Jestas että miehetkin osaavat huijata Tinder-kuvissa
Olen käynyt treffeillä kolmesti Tinderin kautta ja jokaisella on ollut Tinderissä paljon edustavampia otoksia itsestään, kuin mitä livenä ovat. Yleensä kuvat ovat olleet vanhoja ja on unohdettu kertoa, että sittemmin on hiusraja paennut ja tullut 10 kiloa vyötärölle.
Vahingosta viisastuneena pyydän nykyään melko nopeasti lisää kuvia ja varmistan, että ovat uusia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin lähteä rehdisti Tinderiin päivän vanhalla kuvalla ja profiilitekstillä, jossa lukee, että olen 170-senttinen pitkäaikaistyötön. Kunhan sitten joskus uskallan, olen hyvin ujo näin yli kolmekymppisenäkin vielä.
Minä en mainostaisi tuota työttömyyttä heti profiilitekstissä. Rehellistä toki, mutta tuo on sellainen asia, minkä voi kertoa kirjoittelun alkutaipaleella.
Mulle tulisi mieleen aivan täysi luuseri, jos tuo pitäisi mainita heti profiilissa jo.
Ap
Öh. Miksi olisin vähemmän luuseri silloin, kun mainitsen sen myöhemmin? Kuulostaisi enemmänkin siltä, että häpeää työttömyyttään ja siksi yrittää pimittää sitä.
No tee niinkuin tykkäät mutta kyllä mulle ainakin olisi totaalinen turn-off jos profiilitekstissä lukisi, että mies on pitkäaikaistyötön. Siihenhän voi olla monta syytä taustalla, jotka voi tutustuessa paremmin selittää. Mutta joo, ehkä on ihmisiä ketkä ei asiasta välitä - mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä miehessä on se, että ansaitsee ja elättää itse itsensä ja on ahkera tekemään töitä, koska olen itsekin. Siksi ei työtöntä missään nimessä minulle. Ap
Haittaisiko jos mies olisi pitkäaikais miljonääri, eikä kävisi töissä?
Silloinhan mies ei olisi pitkäaikaistyötön sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta eipä minua mikään kultalusikka suussa syntynyt "miljoonaperijäkään" kiinnostaisi, mutta jos mies olisi tienannut esim. yrittäjänä sellaiset rahat, että voisi olla loppuelämän tekemättä töitä, niin sitten ihan fine. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Tinderissä etsitä ensisijaisesti petiseuraa? Mitä väliä sillä naamalla silloin on?
Millä muulla kuin naamalla silloin on väliä?
Kullilla ja pillulla
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun mulla taas on käynyt just päinvastoin, että kaikki tapaamani miehet ovat olleet livenä vielä viehättävämpiä kuin kuvissa. Ja vieläpä mukavia, hyviä tyyppejä!
Sinä olet sellainen, joka tunnistaa bullshitin ja siksi päätyy tuollaisiin tilanteisiin. Ap on taas erilainen.
Niin, eikös se niin ole että jos ulkomuodon laittaa kriteeriksi niin sitten saa mitä tilaa?
Itse en ymmärrä miten Tinder voisi toimia muuten kuin yhdenyöntolppana?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun mulla taas on käynyt just päinvastoin, että kaikki tapaamani miehet ovat olleet livenä vielä viehättävämpiä kuin kuvissa. Ja vieläpä mukavia, hyviä tyyppejä!
Sama. Yllätyin miten kivoja ja normaaleja tyyppejä siellä oli. Nykyään en ole enää palvelussa, koska löysin sieltä seurustelukumppanin.
jakuinkasiinäsittenkävikään kirjoitti:
Niin, eikös se niin ole että jos ulkomuodon laittaa kriteeriksi niin sitten saa mitä tilaa?
Itse en ymmärrä miten Tinder voisi toimia muuten kuin yhdenyöntolppana?
Maailman surkein valhe, että parinmuodostuksessa ei ulkonäkö merkitsisi. Sehän se juuri ensimmäisenä merkitsee.
Mihin perustat väitteesi, että ulkonäön perusteella kirjoittelemaan alkavat ihmiset eivät voisi kiinnostua toisistaan vakavassakin mielessä?
Mun mielen Tinder-profiilissa luki 185 cm, vaikka onkin vaan 183 cm.
Mulla taas 172, vaikka olenkin 174 :D
Yhdessä ollaan silti yli vuosi oltu, kuvat tosin totuuden mukaisia.
Kyllä, mutta toivottavasti ymmärsit myös minun pointin. Eli työttömyyden takana saattaa olla syitä, jotka voi selittää kirjoittaessa ja jotka tuovat ymmärrystä tilanteeseen. Sen sijaan asian mainitseminen heti profiilitekstissä on luotaantyöntävää ja tuo mieleen vain ja ainoastaan luuserin, jota työnteko ei edes kiinnosta. Vaikka mainitsin, että ei työtöntä minulle, niin on kuitenkin eri asia onko mies työtön omasta halustaan, sairauden vuoksi vai miksi. Ap