyyppi"!

Vierailija
28/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuommoinen ihminen on vielä töissä? Kai ihmiset on valittaneet ainakin hänestä? :O

Vierailija
29/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuommoinen ihminen on vielä töissä? Kai ihmiset on valittaneet ainakin hänestä? :O

Onhan tuosta valitettu, mutta kummasti vaan saa jatkaa potilaiden epäasiallista kohtelua. Kollegiaalisuus taitaa suojata ko. lääkäriä.

Vierailija
30/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku Tötterö. Eskim O. Tötterö suoraan Egyptistä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
31/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuollakin maksavia asiakkaita riittää siellä yksityisellä puolella, kun kerran on vuosia ollut Mehiläisessä lääkärinä. Mietin vain, että onko ne kaikki asiakkaat käyneet tuon vastaanotolla vain kahdesti; ensimmäisen ja viimeisen kerran...

Aika reippaasti näyttäisi olevan aikoja vapaana, jos jollain on tarvetta käydä..

Vierailija
32/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siitä veemäinen bitch, että jos joku lääkäri yrittäisi mua kyykyttää epäasiallisella käytöksellään tai tuottamalla tahallisesti turhaa kipua, antaisin kuulua korkealta ja kovaa, mitä mieltä kyseisestä toiminnasta olen. Tasan kerran on näin käynyt, vaikkakin kyseessä oli eri lääkäri kuin tämä, josta nyt on kyse.

Vierailija
33/34 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siitä veemäinen bitch, että jos joku lääkäri yrittäisi mua kyykyttää epäasiallisella käytöksellään tai tuottamalla tahallisesti turhaa kipua, antaisin kuulua korkealta ja kovaa, mitä mieltä kyseisestä toiminnasta olen. Tasan kerran on näin käynyt, vaikkakin kyseessä oli eri lääkäri kuin tämä, josta nyt on kyse.

Täysin oikein. Potilas on aina haavoittuvaisessa asemassa. Ikävä kyllä näitä epäempaattisia ja asiattomia lekureita löytyy. Kollegiaalisuus suojelee heitä, eikä mikään muutu.

Vierailija
34/34 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi