Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko mieluummin neitsyt-miehen kanssa vai neitsyytensä prostituoidulle menettäneen miehen kanssa?

Vierailija
20.03.2016 |

Jos oletetaan että prostituoitu on omasta vapaasta tahdostaan tätä ammattia harjoittava.

M23

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok ei siis parane kertoa tyttöystävälle että olen käynyt vain huorissa.. Ollaan tapailtu nyt reilu kuukausi kunnolla ja luulen että kohta tulee myös panohommat mukaan.. jos kaikki nyt hyvin menee.

Kiitos vastauksista

AP

Käytä AINA kondomia. Aina. Käy sukupuolitautitestissä ja käytä myös sen jälkeen kondomia.

Pahoitteluni tyttöystävällesi. Toivottavasti hän ei saa sinusta mitään tartuntaa. 

Vierailija
22/23 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok ei siis parane kertoa tyttöystävälle että olen käynyt vain huorissa.. Ollaan tapailtu nyt reilu kuukausi kunnolla ja luulen että kohta tulee myös panohommat mukaan.. jos kaikki nyt hyvin menee.

Kiitos vastauksista

AP

Käytä AINA kondomia. Aina. Käy sukupuolitautitestissä ja käytä myös sen jälkeen kondomia.

Pahoitteluni tyttöystävällesi. Toivottavasti hän ei saa sinusta mitään tartuntaa. 

Maksullisella on paremmin ehkäisy hallinnassa, mitä baarista juomilla ostettavalla naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaarisi on vienyt tytsin impesi, voisin miehenä ehkä kiinnostua.