Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jippii. Marika tulee pääsiäisenä suomeen.

Vierailija
20.03.2016 |

Pyysin jo mieheäni halkoja hakkaamaan. Ettei sauna kylmene. Vittu kun vituttaa jo valmiiksi. Multa kysytä taaskaan mitään. Taattusti en pese pyykkiä. Jos monta päivää täällä on niin...kun mie oon niin kaunis. En minä vaan se fuckin Marika. Lentsikka tuo ja lensikka vie. Miksei sen kone voi tippua? Kysyn vaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sama Marika joka kävi joskus keväällä? Jokin muistikuva on sellaisesta.

Vierailija
2/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat Marikan halunhakkuuröihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama saatanan horo! Lähden varmasti pois täältä.

Vierailija
4/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se sama lutka, josta avauduit täällä joskus? Että ne saunoo sun miehen kanssa ja mies kännissä kyyläili sen pillua? :-D Siis mitä vittua? Sähän voit kieltäytyä ottamasta eukkoa OMAAN kotiisi! Ja miehen potkisin myös pellolle.

Vierailija
5/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Sama saatanan Marika ausseista tulee taas. Silmissäni näen kun se taas on alasti tossa ja lähtee ryyppään MUN MIEHENI kanssa. ...tun kun ....ttaa. Valmiiksi.

Vierailija
7/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Sama saatanan Marika ausseista tulee taas. Silmissäni näen kun se taas on alasti tossa ja lähtee ryyppään MUN MIEHENI kanssa. ...tun kun ....ttaa. Valmiiksi.

En ymmärrä. Valitat vaan täällä palstalla etkä IRL tee asian eteen mitään, itse en tilannetta hyväksyisi ja mies saisi tehdä valintansa. Jos haluaa tämän Marikan kanssa peuhata niin jättäisin.

Vierailija
8/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää se sama lutka, josta avauduit täällä joskus? Että ne saunoo sun miehen kanssa ja mies kännissä kyyläili sen pillua? :-D Siis mitä vittua? Sähän voit kieltäytyä ottamasta eukkoa OMAAN kotiisi! Ja miehen potkisin myös pellolle.

Juu on. Kesä meni ihan kivasti. Mutta oikeesti vihaan sitä muijaa. Vaikka kuinka olisi kavereita. Joskus ei vaan enään jaksa.

Vierailija
9/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on lepakko?

Vierailija
10/10 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on. Taas se on tulossa. Että vihaan sitä ämmää. Kun koko ajan epäilen että niillä on jotain. Että toivon koneen tippuvan. Tosin siinä kuolisi monta syytöntä. Mutta se ämmäkin kuolisi.