Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeileeko tavalliset nelikymppiset naiset koskaan huomaamattomasti onko viehätysvoimaa enää jäljellä nuorempiin miehiin

Vierailija
21.03.2016 |

Katsotteko salaa kääntyykö päät perään tai muuta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon onko nainen säilynyt hyvin. 40-50 on vielä sellainen ikä että nainen voisi näyttää erittäin herkulliselta. Ainoa ongelma on että suomalaiset lehmät viettävät 20-30 juomassa itsensä kuoliaaksi joka viikonloppu. vaikka salilla käydäänkin silloin pari kertaa viikossa nii kyllä etanoli näkyy myöhemmin elämässä

Vierailija
2/9 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen voi tuntea itsensä nuoreksi kun ottaa nuoren rakastajan.

Siinä sitä on kiimaa, kähmintää ja ähkintää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhu kirjoitti:

Riippuu tosi paljon onko nainen säilynyt hyvin. 40-50 on vielä sellainen ikä että nainen voisi näyttää erittäin herkulliselta. Ainoa ongelma on että suomalaiset lehmät viettävät 20-30 juomassa itsensä kuoliaaksi joka viikonloppu. vaikka salilla käydäänkin silloin pari kertaa viikossa nii kyllä etanoli näkyy myöhemmin elämässä

Olen siinä mielessä eri mieltä että kyllä salilla käyminen kumoaa sen biletyxen haittavaikutukset.

Vierailija
4/9 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut vaivihkaa katsoa perään, kun nuoremmat miehet ottavat useinkin kontaktia ja ovat kiinnostuneita.

Vierailija
5/9 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän. Pari kertaa vuodessa kiharran tukan, laitan hillityn mutta hyvän meikin ja ikäiselleni sopivan sexyt vaatteet (siis esim. joku kiva toppi ja kapeat housut, ei mitään nahkaminaria ja saappaita tai semmoista).

Lopputulos: 22-vuotias mies tuli iskemään ja kehumaan kauniiksi. Mutta ei mua sitten kiinnostanutkaan, kun tajusin ihan hyvin kuinka hirveältä musta tuntuisi seuraavana päivänä kun tää poju lähtis kiitään eikä vaihdettais tietoja yms. ja se tirskuis varmaan musta kämppiksiensä kanssa.

Vastaavassa tilanteessa ikäiseni mies ei varmaan miettisi samaa?

Vierailija
6/9 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarte paljon nähdä vaivaa, kun nuoret miehet ovat kuin herhiläiset kimpussa. Eräskin ilmoittautui siivoamaan kotiani ALASTI ja lupasi maat ja taivaat. En meinannut päästä hänestä millään  eroon. Laitteli bodaus ym. kuviaan ja minun olisi pitänyt tietenkin ylistää hänen kroppaansa . En jaksa rueta näiden lasten kanssa suhraamaan enää, hyh!

Vierailija
7/9 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähmäkolli kirjoitti:

Vanhempi nainen voi tuntea itsensä nuoreksi kun ottaa nuoren rakastajan.

Siinä sitä on kiimaa, kähmintää ja ähkintää!

Viime yön viitosdokumentti "Mummojen nuoret rakastajat" todisti tämän oikeaksi. Ikäeroa 61 vuotta! Kyllä vanha mummokin

voi kostua:) Poika sanoi ampuvansa kuulan kalloonsa kun lakkaa kykenemästä.

Toivoi hautakiveensä tekstiä: "Toivottavasti helvetissä on seksiä."

Minuakin kiinnostaa vanhempi kama, mutta ei ihan noin vanhat.

Vierailija
8/9 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa lähikuppilassa niitä viehätysvoimansa testaajia on nähty useampikin. Näyttää aika säälittävältä se pubiruusujen touhu.

Vierailija
9/9 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoisesti katso, mutta kyllä ne päät joskus kääntyvät. Paljon on kiinni siitä onko ns.hyvä päivä itsellä, se heijastuu ulospäin, eikä vaadi mitään korkkareita tai tyrkkyilyä. Olen 43v., luulevat kolmevitoseksi. En siitä huomiosta oikein piittaa kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi