Vartalotyyppitesti netissä
Oletteko tehneet noita nettitestejä? Itsellä tuli tulokseksi, ettei pystytä määrittelemään, kun testi on tarkoitettu länsimaisille naisille tai kaukasialaisille? Mitä ihmettä... siis jenkkitesti jonka netistä löysin.
Taidan tosiaan olla mongoloidi tms eskimo...Lantio 113, vyötärö 82 ja rinta 107.
Mitkä ovat teidän mitat?Oletteko saaneet tuloksia noilla laskureilla?
Kommentit (40)
Tässä: http://www.calculator.net/body-type-calculator.html.
Ja tuntuupa tyhmältä tälläsiä kirjoitella nyt kun huomasin tuon terrori-isku uutisen :/
Vierailija kirjoitti:
Tässä: http://www.calculator.net/body-type-calculator.html.
Ja tuntuupa tyhmältä tälläsiä kirjoitella nyt kun huomasin tuon terrori-isku uutisen :/
Mulle tuli suora vartalotyyppi. Olen ylipainoinen pötkylä mitoilla 104-90-107.
Normaalipainoinen suora 95-77-95. Minkä tiesinkin
Mittani on sentteinä 84-64-89, ja yleensä saan tulokseksi tiimalasin, mutta tuo linkin kalkulaattori antoi tulokseksi suoran.
En tajua tuota, etten saa omilla mitoillani tuloksia. Olen siis valkoihoinen suomalainen... tosiaan taitaa olla geenit jossain Mongoliassa minulla!En voi uskoa, etteikö näillä mitoilla olisi muitakin länsimaalaisia naisia. Ei tunnu mukavalta kuulla olevansa muotopuoli. Miten tuollaisessa testissä voidaan edes käyttäjälle antaa sellainen tulos?Tarkoitan lähinnä eettistä ja moraalista puolta, voisi laukaista syömishäiriön tms.
Vierailija kirjoitti:
Mittani on sentteinä 84-64-89, ja yleensä saan tulokseksi tiimalasin, mutta tuo linkin kalkulaattori antoi tulokseksi suoran.
Outo testi...
84-66-94, tuloksena päärynä. En pidä itseäni päärynänä, koska hartiat on leveät, mutta sitä ei kysytty.
Minullekin valitti, että en sovi heidän muotteihinsa. Toki vaihtoehtoja huimat neljä ja ne on siten vissiin aika tarkasti speksattu, että kuinka paljon sitä eroa pitää mitoissa olla kuhunkin vartalomalliin. Mitoillani 108-89-118 ei mitään tulosta saa, mutta tuosta kun jotain lukemaa parilla sentillä muuttaa, niin johan alkaa tuloksia löytyä.
Pear, spoon or bell. Googlailin ja todennäköisesti vartaloni on siis lusikka. :D
79-62-88
Vierailija kirjoitti:
Minullekin valitti, että en sovi heidän muotteihinsa. Toki vaihtoehtoja huimat neljä ja ne on siten vissiin aika tarkasti speksattu, että kuinka paljon sitä eroa pitää mitoissa olla kuhunkin vartalomalliin. Mitoillani 108-89-118 ei mitään tulosta saa, mutta tuosta kun jotain lukemaa parilla sentillä muuttaa, niin johan alkaa tuloksia löytyä.
Ajattelevatkohan ne, että naiset joilla on hento yläkroppa tai vyötärö, mutta iso lantionympärys, ovat välttämättä latinoita tai mustia. Siihen viittaa jotenkin tuo herja siitä että testi sopii vain kaukaasialaisille.
Sain saman tuloksen kuin aloittaja, mitat 94-69-97.
Testailin sitten vyötäröä kapeammaksi sentti kerrallaan, 66 cm kohdalla olisin testin mukaan hourglass. Eli tosiaan sentistä voi jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevatkohan ne, että naiset joilla on hento yläkroppa tai vyötärö, mutta iso lantionympärys, ovat välttämättä latinoita tai mustia. Siihen viittaa jotenkin tuo herja siitä että testi sopii vain kaukaasialaisille.
Siltä vähän vaikuttaa, ja onhan toi aika erikoista kun on jenkkitesti, ja Yhdysvalloissa nyt on ihan yhtä tavallista olla latino/musta kuin vaaleaihoinenkin. Tai sittn ylipaino vaikuttaa... mutta toisaalta onhan Yhdysvalloissa reilusti ylipainoisiakin, ja luulisi sitten tulevan siihen vihjaava vastaus.
Miksi tähän tarvitsee laskurin? :D näethän ihan suoraan mitoista minkä muotoinen olet
Vierailija kirjoitti:
Pear, spoon or bell. Googlailin ja todennäköisesti vartaloni on siis lusikka. :D
79-62-88
Minulle tuli samat mitoilla 82-66-92 :D Enpä ole itseäni ikinä lusikaksi mieltänyt.
Mä oon banaani. En tiennyt, että sellainenkin vartalotyyppi on ;D
Tuosta testistä puuttuu aika olennainen muuttuja, nimittäin hartioiden leveys...
Laita linkkiä testiin.