Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka rakastaa virpojia?

Vierailija
21.03.2016 |

Rakastin itse virpoa (jäi pelkästään kivoja muistoja) ja nyt aikuisena rakastan pikku noitia jotka vierailee toivottamassa hyvää onnea. :)
Olen ihmetellyt kovasti kun olen lukenut tätä palstaa/fbtä ja monet ärisevät, miten lapset ovat liian sitä ja liian vähän tätä ja huonosti käyttäytyvät ja vieraat "kakarat" roikkuvat "kerjäämässä".
Siis kerran vuodessa (KERRAN, 1) joudut joko a)olemaan avaamatta jos joku soittaa ovikelloa (tämä siis suotavampi vaihtoehto kuin lapsille rähiseminen päin naamaa) tai b) Avaamaan oven, kommunikoimaan n. 15 sek pienen ihmisen kanssa, joka pitää yllä suomalaista kulttuuriperintöä ja josta molemmille jää käteen mukava lahja.

Mikä tossa on niin hemmetin traumatisoivaa? Oikeasti?
Itse pidän huomattavasti enemmän siitä vaihtoehdosta, että pukeudutaan noidiksi ja pidetään trullikulttuuria yllä, kuin että hylkäisimme tämän perinteen ja ajan mittaan omisimme jenkkien halloweenin.

ps. Jos joku alkaa itkeä karkkien hinnasta, niin mä olen opiskelija ja silti oli rahaa ostaa (liian) runsaat lahjat pikkunoidille. Isoimman saaliin sai pieni söpöliini, joka ei saanut jännitykseltä sanaa suustaan vaikka äiti kannusti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään! Aina varattuna läjäpäin palkkoja virpojille ja aina on ollut mukavia ja kohteliaita virpojia kauniisti koristelujen vitsojen kanssa. Ja jos nyt sattuisi joskus joukkoon joku koristelemattomalla vitsalla pelkän karkin toivossa virpoja, niin ei se mun kantaa muuttaisi. 

Vierailija
22/22 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi eilen vain kaksi virpojaa, olin varannu palkat parikymmenelle.. omat lapset kävi kahdessa naapurissa, kahdessa naapurissa ei oltu kotona.. sit käytin vielä yhden ystäväni luona lapsia, kun intoa oli ja koristeltuja vitsojakin. Viimeisessä paikassa olivat tosi ilahtuneita, sanoivat, ettei ole vuosikausiin käynyt virpojia..

Minäkin tykkään enemmän tästä ku amerikkalaisesta halloweenista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla