Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalotyyppitesti netissä

Vierailija
22.03.2016 |

Oletteko tehneet noita nettitestejä? Itsellä tuli tulokseksi, ettei pystytä määrittelemään, kun testi on tarkoitettu länsimaisille naisille tai kaukasialaisille? Mitä ihmettä... siis jenkkitesti jonka netistä löysin.
Taidan tosiaan olla mongoloidi tms eskimo...Lantio 113, vyötärö 82 ja rinta 107.
Mitkä ovat teidän mitat?Oletteko saaneet tuloksia noilla laskureilla?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tiimalasi. Sen kyllä tiesinkin ennestään. 

Vierailija
22/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittani on sentteinä 84-64-89, ja yleensä saan tulokseksi tiimalasin, mutta tuo linkin kalkulaattori antoi tulokseksi suoran.

Outo testi...

Todellakin on outo testi, koska minulla muuten samat mitat, mutta vyötärö on 63cm, niin testi sanoi ettei minun vartalotyyppiä voida määrittää. :O ihan pilipalitesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

92-68-94

Ei voi määrittää

Vierailija
24/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä (97-71-107) olen muka hourglass, vaikka olen ihan selvä päärynä.

Vierailija
25/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistit muuttaa inchit centimetereiksi? :D

Vierailija
26/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta testistä puuttuu aika olennainen muuttuja, nimittäin hartioiden leveys... 

Joo, ja mut päärynäsöivä tekijä, eli reidet.

t. 24

Vierailija
27/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet kun katsot peiliin?

Mittojesi perusteella olet isorintainen läskiperse, joten ei ihme että ei löydy sinun vartalotyyppiä

Vierailija
28/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani.

Mulla mitat 99-79-93.

Ylipainoinen ole.

Vierailija
29/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani.

Mulla mitat 99-79-93.

Ylipainoinen ole.

Siis ylipainoinen olen.

Vierailija
30/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-72-107 ja päärynä/tm.

Vierailija
31/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

104-90-114, pear,spoon or bell

Vierailija
32/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

95/66/98, tiimalasi.

Vierailija
33/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittojesi perusteella olet isorintainen läskiperse, joten ei ihme että ei löydy sinun vartalotyyppiä

Joo niin olen, testejä tein ihan huvikseni kun vaatteita on niin hankala löytää. Lantio on sen verran leveä vrt vyötärö että kaikki paidat ovat vatsan kohdalta isoja samoin housut. Kaapuun pukeutuminenkaan ei hyödytä kun rinnat ovat sen verran isot että näytän viimeisilläni raskaana olevalta jos siis päällä kaapu tai empiremalli. Täytyisi olla leveämpi vyötärö niin olisi helpompi löytää vaatetta, vaikka nytkin vyötärönympärys yli riskirajan (83 cm). Lyhyet paidat eivät käy silloin lantio ja rinnat korostuvat liikaa. Myös 25 kg hoikempana isot rinnat ja lantio pysyivät, en ole ikinä edes teininä ollut gasellimaisen suortavartaloinen, sellaista olen aina ihallut. 

Tässäkin ketjussa huomaa, kuinka erilaiset mitat voi ihmisillä olla, monia kymmeniä senttejä suuntaan tai toiseen ja sitten joku mitta melkein sama. Ei siis ihme että istuvia vaatteita ei löydy.

Miten muuten te tiimalasit, joilla isot rinnat ja lantio, pukeudutte? Kehtaatteko antaa muotojenne näkyä? Itse lähinnä peittelen minkä pystyn, helposti vaikka ihan farkuissa ja tiukemmassa tpaidassa näyttää tyrkyltä kun vatsassa ei ole makkaraa mutta rinnat ja lantio ovat leveät.

Itse valehtelamatta sanon kun käyn ryhmäliikunnassa päivittäin että minun vartaloni on todella erilainen kuin suurimalla osalla muista naisista. Kyllä vaikka aikuinen olenkin, välillä hävettää nämä rinnat ja lantio, muodokkaat reidet, enkä tätä sano sen vuoksi että joku tulisi sanomaan että muodokkuus on seksikästä. Nämä ovat todella leveät minun pituiselleni. 

Haluaisin olla kuten suurin osa muista, hoikat jalat ja jos on ylimääräistä, on vatsassa makkaraa. Sellainen ylipaino on paljon helpompi peittää kuin omani.Näyttää helpommin hoikemmalta, vaikka olisi yliapainoa.  Nyt esim. vaikka on ylipainoa, lantion luut näkyvät, eikä päällä juuri ole rasvaa. Tämä lantio vain on tälläinen ja näytän ja olen aina näyttänyt, raskasrakenteiselta. Rinnoista saa kuulla aina, esimerkiksi tanssitunnilla kuulin kun joku kommentoi "täytyykö niiden olla niin esillä". Ihan sporttiliivejä käytän, 3 päällekkäin, urheilutopista näkyy että rinnat ovat isot, ei ihan poolopaidassa viitsi hikoilla.

Tiedä sitten, mistä moiset geenit ovat tulleet, varsinkin kun äitini on suoravartaloinen. Varmaan laihduttamalla tulisin normaalimman näköiseksi,tai sitten tuo lantio ja olkapäät korostuisivat entisestään kun niiden päällä ei rasvaa ole.

Vierailija
34/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 84 62 88 ei tulosta, vaikka tiedän itse olevani päärynä.

Vierailija
35/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetteko te, joilla tulos oli "ei voida määrittää" olevanne lihavia vai muodokkaita? Ihmeellistä, että noin monelle tulee moinen tulos.

Vierailija
36/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetteko te, joilla tulos oli "ei voida määrittää" olevanne lihavia vai muodokkaita? Ihmeellistä, että noin monelle tulee moinen tulos.

No olen tuo ylempi eli 84 62 88 cm, en koe olevani muodokas enkä ainakaan lihava. :D

Vierailija
37/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen tiimalasi, mutta muodot on rehevät silti. Istuvia vaatteita on tosi vaikea löytää, housut jotka istuvat lantiolta lerpattavat naurettavasti vyötäröltä, vöitä on pakko käyttää ja silti näyttää vähän hassulta kun se kangas "kuroutuu" sillä tavalla. Paidat ovat myös aina joko liian löysiä vyötäröltä tai kiristävät rinnoista. Kauluspaidat on ihan poissa laskuista kun se rintamusnappi on aina sinkoamaisillaan irti.. Jos olisi varaa niin käyttäisin mieluusti ompelijaa muokkaamaan vaatteista istuvia. Olen köyhä opiskelija, jolla aikakin on kortilla ja peukalo keskellä kämmentä, muuten opettelisin itse ompelemaan. Nykyisin käytän lähinnä pienten kokojen vaatteita jotka on tehty joustavasta kankaasta, istuvat sitten aika hyvin.

Vierailija
38/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten te tiimalasit, joilla isot rinnat ja lantio, pukeudutte? Kehtaatteko antaa muotojenne näkyä? Itse lähinnä peittelen minkä pystyn, helposti vaikka ihan farkuissa ja tiukemmassa tpaidassa näyttää tyrkyltä kun vatsassa ei ole makkaraa mutta rinnat ja lantio ovat leveät.

Vaatekaapissani on sekä löysempiä "kaapuja" että istuvampia vaatteita. Jos minulla on ylläni ihan tavallinen, istuva neule tai t-paita ja farkut, on kyllä katsojan oma häpeä jos kokee että olen jotenkin "tyrkky" vain sen takia että minulla on muodokas vartalo. 

Etenkin talvisin suosin löysiä paitoja ja neulemekkoja ja näytän niiden takia ehkä paksummalta kuin näyttäisin muuten, mutta en jaksa välittää siitäkään. Ei minusta jokaisen vaatteen tarvitse mairitella vartaloa parhaalla mahdollisella tavalla, jos se on siisti, mukava ja kaunis.

Vierailija
39/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen tiimalasi, mutta muodot on rehevät silti. Istuvia vaatteita on tosi vaikea löytää, housut jotka istuvat lantiolta lerpattavat naurettavasti vyötäröltä, vöitä on pakko käyttää ja silti näyttää vähän hassulta kun se kangas "kuroutuu" sillä tavalla. Paidat ovat myös aina joko liian löysiä vyötäröltä tai kiristävät rinnoista. Kauluspaidat on ihan poissa laskuista kun se rintamusnappi on aina sinkoamaisillaan irti.. Jos olisi varaa niin käyttäisin mieluusti ompelijaa muokkaamaan vaatteista istuvia. Olen köyhä opiskelija, jolla aikakin on kortilla ja peukalo keskellä kämmentä, muuten opettelisin itse ompelemaan. Nykyisin käytän lähinnä pienten kokojen vaatteita jotka on tehty joustavasta kankaasta, istuvat sitten aika hyvin.

Toi pienten kokoja joustava materiaali vinkki on aika hyvä, voisi mennä kauppaan kokeilemaan. Itselleni esim. Desigual merkin paidat ja mekot istuvat hyvin, vaikka en kaikista pidäkään. Ovat mitoitettu jotenkin niin että sopii pienikin koko vaikka HM vaatteista tarvitsisi isomman. Vyötärö oikeassa kohdassa, samoin hartiat.Ja yleensä ihmiset joutuvat ottamaan Desigualista isomman koon kuin muista merkeistä.

Vierailija
40/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

86-68-90, yleensä vy 64, nyt menkkaturvotusta. Banaani, kapeammalla vyötäröllä ei tulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän