Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies selaa säännöllisesti erään naisen kuvia...

Vierailija
20.03.2016 |

Nainen on minun silmääni aika tavallisen näköinen, ei siis mikään huippumalli tai bikinifitnesstyyppi eivätkä kuvat ole mitään "runkkumatskua" ainakaan mun mielestäni... Eivät ole esim. kavereita kuitenkaan facebookissa eikä mies tykkäile kuvista instassa tai edes seuraa tätä, eivätkä tietääkseni tunne tosielämässä ollenkaan, samassa kaupungissa kuitenkin ilmeisesti asumme.
Pitäskö tästä alkaa huolestumaan? Voisinko mä kysyä, että mikä tässä naisessa on niin ihmeellistä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että katsoo niitä kuvia?

Vierailija
2/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks tyttöystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että katsoo niitä kuvia?

Näkyy Instagramin hakuhistoriassa. Olen itse aikoinaan nähnyt kun olen ollut vieressä kun mies on hakenut jonkun muun tutun profiilia, ja voin myöntää että olen joskus myöhemmin käynyt tarkistamassa ja välillä naisen nimimerkki on taas ollut siinä viimeisimmissä. Viestejä tai muita vastaavia en ole kokenut tarpeelliseksi lukea, kuitenkin sen verran löytyy luottoa.

ap

Vierailija
4/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sen tinderkontakti?

Vierailija
5/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihastus työpaikalta tms.

Vierailija
6/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sen tinderkontakti?

Ei ole tinderissä.

Ap

Vierailija
7/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille miehelle sen kuva ja kysy kuka tää on ja katso kun se jäätyy. :D Jos se on joku salasuhde, niin takuulla reaktio on säikähdys et ootko saanu jostain tietää jotain tai jos se esittää ettei tiedä niin on sekin outoa..

Vierailija
8/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset tyttöystävätkin tunnen/tiedän eikä häntä ole kukaan kaverikaan maininnut. Työpaikalla ei naispuolisia ole paitsi pari, jotka heidätkin tiedän ulkonäöltä firman juhlista.

Ap

Vierailija
9/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä tiedä joka ikistä kontaktia ja tuttavaa jota miehellä on elämässään ollut? Huolestuttavaa jos oletatkaan tietäväsi. Voi olla kaverin kaverin kaveri, lapsuuden koulukaveri tai kuka tahansa. Toki epäilyttävää on että miksi hänen kuvansa noin kovasti kiinnostavat.

Vierailija
10/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sinä tiedä joka ikistä kontaktia ja tuttavaa jota miehellä on elämässään ollut? Huolestuttavaa jos oletatkaan tietäväsi. Voi olla kaverin kaverin kaveri, lapsuuden koulukaveri tai kuka tahansa. Toki epäilyttävää on että miksi hänen kuvansa noin kovasti kiinnostavat.

No en tietenkään jokaista tiedäkkään, mutta esimerkiksi se, etteivät ole facebookissa kavereita kertoo jo jotain. Eivät ole samalta paikkakunnalta kotoisin, ja ikäeroakin noin viisi vuotta, sillä nainen on minun kanssani samaa ikäluokkaa.

Ap

Vierailija
11/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan itse huolestuisi, ehkä vähän ihmettelisin. Jos ei mitenkään päivittäin kyttää eikä "salaisesta yhteydenpidosta" ole merkkejä... On minullakin jotain tutuntuttuja, joiden profiileihin eksyn silloin tällöin aina uudelleen.

Vierailija
12/12 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun kyttääjät sut pitäis pistää vankilaaan. Olet narsisti ja ihmishirviö.