Mitä sanot lenkkivauhdista 6,4 min/km?
Muutaman kuukauden oon lenkkeillyt, vaikka jalkaterän kipu vie välillä tauolle. Tänään tuntui ekaa kertaa sille, että mä JUOKSEN enkä vaan hölkkää, vauhdissa oli selkeä ero ja se tuntui tosi hyvälle ja helpolle. Lenkki kesti 40 min.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Katsoinpa huvikseni viime juoksulenkkini tiedot Sports Trackerista:
matka 4,86km
keskinopeus 8,9km/h
keskivauhti 06.46/kmMuutamissa liikennevaloissa seisoin hetken, mutta muuten kyllä omasta mielestäni hölkkäsin, en kontannut tai kävellyt.
Keskisyke lenkillä oli 168, enkä pidä itseäni minään rupukuntoisena, lenkkeilyä takana useampi vuosi.
Eli aloittajalle, vaikuttaa oikein hyvältä lenkkivauhdilta :)
Syke168???
Jos kyseessä oli ihan peruskuntoharjoittelu, niin aivan liian isolla sykkeellä päästelet, olet sitten minkäikäinen tahansa, koska tuo menee ihan selkeästi aerobiselle puolelle, useimmilla kuntoilijoilla jopa anaerobiselle. Itselläni maksimisyke on 172, eli tuo on jo lähellä maksimisykettäni.
Luepa tuo juttu: http://triathlonsuomi.com/harjoittelu/harjoitusten-tehosta-maarasta-ja-…
Siinä on aika hyvi selitetty, mistä sykerajoissa on kyse ja kuinka voit laskea oman aerobisen ja anaerobisen rajasi, niin saat liikkumistasi hieman järkevöitettyä. Sinuna laskisin sykettä ja pidentäisin lenkin kestoa silloin kun on kyseessä peruskuntoharjoittelu.
Mun työmatka on vähän yli kilometrin ja ehdin nippanappa kuunnella Paranoid androidin matkalla kun kotiovella pistän soimaan. Ihan tavallista työmatkavauhtia kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Mun työmatka on vähän yli kilometrin ja ehdin nippanappa kuunnella Paranoid androidin matkalla kun kotiovella pistän soimaan. Ihan tavallista työmatkavauhtia kävelen.
?
Kateellisen panettelua...Sen superkonttaajan mäkin kyllä haluaisin nähdä. Tolla kommentoijalla ilmeisesti kokemusta. Eikä polvisuojat varmaan turhaan haittaamassa menoa.
Hyvä! Jatka lenkkeilyä. Kiva, että tuntuu hyvältä.