Miksi sain "kilttinä miehenä" vain kaveruutta naisista, mutta jännämiehenä naisten himoa?
Kilttinä miehenä eli tavallaan "disney-leffa" elämää.. Olin kuin se kunnollinen prinssi, joka etsi rinnallee naista. Kohtalin naisia kunnioituksella ja olen todella "kunnollinen" tyyppi.. Keskustelut luisti naisten kanssa, mutta vissiin se kemia puuttui, koska olin kiltti ja kunnollinen. Nämä tapahtui ikävuosina 16-24v.
Sitten luovutin ja jonkunlainen inho naisia kohtaan kasvoi. Sitten tuli ajattelu malli "sloots gonna sloot".. Eli naiset lutkailee, eikä kunnon naisia ole. Mitä tapahtui? Naiset alkoivat kiinostua minusta...
Pari keissiä jotka osoittavat että olen Jännämies:
- Seksiä 10 min tapaamisesta.. Puhuin naiselle 3 lausetta ja sitten vein keden pimperoon.. nainen kiihoottui ja vei minut kadun kulmaan jossa pantiin.
- Ekojen treffien jälkeen sanoin naiselle, että suostun tapaamaan vaan, jos seksiä on tiedossa. Nainen suostui ja seksiä oli, tosin hän ihastui ja oli työn alla saada hänet lopettamaan yhteydenotto.
- Toinen pano kadulla, sanoin 1min tapaamisesta että lähetään panee.. Nainen suostui.
Niin ja missää noista en ollut kännissä.
#jännämies
Kommentit (37)
En ymmärrä, miksi mies ei voisi samaan aikaan olla kiihottava ja jännittävä, mutta silti ajatella ja kohdella naista ihmisenä ja. Kunnioitus ei ole yhtä kuin jatkuva kysely että onhan tämä sinulle ok ynnä muu nynnyily.
Oletko sitä mieltä että ihan kuka tahansa nainen, kenet tapaat missä tilanteessa tahansa, antaisi sulle minuutissa jos vaan kiristät seksiä ja/tai alat kourimaan? Teoriasihan ei toimi ellei todistetusti jokainen nainen toimisi noin.
Toisaalta olet saanut todistettua sen verran, että maaleja ei synny jollei lauo maalia kohti. Jos tekee aloitteen seksiin, on suurempi todennäköisyys saada kuin jos ei vaan tee.
Aina ongelmaisia naisia olet tavannut sitten, jos aloitus on totta.
Jos joku mua kohtelisi noin, lähtisin halveksuvan katseen kera hiton kauas. Jos taas joku mies esimerkiksi avaa mulle oven kohteliaasti, kiitän ja hymyilen totta kai. Suhteessa olen kiltin ja huomaavaisen miehen kanssa myös ja kun en ollut suhteessa, juttelin baarissa nimenomaan niille jotka vaikuttivat arvostavan ihmisiä. Väitän olevani normaalin naisen edustaja, en mikään harvinaislaatuinen poikkeustapaus.
Jotkut väittää, että yöelämässä on tuollaista. Joo-o, ehkä osittain, mutta varmaan lähinnä "wt"-porukoissa. Omat kaverini ja ystäväni ovat ihan normaaleja tasokkaita ihmisiä. He eivät viehäty röyhkeydestä.
Mikä noissa panojutuissa nyt oli sellaista mikä tekee susta jännämiehen? Joskus vaan ihmisiä panettaa ja sit pannaan. Joskus ihmiset juttelee muuten vaan, viettävät aikaa toistensa seurassa ja ehkä päätyvät syystä tai toisesta panemaan siiten myöhemmin. Jos nainen haluaa sulta munaa ja sinä sitä hänelle annat, sehän on vaan hyvä juttu naiselle. Ei paneminen oista sitä etteikö vois olla toiselle kiltti. Itseasiassa sultahan oli tosi kilttiä antaa niille naisille seksiä jos he kerran sitä halusivat.
Mikä meni vikaan, kun olet nyt täällä vauvapalstalla 😈
Onko naisten laittaminen kadunkulmassa sun "juttu"?
En kyllä tajua noita katupano-osioita. Kuka muka voisi ikinä nauttia kadulla panemisesta? Ja missä siellä, seisten jossain nurkassa? Hyi stna. Toi on vaan joku nyhjäkkeen fantasia, nainen ei tuollaiseen ryhtyisi oikeassa elämässä.
samaa liibalaabaa. jos kerrot olevasi jännämies et ole. jos kerrot olevasi alfa, et ole. jos kerrot olevasi panomies, et ole.
Se on historiaa historiaa ,palaan jousipyssyjen aikaan,koittakaa pärjätä.
Ei sinussa alunperin ollut mitään muuta vikaa kuin se että olit ymmärtänyt sen kiltin miehen roolin väärin. Moni kiltti mies kuvittelee että hänen pitää kohdella koko ajan sitä naista kuin kaveria ja se seksi sitten vain jostain taivaasta tupsahtaa siihen suhteeseen.
Mutta oikeastihan sen kiltin miehen pitää tehdä ihan ne samat kunnon aloitteet kuin jännämiehenkin. Ei se naisen kunnioitus saa niin yli mennä että et voi sitä naista pussata, ottaa kunnolla kiinni ja tehdä selväksi että haluaisit enemmän. Ei se ole kiltteyden vastakohta vaan se on normaalia kiinnostuksen osoittamista.
Ole siis kiltti mutta älä lapanen.
Jännämies kertoo mulle että jätkä on luuseri,näin linnanrundin käyneenä tiedän että ne jännä miehet on täysin urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihan hauska, että naiset täällä inttävät että ei toimi. Sitten kun menee kapakkaan niin ihan tasan toimii :D Mitä törkeämpi olet, niin sitä enemmän leidiä naurattaa ja hihityttää. Joo ei tää jännämieheily missään geokätköseuran illanistujaisissa toimi, tai laulukuoron pikkujouluissa. Nämä on yöelämän juttuja.
Eräskin jännämies kouraisi minua tanssilattialla haarovälistä sössötettyään ensin pari lausetta jotain puolivillaisia. Teidän tarinanne mukaan jatko olisi varmaan sisältänyt kuumaa seksiä yökerhon vessassa. Ikävästi kuitenkin pilasin tarinan tarttumalla ko. henkilöä palleista suht napakalla otteella, ja kysymällä haluaako hän näin itseään tervehdittävän päivänvalossakin. Ei halunnut.
Näinä päivinä olisimme varmaan olleet molemmat vaikeuksissa toimintamme takia, mutta tarinan opetus on se, että törkeys ja käytöstapojen puute ei sytytä ketään, jos vastapuoli ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Vaatii aika lailla pelisilmää tulkita vastapuolta ja tilannetta, ja vaikka olisi kuinka taitava, niin aina voi mennä pieleen. Lähtökohtaisesti en suosittele kokeilemaan ap:n ehdottamaa taktiikkaa yhteenkään naiseen, jolla on minkäänlaista itsekunnioitusta. Voi nimittäin nykyajassa päästä vastaamaan kokeiluistaan oikeudessa.
Olin nuorena se jännämies. Tein rikoksia kuten ryöstin kaupan ja sain naisia paljon naisia. Koulussakin samalla luokalla oleva tyttö rakastui minuun ja vaikkei koskaan seurusteltu. Minulla oli 200 yhden yön juttua ennen kun täytin 23 v. Kun lopetin rikoshommat niin naiset katosi aika pian sen jälkeen koska aloin kiltiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinussa alunperin ollut mitään muuta vikaa kuin se että olit ymmärtänyt sen kiltin miehen roolin väärin. Moni kiltti mies kuvittelee että hänen pitää kohdella koko ajan sitä naista kuin kaveria ja se seksi sitten vain jostain taivaasta tupsahtaa siihen suhteeseen.
Mutta oikeastihan sen kiltin miehen pitää tehdä ihan ne samat kunnon aloitteet kuin jännämiehenkin. Ei se naisen kunnioitus saa niin yli mennä että et voi sitä naista pussata, ottaa kunnolla kiinni ja tehdä selväksi että haluaisit enemmän. Ei se ole kiltteyden vastakohta vaan se on normaalia kiinnostuksen osoittamista.
Ole siis kiltti mutta älä lapanen.
Niin totta! Moni tuntuu sekoittavan kiltteyden aloitekyvyttömyyteen ja nössöyteen, mutta ne eivät ole ollenkaan sama asia. Kiltti voi olla myös olematta vässykkä.
Aiemmin uskoit siihen mitä naiset uskottelee haluavansa (rehtiä ja romanttista herrasmiestä). Sitten tajusit mitä naiset oikeasti haluaa (röyhkeää jännämiestä, joka ei turhia lupia kysele tai runoja rustaile).