Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalotyyppitesti netissä

Vierailija
22.03.2016 |

Oletteko tehneet noita nettitestejä? Itsellä tuli tulokseksi, ettei pystytä määrittelemään, kun testi on tarkoitettu länsimaisille naisille tai kaukasialaisille? Mitä ihmettä... siis jenkkitesti jonka netistä löysin.
Taidan tosiaan olla mongoloidi tms eskimo...Lantio 113, vyötärö 82 ja rinta 107.
Mitkä ovat teidän mitat?Oletteko saaneet tuloksia noilla laskureilla?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkkiä testiin. 

Vierailija
2/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä: http://www.calculator.net/body-type-calculator.html.

Ja tuntuupa tyhmältä tälläsiä kirjoitella nyt kun huomasin tuon terrori-isku uutisen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä: http://www.calculator.net/body-type-calculator.html.

Ja tuntuupa tyhmältä tälläsiä kirjoitella nyt kun huomasin tuon terrori-isku uutisen :/

Mulle tuli suora vartalotyyppi. Olen ylipainoinen pötkylä mitoilla 104-90-107. 

Vierailija
4/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen suora 95-77-95. Minkä tiesinkin

Vierailija
5/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittani on sentteinä 84-64-89, ja yleensä saan tulokseksi tiimalasin, mutta tuo linkin kalkulaattori antoi tulokseksi suoran.

Vierailija
6/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota, etten saa omilla mitoillani tuloksia. Olen siis valkoihoinen suomalainen... tosiaan taitaa olla geenit jossain Mongoliassa minulla!En voi uskoa, etteikö näillä mitoilla olisi muitakin länsimaalaisia naisia. Ei tunnu mukavalta kuulla olevansa muotopuoli. Miten tuollaisessa testissä voidaan edes käyttäjälle antaa sellainen tulos?Tarkoitan lähinnä eettistä ja moraalista puolta, voisi laukaista syömishäiriön tms.

Vierailija
7/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittani on sentteinä 84-64-89, ja yleensä saan tulokseksi tiimalasin, mutta tuo linkin kalkulaattori antoi tulokseksi suoran.

Outo testi...

Vierailija
8/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

84-66-94, tuloksena päärynä. En pidä itseäni päärynänä, koska hartiat on leveät, mutta sitä ei kysytty.

Vierailija
9/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-80-90 Olen mukamas banaani! xD

Vierailija
10/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin valitti, että en sovi heidän muotteihinsa. Toki vaihtoehtoja huimat neljä ja ne on siten vissiin aika tarkasti speksattu, että kuinka paljon sitä eroa pitää mitoissa olla kuhunkin vartalomalliin. Mitoillani 108-89-118 ei mitään tulosta saa, mutta tuosta kun jotain lukemaa parilla sentillä muuttaa, niin johan alkaa tuloksia löytyä.

Vierailija
11/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pear, spoon or bell. Googlailin ja todennäköisesti vartaloni on siis lusikka. :D

79-62-88

Vierailija
12/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

82-62-88, ei tulosta

Vierailija
13/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin valitti, että en sovi heidän muotteihinsa. Toki vaihtoehtoja huimat neljä ja ne on siten vissiin aika tarkasti speksattu, että kuinka paljon sitä eroa pitää mitoissa olla kuhunkin vartalomalliin. Mitoillani 108-89-118 ei mitään tulosta saa, mutta tuosta kun jotain lukemaa parilla sentillä muuttaa, niin johan alkaa tuloksia löytyä.

Ajattelevatkohan ne, että naiset joilla on hento yläkroppa tai vyötärö, mutta iso lantionympärys, ovat välttämättä latinoita tai mustia. Siihen viittaa jotenkin tuo herja siitä että testi sopii vain kaukaasialaisille.

Vierailija
14/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain saman tuloksen kuin aloittaja, mitat 94-69-97.

Testailin sitten vyötäröä kapeammaksi sentti kerrallaan, 66 cm kohdalla olisin testin mukaan hourglass. Eli tosiaan sentistä voi jäädä kiinni. 

Vierailija
15/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelevatkohan ne, että naiset joilla on hento yläkroppa tai vyötärö, mutta iso lantionympärys, ovat välttämättä latinoita tai mustia. Siihen viittaa jotenkin tuo herja siitä että testi sopii vain kaukaasialaisille.

Siltä vähän vaikuttaa, ja onhan toi aika erikoista kun on jenkkitesti, ja Yhdysvalloissa nyt on ihan yhtä tavallista olla latino/musta kuin vaaleaihoinenkin. Tai sittn ylipaino vaikuttaa... mutta toisaalta onhan Yhdysvalloissa reilusti ylipainoisiakin, ja luulisi sitten tulevan siihen vihjaava vastaus. 

Vierailija
16/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

89-70-90 banaani tai suora

Vierailija
17/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän tarvitsee laskurin? :D näethän ihan suoraan mitoista minkä muotoinen olet

Vierailija
18/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pear, spoon or bell. Googlailin ja todennäköisesti vartaloni on siis lusikka. :D

79-62-88

Minulle tuli samat mitoilla 82-66-92 :D Enpä ole itseäni ikinä lusikaksi mieltänyt.

Vierailija
19/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon banaani. En tiennyt, että sellainenkin vartalotyyppi on ;D 

Vierailija
20/40 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta testistä puuttuu aika olennainen muuttuja, nimittäin hartioiden leveys... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän